• Ja, ik word hier ff keihard genaaid door mijn werk.
    Ik had dit weekend gevraagd of ik vrij mocht, omdat ik 2 feestjes heb. Ik moest eigenlijk deze zaterdag werken. Vrijdag, morgen dus, is er een feest waar ik me al maanden lang op verheug en er komt een artiest die ik gewoon heel graag wil zijn. En een vriend van mij zei dat er een kans is dat die artiest uit elkaar gaat en dit de laatste kans is om hen te zien.

    Nou zeiden ze fine, bel collega's van je of ze willen ruilen. Mijn collega's konden niet. Toen zei de hoofd blabla manager er staat nog iemand op zaterdag op oproep van de service (ik moest op de sappen werken, niet op service) maar die mensen van de service kunnen dat wel overnemen ,maar dat was wel de laatste oplossing, liever niet. Maar ik ging er dus van uit dat het uiteindelijk wel kon, dat er uiteindelijk wél vervanging geregeld kon worden, namelijk die oproep. Ik heb dus al tickets gekocht (Waren bijna uitverkocht)

    En nu verwijzen ze me ELKE DAG naar iemand anders om dat mee te regelen, ik word er zo stront ziek van. Dan reageren ze 3 dagen niet, dan uren niet. En nu is het ineens van, ja nee je moet toch werken we kunnen niemand vinden. DIKKE LUL HE. Nou heeft ze vandaag gezegt, ''ok probeer t morgen nog maar eens met haar'' (weer iemand anders) dus morgen is mn laatste kans, maar diegene heeft ookal gezegd nee we kunnen niks regelen.
    Maar ik ben bang dat als ik zeg, nee ik kom niet, dat ik ontslagen wordt. En dan wordt mijn vader weer pisnijdig en mag ik weer niet naar mijn vrienden gaan en 4ever thuis zitten :') Ik heb ook fucking veel thuis problemen die best wel ernstig zijn, als ik die vertel zijn we morgen nog niet klaar.


    ik ben zo pisnijdig nu, als ik ga werken gooi ik geld weg, artiest die ik wss nooit meer kan zien, een feest waar ik me zolang op verheug en heb ik weer eens geen fucking weekend.

    idk what to fucking do. de tekst kan onduidelijk zijn, idk, ik ben gewoon zo kwaad nu.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 20:37 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik kan je niet echt helpen, maar ik vind het wel hartstikke vervelend voor je. Ik denk dat er een kleine kans is dat je vervanging kunt vinden, omdat het zo last minute is. Ik denk ook dat niet gaan inderdaad oplevert dat je ontslagen wordt. Ik hoop dat je vervanging kunt vinden!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik zou ook mega gefrustreerd zijn als ik jou was.. Werk rekent dan wel op je, maar er moet toch wel wat te regelen zijn? Hoop voor je dat het toch nog lukt.. En zo niet dan zou ik even goed afwegen wat je het beste kunt doen.


    You are beautiful, you are love.

    Hoe lang heb je van tevoren vrij gevraagd?
    Wisten ze dat je vrij wou, maar hebben je ze toch ingedeeld?
    Dan zou ik echt zo iets hebben van: Ja dikke doei! Ik heb vrij gevraagd, regelen jullie het maar.
    Maarja.. Dat is misschien niet het beste advies xD

    Ik weet niet zo goed wat ik hier op moet zeggen. Ik denk dat je vooral naar jezelf moet luisteren van wat jij echt wil. Wat is belangrijker voor je? Daar moet je denk ik je keuze op baseren. Allebei de keuzes hebben namelijk voordelige, maar ook nadelige gevolgen. Dus het is echt wat je zelf wilt denk ik..


    It's never gonna happen, Guys.

    Kan je je niet ziek melden of zo? Idk...


    16 - 09 - '17

    Rhyme schreef:
    Hoe lang heb je van tevoren vrij gevraagd?
    Wisten ze dat je vrij wou, maar hebben je ze toch ingedeeld?
    Dan zou ik echt zo iets hebben van: Ja dikke doei! Ik heb vrij gevraagd, regelen jullie het maar.
    Maarja.. Dat is misschien niet het beste advies xD

    Ik weet niet zo goed wat ik hier op moet zeggen. Ik denk dat je vooral naar jezelf moet luisteren van wat jij echt wil. Wat is belangrijker voor je? Daar moet je denk ik je keuze op baseren. Allebei de keuzes hebben namelijk voordelige, maar ook nadelige gevolgen. Dus het is echt wat je zelf wilt denk ik..
    ik wil gewoon naar t feest en t boeit me niet als ik ontslagen wordt. Ik moet daar binnenkort toch weg omdat ik over een half jaar op stage moet wat een paar kilometers verder is :')
    Maar mn pa flipt zn shit helemaal als ik ontslagen wordt en dan mag ik niet meer naar mn vrienden toe. so ya


    I live for the applause, you will die for it.

