• Jaja, sinds vandaag heb ik blokjes, bovenaan.
    Ik vind het best lastig, want mn hele lippen liggen NU al open en ik heb altijd het gevoel alsof ze uit mn mond gaan vallen (:

    Om het wat zinnig te houden:

    - Wat vind jij lastig?

    hetzelfde, gelukkig dat ze eruit zijn^^


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Heb jij niet van die siliconen gummetjes gekregen? Ik wel, die moet ik op mijn blokjes plakken als ze scherp aanvoelen, en dan heb je geen pijn meer :"D


    Alis volat propriis.

    Maggot schreef:
    Heb jij niet van die siliconen gummetjes gekregen? Ik wel, die moet ik op mijn blokjes plakken als ze scherp aanvoelen, en dan heb je geen pijn meer :"D

    nou jawel, maar ik ben te lui om ze erop te doen --'

    Diffuse schreef:
    (...)
    nou jawel, maar ik ben te lui om ze erop te doen --'

    Geloof me, je moet ze erop doen, anders krijg je nog veel meer pijn hoor ;o


    Alis volat propriis.

    Maggot schreef:
    (...)
    Geloof me, je moet ze erop doen, anders krijg je nog veel meer pijn hoor ;o


    Ik heb vooral pijn bij die, uh, ringen dat zo op je kiezen zitten, dat ding zit hele tijd in me tong te porren, maar daar kan je dat niet op doen zeker ? (:

    Diffuse schreef:
    (...)

    Ik heb vooral pijn bij die, uh, ringen dat zo op je kiezen zitten, dat ding zit hele tijd in me tong te porren, maar daar kan je dat niet op doen zeker ? (:

    Volgensmij wel hoor, maar je moet wel goed aanduwen.. Het is in ieder geval de moeite waard het te proberen :]


    Alis volat propriis.

    Vroeger had ik een hekel aan m'n beugel haha.


    Smiling but close to tears.

    Haha mijne is er al bijna 3 weken uit ofzo. Naja het word echt mooi dus je moet maar even. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Maggot schreef:
    Heb jij niet van die siliconen gummetjes gekregen? Ik wel, die moet ik op mijn blokjes plakken als ze scherp aanvoelen, en dan heb je geen pijn meer :"D

    Goh, daar moet je mij dan ook mee helpen, die van mij vallen er steeds weer van af (lol)


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Ik heb oop blokjes en ja aleen boven aan
    Ik zat 3 dagen niets anders dan yoghurt,rijst pap en zo te eten :'D


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Scrubs schreef:
    Vroeger had ik een hekel aan m'n beugel haha.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    AnotherAlien schreef:
    (...)
    Goh, daar moet je mij dan ook mee helpen, die van mij vallen er steeds weer van af (lol)


    Ik hbe het ook net geprobeerd, en ze blijven gewoon niet plakken --'

    ik heb ook een blokjesbeugel :Y)
    Ik ben er al aangewent :9~

    Ik heb er gehad op mijn 14e ofzo, ik ben er nu vanaf. Thank God.


    Tanya is de beste.

    Ik krijg er ook 20 april Boven & ONDER
    En waarschijnlijk een operatie want er is iets serieus mis met 1 tand --'

    Wat ik lastig vind?
    Wel...helemaal vergeten en alleen achter een bende aan fietsen met een tas die van je schouder is gezakt en zware tegen wind --'


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me