• Dit schreef een meisje op haar blog:

    Even serieus mensen..
    Ik vind het zo amusant om te lezen dat iedereen het jammer vind en kut vind blabla Maar denk nou eens even na..
    Het is Tokio Hotel niet maar het is hun management. Tokio Hotel heeft hier geen reet mee te schaften en die moeten maar lekker braaf luisteren. Het management denkt alleen maar: geld geld geld en niets meer en niets minder. Denk je nou echt dat Tokio Hotel zelf bepaald of er tijdens een M&G gefilmd mag worden? Denk je nou echt dat het Tokio Hotel ene haar op hun reet interesseert tussen wie de fans in staan?

    What the hell is loos met deze wereld?

    Ieder pasje dat Bill doet op het podium is ingestudeerd. Iedere keer dat hij in het publiek kijkt is ingestudeerd. Iedere keer dat hij naar gustav/georg/tom rent is op de
    Tokio Hotel zegt zelf wel dat ze geen privé leven meer hebben blabla, dat zou dan ook wel kloppen als zij het zeggen. Maar weet je wie het nog het meest verziekt voor HUN.. en voor de FANS? Dat is het ************* management.
    Denk je nou echt dat Bill in die BELACHELIJKE homo-pakjes over het podium wil wandelen. Denk je dat Bill serieus op 1 dag op zijn kamer zat en dacht: ik wil nu dreadlocks... Iedereen denkt heel leuk en aardig dat DIT (deze jongens die nu op het podium staan) Tokio Hotel is. De ware Gustav, de ware Georg, de ware Tom en de ware Bill.
    Nee!
    Het is een groot dik vet masker die ze opzetten. Althans, die het management bij hen opzet. Hier en iedereen merkt het al: tokio hotel veranderd, ze doen raar, ze doen minder voor de fans. Denk je nou dat hun beslissen wat er voor de fans gedaan wordt? Hun hebben echt het recht niet om hun bek überhaupt open te trekken hoor. Het management heeft hun helemaal verkloot en naar de ondergang geholpen. Zeg nou zelf: voor hun is dit niet chill, want ZIJ raken fans kwijt, roem kwijt, alles. Voor ons is het niet leuk, want wij denken: waar is de echte tokio hotel nou? Die leuke Bill die nog in zijn spijkerbroekie met sneakers over het podium heenrende en die nog 8 oktober zei: "Hoe gaat het". Jajaaa, die tijden missen wij. Maar ik zal er niet raar van opkijken als het binnekort naar hun bol stijgt en dat tokio hotel er niet meer is.
    Want ik zou persoonlijk echt GESTOOORD worden.


    ben je er mee eens? of niet? laat je mening hier horen!

    Clairvoyance schreef:
    (...)
    Wel, ik kan ook goed acteren als ik wil en ik ben geen actrice. Iedereen kan doen alsof hij/zij dolgelukkig is maar eigenlijk zich diep vanbinnen voelt afbrokkelen.


    Maar kom op, zijn ogen blonken, zijn glimlach zat van oor tot oor én hij zei de hele tijd 'Das ist so geil!'
    Bill acteert echt niet, en als je me daar nog eens in durft tegenspreken, heb ik niks meer te zeggen.
    Ik weet dat ik gelijk heb.
    Sorry voor mijn woorden, maar dit kan ik niet anders verwoorden.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Maar kom op, zijn ogen blonken, zijn glimlach zat van oor tot oor én hij zei de hele tijd 'Das ist so geil!'
    Bill acteert echt niet, en als je me daar nog eens in durft tegenspreken, heb ik niks meer te zeggen.
    Ik weet dat ik gelijk heb.
    Sorry voor mijn woorden, maar dit kan ik niet anders verwoorden.

    Ik zég toch ook niet dat je niet gelijk hebt ,__, ik zeg alleen dat mensen goed kunnen acteren bv blij kunnen lijken terwijl dat helemaal niet zo is.
    en wtf? 'als je me daar nog eens in durft tegen te spreken'
    like omg?

    Eigenlijk ben ik het er wel mee eens. Hoewel ik niet weet hoe het er daar aan toegaat natuurlijk (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Aan de ene kant heeft ze gelijk maar aan de andere kant vind ik het ook lichtelijk overdreven.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    weetje iedereen heb toch een masker? Zodat mensen niet gelijk huilend in je armen liggen? ik draag ook vaak mijn pokerface en weetje als je wat meoeite doet dan is bij iedereen wel het masker weg.
    en hoe ken je ingods naam weten wie wat contract heb?


    Some angels have no wings.

