• Dit schreef een meisje op haar blog:

    Even serieus mensen..
    Ik vind het zo amusant om te lezen dat iedereen het jammer vind en kut vind blabla Maar denk nou eens even na..
    Het is Tokio Hotel niet maar het is hun management. Tokio Hotel heeft hier geen reet mee te schaften en die moeten maar lekker braaf luisteren. Het management denkt alleen maar: geld geld geld en niets meer en niets minder. Denk je nou echt dat Tokio Hotel zelf bepaald of er tijdens een M&G gefilmd mag worden? Denk je nou echt dat het Tokio Hotel ene haar op hun reet interesseert tussen wie de fans in staan?

    What the hell is loos met deze wereld?

    Ieder pasje dat Bill doet op het podium is ingestudeerd. Iedere keer dat hij in het publiek kijkt is ingestudeerd. Iedere keer dat hij naar gustav/georg/tom rent is op de
    Tokio Hotel zegt zelf wel dat ze geen privé leven meer hebben blabla, dat zou dan ook wel kloppen als zij het zeggen. Maar weet je wie het nog het meest verziekt voor HUN.. en voor de FANS? Dat is het ************* management.
    Denk je nou echt dat Bill in die BELACHELIJKE homo-pakjes over het podium wil wandelen. Denk je dat Bill serieus op 1 dag op zijn kamer zat en dacht: ik wil nu dreadlocks... Iedereen denkt heel leuk en aardig dat DIT (deze jongens die nu op het podium staan) Tokio Hotel is. De ware Gustav, de ware Georg, de ware Tom en de ware Bill.
    Nee!
    Het is een groot dik vet masker die ze opzetten. Althans, die het management bij hen opzet. Hier en iedereen merkt het al: tokio hotel veranderd, ze doen raar, ze doen minder voor de fans. Denk je nou dat hun beslissen wat er voor de fans gedaan wordt? Hun hebben echt het recht niet om hun bek überhaupt open te trekken hoor. Het management heeft hun helemaal verkloot en naar de ondergang geholpen. Zeg nou zelf: voor hun is dit niet chill, want ZIJ raken fans kwijt, roem kwijt, alles. Voor ons is het niet leuk, want wij denken: waar is de echte tokio hotel nou? Die leuke Bill die nog in zijn spijkerbroekie met sneakers over het podium heenrende en die nog 8 oktober zei: "Hoe gaat het". Jajaaa, die tijden missen wij. Maar ik zal er niet raar van opkijken als het binnekort naar hun bol stijgt en dat tokio hotel er niet meer is.
    Want ik zou persoonlijk echt GESTOOORD worden.


    ben je er mee eens? of niet? laat je mening hier horen!

    Ik ga het zo even lezen maar je hebt het verkeerd neergezet want dit hoort niet bij rollenverdeling :'3 (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ze heeft wel een punt, want zodra je voor een platenmaatschappij werkt bepalen zij hoe je je gedraagt en hoe je eruit ziet. Maar er zal vast ergens deep down nog wel een deel echt van de jongens zelf zijn, ik geloof niet dat er echt niks meer van hun karakter over is.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2010 - 18:29 ]


    I clicked my heels and wished for you.

    Hm, half.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    > verplaatst naar de band ;)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mee eens op sommige punten.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2010 - 18:31 ]

    Ik ben het er niet totaal mee eens want sowieso kunnen wij al niet weten wat er tussen Tokio Hotel en het management gaande is, misschien hebben ze zelf voor de veranderingen gekozen, misschien niet. Ze worden immers ouder, dus veranderingen horen daarbij. Niet alles is te blaimen aan het management en niet alles is door Tokio Hotel zelf gekozen. Hoe dan ook, wij zullen waarschijnlijk nooit weten hoe het echt zit.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik ben het met je eens ze kunnen bijna niks meer zelf bepalen :[


    I'm just a little girl in a big mean world.

    ergens wel,
    maar dit mens overdrijft hoor!
    Ik denk dat er inderdaad regels zijn, dat ze bepaalde dingen niet mochen. Maar regels zullen er altijd zijn :')

    En ik ben het niet met haar eens dat Bill er zelf niet voor kiest om naar T. G. of G. te rennen tijdens een concert. Ze doen toch niet ieder concert précies hetzelfde op précies hetzelfde moment, precies hetzelfde. :')
    naja, een klein beetje wel, en merendeel eigenlijk neit ;x

    Ze heeft inderdaad een punt. Maar ik ben ook serieus bang dat ze hetop een gegeven moment te hoogin hun bol krijgen, en dan praat ik vooral over Bill en Tom.


