• WEETJE? ik heb geen inspiratie meer

    ik heb al Bill opgekleefd met een tekstballon ernaast met ich bin ein GAILER ananas <3
    maar de rest van mijn deur is zo leeg. Iemand nog ideeen? (A)


    Hmm. bij mij hangt er een poster van Bill. In werkelijke grote. En hij neemt al heel mijn deur in . X)


    It even took me by surprise

    graffitie er op spuite xD dat heb ik en op men kamer men naam met graffitie (H)


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Ik heb men badjas aan de deur hangen ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    laat mensen op je deur schrijven met allemaal kleurtjes x3
    en allmaar foto's miss :O?


    don't Worry...Be gay.

    Bij mij hangen er 4 mini posters op 1 van Tom Bill gus en georg, dan men tickets van concerten, foto van .. mezelf ^^, een bord met 'hier zit verborgen talent' en dan nog wat confettie, en dan nog een kort stripverhaaltje (allemaal op men deur ^^)

    maar ik mag niet op mn deur schrijve :'( alleen op de mure,

    dus moet ik er iets opplakke, maar ik ga zo een foto erbij zette, zodat jullie kunnen zien wat het nu is

    graffitie moet je op je deur gewoon spuiten das HIP


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    MAAR ik ga nog een bordje aan men deur hangen waar er op staat
    Welcome in Room 483
    (maar dan int Duits hé ^^)

    op 1 kant hangt een poster van GD en die neemt heel de deur in en op de andere kant hangt een poster van KP en Sp en zo'n bordje van Verboden Toegang Voor Onbevoegden en 2 stickers ^^

    Ik mag niets aan de buitenkant van men deur hangen, alleen hangt er 'Hier binnen zijn ze prettig gestoord'.
    En aan de binnenkant een grote poster vn TH :'D


    Even bad men love their mothers -

    Dit is de foto. schrik niet, er staat niet veel op, alleen die bill en dat tekstballonnetje :')

    http://img365.imageshack.us/my.php?image=picturerb4.jpg

    is idd wel heel leeg,, hang er een poster op fzo..

    foto's van th of een spandoek
    ofjah schrijf er een textj op: ich bin th-fan, ich bin ich und komm nicht drinnen wenn du das nicht good vind(A)!


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    owkay, nu hangen bovenaan de deur ook mijn treinkaartje van de fanmeeting <3 en mijn ticket en programmaboekje van Werchter Boutique :D

    owkay, nu hangen bovenaan de deur ook mijn treinkaartje van de fanmeeting <3 en mijn ticket en programmaboekje van Werchter Boutique :D
    whaha cool bij mij zitten di ein mijn th-map


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....