• Voor school moet je 3 vakken voldoende staan [minstens een 5,5] en dat heb ik niet.
    engels een 7,7
    NL een 7,5
    wiskunde 4,4
    Typisch wiskunde weer, en nu moet ik bijles nemen wiskunde, anders ga ik niet over... ikvind het zo stom. Want bij andere vakken sta ik een 8,8, 7,5 en nog een paar zesjes wel.. Maar alleen door wiskunde [en natuurkunde/scheikunde] ga ik niet over. Ik heb nog maar 2x een voldoende gehaald [met toetsen] en als ik de toets nu verprusts kan ik het helemaal vergeten ): én nog maar 1 rapport.. nou 1,5 rapport =D


    iemand dat ook meegemaakt ?

    [ bericht aangepast op 28 maart 2010 - 19:35 ]


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Oh, dan zou ik al vaak zijn blijven zitten, maar ze delibereren mij om één of andere reden altijd.


    Tanya is de beste.

    Ja, ben vorig jaar blijven zitten.
    Ik hoop nu echt dat ik door kan gaan naar de 4de. -.-
    Het suckt écht.


    I've got your back like a bra strap.

    Ik sta momenteel 4 onvoldoendes. Maar het zijn 3 vijven en 1 4, maar die 4 en een 5 moet ik kunnen ophalen... Hopen dat het lukt anders ga ik ook niet over =\


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Maak ik vaak mee. ):


    People change like the seasons - J. Cole

    Ik. Wiskunde is eigenlijk een soort van 'test' om te kijken of je een aantal connecties kan maken. Ik kan dat dus totáál niet. In heel mijn schooljaar heb ik laatst voor het eerst een voldoende gehaald. Niet dat dat hoog was. Een 5.6 maar het is een begin. Verder moet ik nu héél veel hoge punten halen anders moet ik twee niveaus terug, godver.


    your eyes are like stars in the night.

    musicjunkie schreef:
    Ja, ben vorig jaar blijven zitten.
    Ik hoop nu echt dat ik door kan gaan naar de 4de. -.-
    Het suckt écht.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik niet, maar mijn nicht was de eerste keer gezakt voor haar examen wiskunde. Heeft ze iedere dag bijles gekregen van een wiskundedocent en toen haar herkansing gemaakt, was ze toch weer gezakt en kon ze het hele jaar over doen.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    bij ons ga je niet over als je voor 1 vak een 3 staat verder gaat het met compensatie punten dus sta je een 4,4 moet je voor een ander vak een 7 staan want een 7 is 2 punten 4+2=6 XD


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.

    Ach wiskunde kon ik tenminste laten vallen, maar ik was anders neit overgeggaan, ik most Eigen risico inzette


    SLOAN.

    Ja, dit jaar. Ik ga wel gewoon over, maar ik sta nog steeds een 4.5 voor geschiedenis. Ik heb één voldoende gehaald.


    Destroy what destroys you.

    Ik ben blijven zitten. En dat vind ik trouwens ook helemaal geen erg. Maar ik ben blijven zitten voor slechts 1 vak --'.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    heb je nu ook niet de regel dat je voor nederlands, wiskunde en engels maar 1 tekort mag hebben. (dus een 5)?

    dat is bij mij wel, en dat is kut ;3
    wan nederlands en wiskunde zijn best wel moeilijk ;3

    maar das niet leuk =[

    Bij ons werken ze met procenten.
    Als je 48% hebt,dan delibereren ze je naar het volgende jaar. Je blijft pas zitten als je op meer dan 1vak gebuist bent.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 12:07 ]

    mijn punten zijn echt helemaal verfuckt
    als ik zo doorga blijf ik waarschijnlijk ook zitten
    ik haal alleen maar onv. voor eco-
    Ne af en toe- en godzijdank heb ik Wiskunde laten vallen~ ik had ht anders echt helemaal nooit gered.
    hoedaook

    ik hoop dat je over gaat (:


    we were always meant to say goodbye.