    Damn dit is een vervelende situatie :/ Je zou verwachten dat je werk je wel wat zou kunnen gunnen maar dat is vaak niet zo. Maarja als je de zaterdag al vrij hebt gekregen is toch al wat. Maar je kan kijken of je je vrijdag dan ziek meld ? maarja dat valt aan de ene kant weer op ik weet verder ook geen oplossing sorry.


    Everything should have a balance, There is no light without darkness.

    Ik zou gewoon niet naar werk gaan om de redenen die jij genoemd hebt.
    Zeggen dat je allang vrij hebt gevraagd en je redenen noemen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rhyme schreef:
    Hoe lang heb je van tevoren vrij gevraagd?
    Wisten ze dat je vrij wou, maar hebben je ze toch ingedeeld?
    Dan zou ik echt zo iets hebben van: Ja dikke doei! Ik heb vrij gevraagd, regelen jullie het maar.
    Maarja.. Dat is misschien niet het beste advies xD

    Ik weet niet zo goed wat ik hier op moet zeggen. Ik denk dat je vooral naar jezelf moet luisteren van wat jij echt wil. Wat is belangrijker voor je? Daar moet je denk ik je keuze op baseren. Allebei de keuzes hebben namelijk voordelige, maar ook nadelige gevolgen. Dus het is echt wat je zelf wilt denk ik..


    Als je inderdaad al lang van te voren vrij gevraagd heb en je ook ingedeeld hebben is het hun probleem lijkt mij.
    Jij hebt het ruim van te voren aangegeven, ze konden vervanging zoeken (eventueel uit ander filiaal?).
    En inderdaad als je ontslagen wordt heb je ook niks en ruzie thuis.
    Heb je niet iets van vakantiedagen waar je op kan terugvallen?
    Of eventueel vrije dagen? Ik weet ook niet hoe jou contract in elkaar zit.
    Ik hoop dat je de goeie beslissing maakt.
    Als je gaat werken, werk ze! En als je naar dat feest gaat, veel plezier! :Y)

    [ bericht aangepast op 19 sep 2014 - 1:06 ]


    "Don't look back, you're not going that way."

    Folklore schreef:
    Ik zou ook mega gefrustreerd zijn als ik jou was.. Werk rekent dan wel op je, maar er moet toch wel wat te regelen zijn? Hoop voor je dat het toch nog lukt.. En zo niet dan zou ik even goed afwegen wat je het beste kunt doen.


    wat was dit ookalweer

    Ik heb dat ook wel eens gehad. Maar ik had ruim van te voren aangegeven dat ik niet kon (bij ons was dat twee weken van tevoren) en daar hadden ze niets mee gedaan. Nou, niet mijn probleem, ik had vrij gevraagd dus klaar.

    Maar ik weet niet precies hoe jouw verlofregeling in elkaar steekt.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Je hebt gedaan wat je kon. Ik zou gaan, meer eerst even een gesprekje voeren met je vader kan handig zijn.


    Not all those who wander are lost.

    Waar heb je uiteindelijk voor gekozen? In je post staat trouwens dat het feest vrijdag is, maar dan zeg je dat het ineens op zaterdag is omdat je dan vrij vraagt? Ik heb het vlug globaal gelezen, corret me if I'm wrong.


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    Waar heb je uiteindelijk voor gekozen? In je post staat trouwens dat het feest vrijdag is, maar dan zeg je dat het ineens op zaterdag is omdat je dan vrij vraagt? Ik heb het vlug globaal gelezen, corret me if I'm wrong.
    Er waren 2 feesten.
    Ze hebben me niet meer terug gemaild or whatever, niks meer laten weten. Toen ben ik maar gewoon niet gaan werken. Ze hebben me de dag zelf ook niks meer laten weten, zo van waar ben je. Helemaal niks.
    Dusja :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)Er waren 2 feesten.
    Ze hebben me niet meer terug gemaild or whatever, niks meer laten weten. Toen ben ik maar gewoon niet gaan werken. Ze hebben me de dag zelf ook niks meer laten weten, zo van waar ben je. Helemaal niks.
    Dusja :')

    Naja, beter dan dat je er geen problemen mee gehad hebt. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Ik denk dat je die de volgende keer dat je werkt wel krijgt.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!