• De stelling van vandaag luidt:
    Zonder geloof zal er geen oorlog zijn

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het zou veel dalen, maar niet overgaan... Binnenkort gaat het niet meer over geloof als je 't mij vraagt. Dan wordt het probleem watervoorziening... Dus er komt gewoon geen eind aan (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Geen is een groot woord, maar volgens mij zou er wel minder oorlog zijn, ja.


    Never run out of reasons to smile...

    Eens, of in iedergeval een stuk minder. Wand bijna alle oorlogen in de wereldgeschiedenis hebben met het geloof te maken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dan vinden ze wel iets anders om oorlog over te voeren. Oorlog is er altijd geweest en zal er altijd zijn, dat zit gewoon in de aard van de mens.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ze zullen vast wel een andere reden vinden om te gaan vechten.


    A line is a dot that went for a walk.

    Oorlog gaat niet enkel om geloof. Maar om geld, macht, positie en noem maar op.
    Niet mee eens.


    Where there is a sea there are pirates...

    Siren schreef:
    Oorlog gaat niet enkel om geloof. Maar om geld, macht, positie en noem maar op.
    Niet mee eens.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2010 - 13:36 ]


    Only losers can act the way you do

    Oneens. Er zijn nog veel andere redenen waarom er oorlog gevoerd wordt.

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Zowel eens als oneens.

    Het geloof heeft al eerder oorlogen veroorzaakt, vroeger en nu nog steeds.
    Maar er komen meerdere oorzaken van oorlog bij. Macht, en territoriaal gedoe.
    Mensen willen zoveel mogelijk macht hebben en daar komen ook oorlogen van.

    Maw: Zonder het geloof zal oorlog nog bestaan, maar het geloof heeft er ook mee te maken.

    Oneens. Oorlogen hebben ook andere oorzaken.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oneens, ze vinden altijd wel een nieuwe rede.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Oneens. Er zal wel minder oorlog zijn.


    Life is hard and then we die

    BurnThemAll schreef:
    er is ook nog zoiets als huidskleur wat ook velen heeft aangezet tot oorlog te voeren.
    Oorlog zal er altijd zijn, want die rijke stinkerds in de regering verdienen er massas geld aan terwijl gewone mensen sneuvelen op het slagveld.
    kzal het zelf wel zien volgend jaar want kheb me ingeschreven bij de infantery


    Maar dan zonder dat ik me heb ingeschreven voor die infantery :Y)


    I'll live every second like it is my last one <3

    niet waar!!!


    When words fail music speaks

    er zal misschien minder oorlog zijn maar mensen verzinnen altijd wel een reden om oorlog te voeren..


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget