• Ja, een paar mensen hebben me gezegd dat ik niet, of niet veel meer zal groeien. Ik ben nu 1m48 en ik word morgen 15. Ik heb m'n regels al sinds m'n 12de, drie jaar dus. Dus ik vraag me af, zal ik nog groeien? Ik hoop het echt wel, want ik wil niet zo klein blijven o.o

    het ligt er aan.. ik ben sins groep 7 al ongesteld en toch ben ik blijven groeien.. de meeste zeggen dat je groeit tot 2 jaar na je eerste ongesteldheid.. maar in groep 7 was ik 11, inmiddels ben ik bijna 17 en ik kan je zeggen dat ik nu aan mijn laatste centimeters ga... ik haal niet meer hoger dan de 1,70 maar ik ben nog wel door gegroeit.. het hoeft allemaal niet percee waar te zijn.. ik zou me er niet al te druk over maken.. onverwacht schiet je misschien nog een paar centimeter de lucht in..


    A Noble was Born in Chaos

    Normaal kan je inderdaad nog groeien toe je 18e, maar een vriend van me is er eens naar de dokter mee geweest en ze hebben toen vanalle onderzoeken gedaan en wel vastgesteld dat hij een dwerg was. Als je je het echt afvraagt, kan je ook is naar de dokter gaan?


    Tanya is de beste.

    Als je ongesteld word kun je wel nog door groeien maar niet meer erg veel nog enkele cm's meestal. Maar ik ken ook iemand die ongesteld is en nog steeds heel erg veel groeid.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik groei niet meer, word 10 juli 16 en ben 1.58 ofzo :')


    I don't need words to feel those lips.

    Dat van dat ongesteld zijn is gewoon een fabeltje. Ik was 1.58 toen ik het kreeg en ik ben nu 1.71.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik ben 1.59m ofzo en 17 jaar en ik groei waarschijnlijk ook niet meer. Ach, het leven als kleintje valt nog best mee.

    Livedinalie schreef:
    Ik ben nu 1m78 ofzo ><
    Sinds ik ongesteld ben, ben ik 6-8 cm gegroeid ><


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Als je al ongesteld bent groei je in totaal 5 tot 10 cm. Maar ook niet meer als je al meet dan 4 jaar ongesteld bent. Dus ik zou niet weten of je nog verder groeit. Zelf ben ik ook niet groot hoor. 1.57. En ik groei ongeveer nog 3 tot 5 cm..


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ravel schreef:
    Tot je 18e kan je nog een groeispurt krijgen (:

    Ravel schreef:
    Tot je 18e kan je nog een groeispurt krijgen (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Je kan nog altijd steeds groeien, ik heb ook net nog een groeispurt gehad, en ik heb ook al een paar jaar mijn regels, het is inderdaad wel dat er mensen zijn die niet veel of niet meer groeien sinds ze hun regels hebben, maar het hoeft niet.

    Oh Lisa!! ;(
    Ik heb net hetzelfde als jou maar dat weet je. Ik ben 1m54 terwijl ik bijna 18 ben! ;(
    We zijn beiden klein. ;]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    groeit vast nog wel iets!


    We only can learn to love, by loving.

    dat kan nog wel, maar denk het niet. Ik ben nadat ik ongesteld werd ook nog maar 3 cm gegroeid.


    We can only learn to love by loving.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2010 - 22:11 ]