• KrullEITJE schreef op 27 maart 2010 - 17:11:
    Je mag beginnen met je schrijfwedstrijd .


    Hoi ^^ Zoals je kan zien heb ik toestemming gekregen om met mijn wedstrijd te beginnen.
    Er mogen tenminste 15 mensen meedoen en ik heb ook 2 medejuryleden nodig.
    Moest je je aanmelden, haak dan alsjeblieft niet in het midden van de wedstrijd af zonder een geldige reden. Dat is voor niemand leuk.
    Qua opdrachten ben ik heel flexibel. Ik vind fantasie en originaliteit heel belangrijk dus ik zal geen strikte opdrachten geven. Er zijn er in totaal 7 en je krijgt telkens twee tot drie weken om het resultaat in te sturen. Dit doe je door het in een story of quiz te zetten en dat in een pb naar mij te sturen. Als je commentaar wil, moet je dat ook in het bericht zetten.

    De jury zal beoordelen op omgang met de opdracht ( dus originaliteit), correct spelling- en grammaticagebruik, stijl en structuur. En natuurlijk het verhaal zelf. Elk van deze elementen staat op 10 punten, dus kan elk jurylid in totaal 50 punten uitdelen. De punten van elk jurylid worden dan samengeteld en herleid naar 10 punten. Degenen met de laagste score, of degenen die niet insturen vallen af.

    Deelnemers:

    -Trekvlek
    |8.6/10
    |8.9/10
    |8.8/10
    -Footballeur
    | 7.9/10
    |7.1/10
    |8/10
    - Sensible
    | 7.4/10
    |8.9/10
    |8.6/10
    -Argentina
    | 8.1/10
    |9.2/10
    |9/10
    -VampyreAngel
    | 8.5/10
    |8.8/10
    |8.3/10
    -coloredwords
    |8.2/10
    |9.1/10
    |8.7/10
    -Tinfoil
    |9/10
    |9.7/10
    |9.5/10


    Afvallers:
    - Fauna
    - Sid
    - Cloudburst
    - Prophecy
    - Andrew
    - L0VEDRUNK -teruggetrokken-
    - Chrysophylax
    - Awrighter
    - Discoverxme
    - Ferb
    - Sprinkles - teruggetrokken-

    Juryleden
    - Reventon
    - NewZealand
    - Hel
    De winnaar krijgt een story, quiz, profiel of topic naar keuze in de spotlight (:

    Veel plezier (flower)

    OPDRACHT 1

    OPDRACHT 2

    OPDRACHT 3
    Wat is een verhaal zonder zijn personages? De volgende opdracht is simpel en ook iets strikter dan normaal. Je moet namelijk een personage ontwerpen aan de hand van een lijst die ik heb gemaakt, die vind je Hier. Je mag daar nog dingen aan toevoegen. Je personage mag alles zijn, zolang het maar kan nadenken als een mens. Dus bijvoorbeeld; een vampier mag, maar een bloempot niet. Dieren mogen ook niet. Veel succes !
    Inleverdatum: 25 juni 2010.

    Je verhaal moet minstens 600 woorden zijn, er is geen maximum. Stuur wel geen heel boek in, maar dat ligt voor de hand, denk ik... Je mag ook geen bestaande verhalen inleveren.

    Veel succes!

    Edit 1 ; Als je je username verandert, zet je dat dan even in het topic ? Dat is makkelijker voor ons (:

    Edit 2;Vanaf nu wordt de commentaar van de juryleden direct op het hoofdstuk/quiz gepost. Punten krijg je wel nog privé doorgestuurd.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 19:30 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Nog 3 mensjes die moeten inleveren voor morgen :X
    En het is echt niet leuk als je alleen nog in de race zit omdat anderen niet inleveren...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nou, nog eentje


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    ik ga vandaag beginnen met beoordelen ^^

    Duo > NewZealand

    ik heb alles beoordeeld, wat er is ingeleverd.
    Ik zal mijn punten sturen naar Reventon.
    Iedereen heeft het goed gedaan n_n!

    Guitarsolo goes. Footballeur :3


    SLOAN.

    Godfather is coloredwords geworden (:


    everything you imagined, and more...

    Maserati is Tinfoil geworden (nerd)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Rev, we hebben nog een maand om de wedstrijd af te ronden, die 4 opdrachten die nog moeten, dat ga je niet meer redden? ga je opdrachten inkorten? of krijgen mensen minder tijd? 27 Juli is de deadline namelijk...?

    Ironhide schreef:
    Rev, we hebben nog een maand om de wedstrijd af te ronden, die 4 opdrachten die nog moeten, dat ga je niet meer redden? ga je opdrachten inkorten? of krijgen mensen minder tijd? 27 Juli is de deadline namelijk...?

    Ik ga mijn best doen. 't probleem is wel dat ik ook nog 3 weken niet thuis ben, en ik denk dat ik niet de enige ben...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ironhide ----> Hel

    Ik heb dit eigenlijk al gezegd, maar mijn nickname Godfather is veranderd naar coloredwords


    everything you imagined, and more...

    De punten staan er volledig op en deze ronde nemen we afscheid van Footballeur en Sensible. Jullie hebben allebei jullie best gedaan, maar helaas gaan jullie niet door naar de volgende ronde.

    De volgende opdracht komt later deze avond nog online te staan (:

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 19:32 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Oh, gelukkig. _O_


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Dit topic is vol, dus ik maar even een tweede aan waar jullie verder kunnen posten (:


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Frankly my dear, I don't give a damn.