    Denk je nou echt dat Bill in die BELACHELIJKE homo-pakjes over het podium wil wandelen. Denk je dat Bill serieus op 1 dag op zijn kamer zat en dacht: ik wil nu dreadlocks... Iedereen denkt heel leuk en aardig dat DIT (deze jongens die nu op het podium staan) Tokio Hotel is. De ware Gustav, de ware Georg, de ware Tom en de ware Bill.


    Dat stuk klopt niet, ik denk dat dat wel hun ware aard is. Denk je nou dat het management Bill daarin dwingt te lopen, terwijl fans ervoor weg rennen (sommige dan, ik vind het leuk). Dus niet alles klopt, grotendeels ben ik het er wel mee eens. ;]


    -

    Ben het er echt helemaal 100000% mee eens! Tokio Hotel is Tokio Hotel niet meer, alsof hun zielen eruit zijn gevlogen ofzo :').
    Maar dat vond ik anderhalf jaar terug al..


    I don't need words to feel those lips.

    En door dit soort topics wordt het er ook niet veel beter op, don't you think? Als het te ver zóu gaan, dan zal de familie van de bandleden heus wel ingrijpen. Dus ik maak me er echt geen zorgen over. Ik geniet nog steeds evenveel van de muziek als dat ik toen deed.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ze overdrijft wel heel erg hoor..
    Met de eerste alinea ben ik het nog eens en een paar andere punten in de tekst, maar voor de rest overdrijft ze. Ik bedoel wij weten inderdaad niet wat er in hun kopies omgaat, maar zij weet dat toch ook niet. Ik bedoel; hoe weet zij nu of Bill die pakjes leuk vindt of niet..


    Je moet worden wie je bent.

    JoJudicious schreef:
    En door dit soort topics wordt het er ook niet veel beter op, don't you think? Als het te ver zóu gaan, dan zal de familie van de bandleden heus wel ingrijpen. Dus ik maak me er echt geen zorgen over. Ik geniet nog steeds evenveel van de muziek als dat ik toen deed.

    I Totally agree!


    Je moet worden wie je bent.

    Bij sommige punten ben ik het wel met je eens. Zoals dat het management er heel veel voor tussen zit dat de jongens niet meer mogen bepalen wat ze met de fans doen. En dat vind ik wel spijtig zeker als je Bill hoort praten tijdens het concert. Hij moest zijn tekst tussen de liedjes altijd wel instuderen maar vroeger ging het er iets losser aan toe. Nu is het echt afratelen van de tekst. Zonder zo eens "normaal" met de fans te kunnen praten. Maar volgens mij moesten de pakjes wel omdat het bij hun thema van deze show hoorde. En over hun haar, natuurlijk zullen de jongens wel een beetje gepusht zijn door het management maar ik denk wel dat ze qua haarstijl toch nog iets te beslissen hebben.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2010 - 19:37 ]


    One Day you'll remember me...

    tomdrugs schreef:
    Ze heeft inderdaad een punt. Maar ik ben ook serieus bang dat ze hetop een gegeven moment te hoogin hun bol krijgen, en dan praat ik vooral over Bill en Tom.


    I solemny swear i am up to no good

    JoJudicious schreef:
    En door dit soort topics wordt het er ook niet veel beter op, don't you think? Als het te ver zóu gaan, dan zal de familie van de bandleden heus wel ingrijpen. Dus ik maak me er echt geen zorgen over. Ik geniet nog steeds evenveel van de muziek als dat ik toen deed.


    I need you like a heart needs a beat

    In een paar punten heeft ze gelijk. Maar in veel ook compleet niet. Daar slaat ze de plank echt helemaal mis! Een paar jaar geleden had ze misschien in bijna alles gelijk gehad maar nu niet meer.

    Mensen hebben geen idee van wie Bill is en hoe hij doet en weet ik veel wat. Voor zoiets moet je het gewoon van dichtbij zien en ervaren, als een insider anders gaat dat gewoon niet. 'Fans' kunnen zoiets helemaal niet zeggen, dan is het enkel hun mening.. Maar niet de waarheid.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    In een paar punten heeft ze gelijk. Maar in veel ook compleet niet. Daar slaat ze de plank echt helemaal mis! Een paar jaar geleden had ze misschien in bijna alles gelijk gehad maar nu niet meer.

    Mensen hebben geen idee van wie Bill is en hoe hij doet en weet ik veel wat. Voor zoiets moet je het gewoon van dichtbij zien en ervaren, als een insider anders gaat dat gewoon niet. 'Fans' kunnen zoiets helemaal niet zeggen, dan is het enkel hun mening.. Maar niet de waarheid.

    Agree. :Y)


    -