• Hallo lieve users,

    Rutger heeft besloten om van Quizlet weer een quizzensite te maken, omdat de site hier oorspronkelijk voor bedoeld was. Dit heeft een aantal gevolgen:

    - De stories worden verwijdert
    - Iedereen moet minstens 5 quizzen hebben.

    Quizlet gaat per 1 mei weer terug naar een quizzensite. Dit betekent dat jullie tot die tijd hebben om jullie verhalen op te slaan, mochten jullie dat willen. Alle verhalen/series die na 1 mei nog op Quizlet staan, worden verwijdert.

    Iedereen moet minstens 5 quizzen op zijn of haar account hebben. Als je per 1 mei geen 5 quizzen op je account hebt, dan krijg je een permanente forumban. Je kan dan dus niet meer op het forum. Deze ban wordt automatisch opgeheven zodra je 5 quizzen op je account hebt.

    Het is niet de bedoeling om je verhaal in quizzen te stoppen, zodat deze op Quizlet kan blijven staan. Verhalen in quiz-vorm zullen ook worden verwijdert.

    Ik hoop dat jullie zo genoeg weten. Zo niet, dan kan je altijd een pb naar een moderator sturen.

    MVG, de moderators van Quizlet.nl

    Edit: Omdat wij ook gewoon users zijn naast onze functie als mod, hebben wij dus ook een maand de tijd om 5 quizzen te maken en onze verhalen op te slaan. Aangezien jullie nog steeds af en toe schijnen te denken dat wij robots met no social life zijn ofzo.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Als dit een 1 aprilgrap is vind ik het niet grappig & als het for real is vind ik het ook niet leuk. ;3
    Als de stories weg zouden gaan zou ik nog wel op het forum gaan, maar als ik dan een forumban krijg tot ik 5 quizzen heb ? -> No thanks, dan ben ik schuppes.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik ga hier zo hard strijk hè x'D
    Oh, mensjes, wat houd ik van één april.

    -vind het echt eng worden-


    everything, in time

    PUKKELxDING schreef:
    Dus jongens, wat gaan we doen mocht het echt zo zijn?


    verkassen naar fanfic.nl natuurlijk


    Change, the only good thing in this world.

    Dit kan maar beter een 1 april grap zijn.
    If not; bye bye Britt.


    We'll never be as young as we are tonight

    Poisonheart schreef:
    (...)

    verkassen naar fanfic.nl natuurlijk


    Beter van niet... :x

    Wanneer gaan ze 1 april zeggen? :(


    You move me ......... Kurt

    Desolate schreef:
    -vind het echt eng worden-


    Hope goes lost but never dies.

    waarom zet rutger het er zelf nie top?
    is dit een 1 april garp
    waars wel


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Highmore schreef:
    Wanneer gaan ze 1 april zeggen? :(


    hopelijk snle!!!
    anders gaan we met zn alle naar fanfic.nl


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ze gaan wel merken hoeveel users ze gaan verliezen hiermee...
    Maar als et waar is: Stories zijn gwn veel leuker en als dat weggehaald word, is het gwn saai ><'

    [ bericht aangepast op 1 april 2010 - 20:05 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    ze w88 gewoon tot één over twaalf ofzo, want dan vinden ze zichzelf heel erg grappig O,o
    En als iedereen het nu opeens gaat geloven is dat gewoon slecht, waarom zouden ze dat doen?
    Denk ff na, de helft van de leden is lid vanwege de stories, en die zijn ze dan dus kwijt.
    1 april kikker in je bil, die er nooit meer uit wil xD


    Alis volat propriis

    twiddict schreef:
    ze w88 gewoon tot één over twaalf ofzo, want dan vinden ze zichzelf heel erg grappig O,o
    En als iedereen het nu opeens gaat geloven is dat gewoon slecht, waarom zouden ze dat doen?
    Denk ff na, de helft van de leden is lid vanwege de stories, en die zijn ze dan dus kwijt.
    1 april kikker in je bil, die er nooit meer uit wil xD


    ik denk dta je gelijk hebt anders hebben ze nog maar 12 usertjhes ofzo


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik ben wss de eerste, en de enige. Maar ik geloof het. -gaat verhalen opslaan-


    everything, in time

    En wanneer komt het topic dat dit een stomme flauwe grap is?


    Your Butt is Mine!