• Nou, ik vroeg me eens af.
    Voor degenen die hier met een crush/vriendje/veel fantasie
    zitten,
    vertel me eens hoe jullie je haar, make-up, kleren en die soort zouden doen als jullie op date gingen met je crush/vriendje/denkbeeldig maatje?

    Gewoon. Niet veel bijzonders. Maar ik zorg er wel voor dat ik er extra verzorgt/goed uitzie.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als je een vet romantische date was, zou ik op youtube een paar filmpjes opzoeken.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Uhm, aangezien ik nogal de drang heb om er altijd verzorgt uit te zien, ga ik niets speciaals doen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik douchte voor ik vertrok (zodat ik lekker rook :'D) en ik trok mijn lievelingskleren aan, die waar ik me het beste in voelde. En mijn haar zoals gewoonlijk, los. Maar ik zorgde er wel voor dat het goed lag. En voor make-up... ik draag bijna nooit make-up, alleen een laagje foundation.

    Haha, dat van dat douchen komt zo vreemd over, precies dat ik nooit douch ;o
    Ik bedoel dus gewoon vlak voor het vertrek, voor de mensen die het verkeerd opvatten.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2010 - 20:58 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Wel, ik zou mooie kleren aandoen, die gemakkelijk zitten én waar je je goed bij voelt. Natuurlijk je douchen en stuff, maar niet overdrijven met de make-up. Mijn tip is eigenlijk doen zoals je anders doet met je kledingsstijl, maar zo één van die outfits aandoen waarin je straalt/je goed bij voelt en het je leuk staat.
    Trouwens, hij zal je vast ook gewoon uit gevraagd hebben op een dag waar je je doordeweekse kleren aanhebben? Laat als die fancy dingen dan maar achterwege ^^ .


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Goed douchen, lekker luchtje, veel deo, dan iets makkelijks, maar wat iets leuks, leuke sieraden, en wel extra mascara, denk ik :p

    Op mijn leeftijd is het nog niet echt een date ofzo, maar áls ik een vriendje zou hebben zou ik gewone kleren aandoen. Ga ik echt niet speciaal voor kleden :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Nou ligt er een beetje aan wat we gaan doen maarr...
    Tegenwoordig zou ik een schattig jurkje aandoen met ballerina's. Mijn haren los en een beetje make-up opdoen.. Maar that's just me..


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Douchen, haar wassen en drogen (dat zorgt er bij mij voor dat het een hele tijd goed ligt), deo of parfum op (hangt ervan af wat we zouden gaan doen), tanden poetsen, mascara en labbello (velvet rose) op, jurkje aandoen. Veel armbandjes aan, lange ketting aan, sjaal om (tenzij het zomer zou zijn, maar nu is het nog wel weer voor een zwarte sjaal).
    Ach jah, kortom, er verzorgt en toch nonchalant uitzien
    :Y)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Gewoon, same as always.
    Niets bijzonders ofzo hoor.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mijn haar mooi stijlen ofwel nonchalante krullen er in. Hangt er vanaf wat ik mooi vind. Mascara en een subtiel ooglijntje met eyeliner. Een lichte oogschaduw en diamantjes in mijn oren. Parfum op, nagels lakken, benen inwrijven met bodylotion. Een leuk jurkje, met hoge hakken. Dat is het zowat denk ik, en natuurlijk ook douchen enzo ;x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ravel schreef:
    Gewoon. Niet veel bijzonders. Maar ik zorg er wel voor dat ik er extra verzorgt/goed uitzie.

    dat zou ik ook doen als ik een crush had :')

    gewoon , zoals ik het zelf wil , als hij het niet mooi vindt kan hij oprotten --'


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    hetzelfde als altijd:Y)


    Let's do this poo

    Ravel schreef:
    Gewoon. Niet veel bijzonders. Maar ik zorg er wel voor dat ik er extra verzorgt/goed uitzie.


    Tanya is de beste.