• KrullEITJE schreef op 27 maart 2010 - 17:11:
    Je mag beginnen met je schrijfwedstrijd .


    Hoi ^^ Zoals je kan zien heb ik toestemming gekregen om met mijn wedstrijd te beginnen.
    Er mogen tenminste 15 mensen meedoen en ik heb ook 2 medejuryleden nodig.
    Moest je je aanmelden, haak dan alsjeblieft niet in het midden van de wedstrijd af zonder een geldige reden. Dat is voor niemand leuk.
    Qua opdrachten ben ik heel flexibel. Ik vind fantasie en originaliteit heel belangrijk dus ik zal geen strikte opdrachten geven. Er zijn er in totaal 7 en je krijgt telkens twee tot drie weken om het resultaat in te sturen. Dit doe je door het in een story of quiz te zetten en dat in een pb naar mij te sturen. Als je commentaar wil, moet je dat ook in het bericht zetten.

    De jury zal beoordelen op omgang met de opdracht ( dus originaliteit), correct spelling- en grammaticagebruik, stijl en structuur. En natuurlijk het verhaal zelf. Elk van deze elementen staat op 10 punten, dus kan elk jurylid in totaal 50 punten uitdelen. De punten van elk jurylid worden dan samengeteld en herleid naar 10 punten. Degenen met de laagste score, of degenen die niet insturen vallen af.

    Deelnemers:

    -Trekvlek
    |8.6/10
    |8.9/10
    |8.8/10
    -Footballeur
    | 7.9/10
    |7.1/10
    |8/10
    - Sensible
    | 7.4/10
    |8.9/10
    |8.6/10
    -Argentina
    | 8.1/10
    |9.2/10
    |9/10
    -VampyreAngel
    | 8.5/10
    |8.8/10
    |8.3/10
    -coloredwords
    |8.2/10
    |9.1/10
    |8.7/10
    -Tinfoil
    |9/10
    |9.7/10
    |9.5/10


    Afvallers:
    - Fauna
    - Sid
    - Cloudburst
    - Prophecy
    - Andrew
    - L0VEDRUNK -teruggetrokken-
    - Chrysophylax
    - Awrighter
    - Discoverxme
    - Ferb
    - Sprinkles - teruggetrokken-

    Juryleden
    - Reventon
    - NewZealand
    - Hel
    De winnaar krijgt een story, quiz, profiel of topic naar keuze in de spotlight (:

    Veel plezier (flower)

    OPDRACHT 1

    OPDRACHT 2

    OPDRACHT 3
    Wat is een verhaal zonder zijn personages? De volgende opdracht is simpel en ook iets strikter dan normaal. Je moet namelijk een personage ontwerpen aan de hand van een lijst die ik heb gemaakt, die vind je Hier. Je mag daar nog dingen aan toevoegen. Je personage mag alles zijn, zolang het maar kan nadenken als een mens. Dus bijvoorbeeld; een vampier mag, maar een bloempot niet. Dieren mogen ook niet. Veel succes !
    Inleverdatum: 25 juni 2010.

    Je verhaal moet minstens 600 woorden zijn, er is geen maximum. Stuur wel geen heel boek in, maar dat ligt voor de hand, denk ik... Je mag ook geen bestaande verhalen inleveren.

    Veel succes!

    Edit 1 ; Als je je username verandert, zet je dat dan even in het topic ? Dat is makkelijker voor ons (:

    Edit 2;Vanaf nu wordt de commentaar van de juryleden direct op het hoofdstuk/quiz gepost. Punten krijg je wel nog privé doorgestuurd.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 19:30 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Trekvlek schreef:
    Eheh, misschien is 't niet slim om dit topic niet vol te spammen?

    idd.

    VampyreAngel schreef:
    (...)

    Nier spammen, maar gezellig over masarati's. ferrari's en mini poopers (jah zo noem ik ze) babbelen XD


    plus, een nieuw topic aanmaken is teveel werk:Y)

    Sprinkles schreef:
    Komt morgen dan ook de nieuwe opdracht? *heeft een paar pagina's terug gelezen*


    Jep (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ironhide schreef:
    (...)

    plus, een nieuw topic aanmaken is teveel werk:Y)


    Inderdaad.. XD het is zo lastig een topic aanmaken die heet 'Waar de schrijfwedstrijd mensjes babbelen voer auto's'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    VampyreAngel schreef:
    (...)

    Inderdaad.. XD het is zo lastig een topic aanmaken die heet 'Waar de schrijfwedstrijd mensjes babbelen voer auto's'


    Maar technisch gezien heeft het zin, want we vragen ons af of de derde opdracht misschien over auto's gaat.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Papillon schreef:
    (...)

    Maar technisch gezien heeft het zin, want we vragen ons af of de derde opdracht misschien over auto's gaat.


    Ik zou schrijven over Mini poopers... XD
    jah, dus eht is neit spammen, we zijn zinvol droog bezig :)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Papillon schreef:
    (...)

    Maar technisch gezien heeft het zin, want we vragen ons af of de derde opdracht misschien over auto's gaat.


    *gaat naar Reventon en aan haar kop zeuren over een auto opdracht* Of ben ik dan heel vervelend?

    Ironhide schreef:
    (...)

    *gaat naar Reventon en aan haar kop zeuren over een auto opdracht* Of ben ik dan heel vervelend?


    Eh, dat weet ik niet. Je kan altijd een suggestie doen :')


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ironhide schreef:
    (...)

    *gaat naar Reventon en aan haar kop zeuren over een auto opdracht* Of ben ik dan heel vervelend?


    XD nou je kan proberen...?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ironhide schreef:
    (...)

    *gaat naar Reventon en aan haar kop zeuren over een auto opdracht* Of ben ik dan heel vervelend?


    Ja, dan ben je heel vervelend. Ik wil niet over auto's schrijven hoor! Dat wordt mijn dood! (huil)

    [ bericht aangepast op 12 mei 2010 - 22:31 ]


    Je moet worden wie je bent.

    Sprinkles schreef:
    (...)

    Ja, dan ben je heel vervelend. Ik wil niet over auto's schrijven hoor! Dat wordt mijn dood! (huil)


    haha, ik zat er al op te wachten tot iemand met zoiets aan zou komen:P, ik zal het niet doen, tenzij ze het idee zelf krijgt omdat we het topic een beetje hebben "volgespamt"

    Weetje, voor nu wacht ik gewoon rustig op de uitslag :Y)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    dat lijkt me een strak plan, kun je misschien beter doen ja :P, goed om maar weer een beetje back-on-topic te komen, wat vonden jullie nu zelf van de opdracht?

    Lastig eigenlijk =O het duurde heel lang voordat ik inspiratie had, en nog neit eens door mezelf, had hulp nodig van myn beste vriendin XD hij was lastiger dan de vorige eerlijk gezegt =O
    (kijk, back on topic :))


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nou, ik weet het niet. Ik was naar zo'n toneelstuk geweest op onze school. Dus dat had ik een heel ding omheen bedacht. Dat er dan iemand kwam die een van de spelers wilde ontvoeren ofzo. Maar dat kwam er niet helemaal goed uit. Plus, ik vond het vreemd om zo over mensen te schrijven die ik ken. Dus toen heb ik maar wat anders bedacht. Maar mijn ideeën hierbij waren niet super goed ofzo.

    - Ik hoop trouwens dat we ook een keer iets met een liedje krijgen :9~


    Remember the nights we drove around crazy, in love.