• Ja, een paar mensen hebben me gezegd dat ik niet, of niet veel meer zal groeien. Ik ben nu 1m48 en ik word morgen 15. Ik heb m'n regels al sinds m'n 12de, drie jaar dus. Dus ik vraag me af, zal ik nog groeien? Ik hoop het echt wel, want ik wil niet zo klein blijven o.o

    Hooguit 5 cm gok ik. Ik ben sinds ik ongesteld werd nog 8 cm gegroeit volgens mij.


    Your make-up is terrible

    Tot je 18e kan je nog een groeispurt krijgen (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Sensible schreef:
    Ja, een paar mensen hebben me gezegd dat ik niet, of niet veel meer zal groeien. Ik ben nu 1m48 en ik word morgen 15. Ik heb m'n regels al sinds m'n 12de, drie jaar dus. Dus ik vraag me af, zal ik nog groeien? Ik hoop het echt wel, want ik wil niet zo klein blijven o.o


    Dat is een fabeltje hoor, ze zeiden dat ook tegen mij maar ik ben nog veel gegroeit. Dat is gwn allemaal bullshit


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    hmmm hoef niet,, ik ben bijna 17 en ben ook niet meer gegroeit en ik ben nu 1.54/1.55


    -kan bij jou anders zijn hoor :O-

    [ bericht aangepast op 31 maart 2010 - 20:04 ]


    Nvt

    Ik ben nu 1m78 ofzo ><
    Sinds ik ongesteld ben, ben ik 6-8 cm gegroeid ><


    -

    Ravel schreef:
    Tot je 18e kan je nog een groeispurt krijgen (:

    Het kan zijn dat je nu gewoon even een groeipauze hebt..


    Je moet worden wie je bent.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 8:50 ]

    Natuurlijk wel. Je stopt pas met groeien bij je 18-20 jaar. Behalve natuurlijk als er serieuze problemen zijn met je ruggengraat. ;^)


    Where there is a sea there are pirates...

    Ravel schreef:
    Tot je 18e kan je nog een groeispurt krijgen (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Tot je 18e groei je nog, of je ongesteld bent of niet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ben ook sinds mijn 12 ongesteld, en ben nu 1.76. Ik heb toen een groeispurt gehad, en groei nu niet meer. Ik ben als zeker een jaar deze lengte. Maar ik hoop voor je dat je een groeispurt krijgt net als mij.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ben met mijn twaalfde al opgehouden met groeien. Laten we zeggen dat mijn volwassen rijpheid al een aantal jaar eerder plaatsvond dan de gemiddelde tiener. Oh man, dit klinkt ziek.
    Ik ben al met mijn twaalfde a dertiende gestopt met groeien.


    No growth of the heart is ever a waste

    toen ik me regels had bleef ik gewoon door groeien en was toen 1,62 ofzoo en nu 1,82 maar je kan zoo de lucht weer inschieten


    Some angels have no wings.

    Delight schreef:
    (...)

    Dat is een fabeltje hoor, ze zeiden dat ook tegen mij maar ik ben nog veel gegroeit. Dat is gwn allemaal bullshit

    Eh.. not really.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben en zal ook altijd een dwerg blijven xD.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.