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Voor ons is het niet leuk, want wij denken: waar is de echte tokio hotel nou? Die leuke Bill die nog in zijn spijkerbroekie met sneakers over het podium heenrende en die nog 8 oktober zei: "Hoe gaat het". Jajaaa, die tijden missen wij.

    Dat is helemaal waar. Ik was een tijdje geen fan meer ondat ze heel erg zijn verandert. Alles wat er staat daar ben ik het mee eens.
    Ik denk dat de fans actie moeten ondernemen en brieven moeten gaan sturen of zo(?)

    Ik wil de oude TH terug met Bill en zijn stekelvarken haar. En Tom met blonde dreads.
    De Bill en Tom waar ik van hield.

    Half. Maar ik denk dat ze niet 100% moeten luisteren. Het staat gewoon in hun contract, klaar. Maar ja, die mensen willen geld. geld. Maar dat willen de boys zelf ook.

    Ze heeft een punt.
    Maar ik denk nog steeds dat ze zelf ook inspraak hebben op wat ze wel en niet willen doen. Bijvoorbeeld Bill met zijn pakjes. Volgens mij vindt hij die echt mooi, anders draagt hij dat niet. Zelfs al wordt hij gepusht, denk ik. En zijn haar, wtf? Ik ging eraan toen ik dat las. Natùùrlijk kiest die dat zelf? Het zijn ook maar mensen hoor. Elk mens wordt wel eens gepusht of eender wat, maar je eigen kapsel beslist door je management? Geloof ik geen reet van.
    En binnenkort stijgt die roem te hoog naar hun bol? Say whut? Sorry, maar dat ís al zo. Die roem, het beroemd zijn in heel Europa/Amerika etc, de aandacht van de fans,... dat is allemaal al te hoog naar hun bol geschoten. Geloof me.
    Ze helpen hunzelf anders ook goed naar de ondergang. Natuurlijk zit het management er voor een deel tussen, maar zij kunnen hun bek ook eens open trekken?
    Maar diegene die de blog schreef heeft ergens wel gelijk.

    abandoned schreef:
    (...)
    Dat is helemaal waar. Ik was een tijdje geen fan meer ondat ze heel erg zijn verandert. Alles wat er staat daar ben ik het mee eens.
    Ik denk dat de fans actie moeten ondernemen en brieven moeten gaan sturen of zo(?)

    Ik wil de oude TH terug met Bill en zijn stekelvarken haar. En Tom met blonde dreads.
    De Bill en Tom waar ik van hield.

    Dat gaat soieso niet gebeuren, denk ik.


    Je kunt 2 dingen doen
    1) Het accepteren, en je erbij neerleggen
    2) Je er druk over gaan maken (dit geldt niet alleen voor jou, voor de duidelijkheid BD)

    Het is niet wij die onze ogen moeten opentrekken, het is dat zielige kind dat haar ogen moet opentrekken!
    Heb je niet gezien in één van die backstage filmpjes, hoe blij Bill in zijn handen klapt als hij de kostuums past?
    Bill is een zanger, geen acteur, dus dat kan gewoon alleen maar echte emotie zijn.
    En daarbij, ze worden/zijn volwassen.
    Gaat dat kind ook voor eeuwig in de kleren die ze nu draagt rondlopen?
    Ik hoop van niet...

    + in de documentaite '100% Tokio Hotel' zei Bill dat hij serieus kwaad is geworden op Universal toen ze daar net hun contract hadden en Universal zei toen tegen Bill hoe hij zich moest kleden enzo.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2010 - 18:38 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    Het is niet wij die onze ogen moeten opentrekken, het is dat zielige kind dat haar ogen moet opentrekken!
    Heb je niet gezien in één van die backstage filmpjes, hoe blij Bill in zijn handen klapt als hij de kostuums past?
    Bill is een zanger, geen acteur, dus dat kan gewoon alleen maar echte emotie zijn.

    En daarbij, ze worden/zijn volwassen.
    Gaat dat kind ook voor eeuwig in de kleren die ze nu draagt rondlopen?
    Ik hoop van niet...

    Wel, ik kan ook goed acteren als ik wil en ik ben geen actrice. Iedereen kan doen alsof hij/zij dolgelukkig is maar eigenlijk zich diep vanbinnen voelt afbrokkelen.