• zéér interesant onderwerp ni?

    schrijf hier u verhaal wa ge al hebt mee gemaakt
    ik word al heel mijn leven achtervolgd door een geest blijkbaar,en ik weet ni waarom.Ik heb geen familielid dat dood is dusja.dan heb ik een vriendin waar er mense in haar lichaam zitte,geesten in haar huis,en die een 3e oog heeft.Nuja..ze bleef is bij mij slape en het was dus donker in de kamer en ik keek zo naar de kant waar mijn vriendin lag en ik begon ineens kei hard te kresse..ik zag gewoon ne mens op haar ligge Oo.Dan was ik bij haar[die zit heél veel alleen thuis] hoorden we boven in haar slaap kamer voetstappe.[waar we dus nog moeste slape] ze heeft ook al voor gehad dat ze in bad zat en het water ineens in bloed veranderde voor een paar seconde Oo.ik heb ook de deurklink van haar voordeur een hele tijd zien bewege terwijl er niemand thuis was buitte ons en wij allebij met schrik in de zetel zate.
    Én nu jullie verhaal ö

    hmm.. ik heb alleen gevoel dat er een geest bij me is.. verder niks.. maar das wel eng! ik heb ook een keer in vuur een gezicht gezien vn een meisje.. maarja ik denk maar zo.. die geest beschermd me!

    hmm.. ik heb alleen gevoel dat er een geest bij me is.. verder niks.. maar das wel eng! ik heb ook een keer in vuur een gezicht gezien vn een meisje.. maarja ik denk maar zo.. die geest beschermd me!

    OMG!!! dat is echt eng!!!!

    Ik heb wel eens wit iets op mijn muur gezien, maar kon niet zien wat het was!! ik kon meteen niet meer slapen!! ik heb dat ook wel eens bij anderen gezien.
    of nog iets anders in een bus. maar ik verteld dat liever niet. ik schrok echt heel erg. ik denk ook dat jullie me niet geloven:( maar het is waar dat ik het zag. of het was een verbeelding.

    hmm.. ik heb alleen gevoel dat er een geest bij me is.. verder niks.. maar das wel eng! ik heb ook een keer in vuur een gezicht gezien vn een meisje.. maarja ik denk maar zo.. die geest beschermd me!

    in het vuur ö
    wilk ook is zien ö
    ik heb een paar maand gelede mijn bescherm engel op geroepe >.<

    OMG!!! dat is echt eng!!!!

    Ik heb wel eens wit iets op mijn muur gezien, maar kon niet zien wat het was!! ik kon meteen niet meer slapen!! ik heb dat ook wel eens bij anderen gezien.
    of nog iets anders in een bus. maar ik verteld dat liever niet. ik schrok echt heel erg. ik denk ook dat jullie me niet geloven:( maar het is waar dat ik het zag. of het was een verbeelding.

    als je wilt kunde het in een prive bericht vertelle ze ^^,
    x

    OMG dat is écht freakin scary!! =[


    Your Words They Eat Right Through Me...

    wow...O_O'
    N keertj zaten ik en een aantal vriendinnen t praten, over als wij een beschermengel/geest achtig iets zoude hebben, wie het dan zou kunnen zijn. Toen ging ik 's middags achter d comp. en had ik iemand uit mn familie gevonde die precies daar aan klopte wat k had gezegd. Wat later zat ik aan mn huiswerk en was dr een lampje die egt de hele tijd knipperde, dus zei ik echt zo voor d grap, "....." als je hier bent laat dan t lampje stoppen met knipperen, en toen stopte die.... en sinds toen doet ie het weer gewoon O_o'

    (...)
    als je wilt kunde het in een prive bericht vertelle ze ^^,
    x


    Wil je het dan echt weten? ik denk dat je me dan niet geloofd. ik geloofde het eerst zelf ook niet toen iemand het zei. maar daarna wel toen ik het zag.

    wow...O_O'
    N keertj zaten ik en een aantal vriendinnen t praten, over als wij een beschermengel/geest achtig iets zoude hebben, wie het dan zou kunnen zijn. Toen ging ik 's middags achter d comp. en had ik iemand uit mn familie gevonde die precies daar aan klopte wat k had gezegd. Wat later zat ik aan mn huiswerk en was dr een lampje die egt de hele tijd knipperde, dus zei ik echt zo voor d grap, "....." als je hier bent laat dan t lampje stoppen met knipperen, en toen stopte die.... en sinds toen doet ie het weer gewoon O_o'

    Woooow Oo
    ik heb ooit is mijn bescherm engel op geroepe..en het lukte nog ook ben alleen zijn naam al vergete
    -_-'
    ik heb zo ooit is voor de grap ergens in een wc,het licht werke ni en ik zei voor de grap; licht aan! en ik klap zo in mijn hande en da licht springt aan Oo

    (...)

    Wil je het dan echt weten? ik denk dat je me dan niet geloofd. ik geloofde het eerst zelf ook niet toen iemand het zei. maar daarna wel toen ik het zag.

    jawel,ik ga u wel gelove..ik heb veel van zo'n dinges mee gemaakt ;]

    (...)
    jawel,ik ga u wel gelove..ik heb veel van zo'n dinges mee gemaakt ;]


    oke ik zal het in prive berichtje sturen!!

    er was nog iets n keertje, ik en n vriendin zaten in mijn kamer wat t kloten op d comp. en ineens ging die deur open, [we waren alleen thuis] dus wij egt zoiets van wtf... doen we die deur open, lijkt het precies ofdat daar iemand staat. Damn zo hard hadden wij nog nooit gegild. Dat was zo eng...

    er was nog iets n keertje, ik en n vriendin zaten in mijn kamer wat t kloten op d comp. en ineens ging die deur open, [we waren alleen thuis] dus wij egt zoiets van wtf... doen we die deur open, lijkt het precies ofdat daar iemand staat. Damn zo hard hadden wij nog nooit gegild. Dat was zo eng...


    Omg ik word bang van al die verhalen!! ben bang dat mijn deur nu ook open gaat:|

    er was nog iets n keertje, ik en n vriendin zaten in mijn kamer wat t kloten op d comp. en ineens ging die deur open, [we waren alleen thuis] dus wij egt zoiets van wtf... doen we die deur open, lijkt het precies ofdat daar iemand staat. Damn zo hard hadden wij nog nooit gegild. Dat was zo eng...

    ma da heb ik ook vaak Oo

    maar ff vraagje. hoe kan je weten wanneer je een bescherm engel hebt?? sorry voor mijn vage vraag, maar wil het wel eens weten