• Ik las vandaag in de Telegraaf (dafuq?) dat One Direction een eigen parfum voor vrouwen gaat lanceren in het najaar van 2013,
    persoonlijk vindt ik dit een beetje te snel denk ik.
    Hun management wilde het alleen voor vrouwen/meiden doen, zodat ze nog meer fans zouden aantrekken en het management wilde ook proberen om Jb's record te verbreken.

    &

    Zayn heeft dus blijkbaar een fikse ruzie gehad met Max van The Wanted,
    het zou bijna uitgelopen zijn op een ruzie die zou plaatvinden in New York.
    En ik maar denken dat ze landgenoten zijn en elkaar mogen..

    So what do you think?

    Bronnen:
    http://www.telegraaf.nl/prive/21106653/__Oorlog_1D_en_The_Wanted__.html
    http://www.telegraaf.nl/prive/21123135/__Parfum_voor_One_Direction__.html


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Beide zijn waar.
    Ik vind die ruzie bijzonder kinderachtig. Voor beide.


    Take me to wonderland

    Het management gaat best wel ver met al die merchandize troep. Ik snap dat er veel geld in zit met die 1000000000000000 gillende fangirls, maar come on, dit is allemaal wel heel snel.

    Dat van Zayn en The Wanted wist ik niet, heftig! Waarom hebben/hadden ze ruzie?

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 15:00 ]


    SHABOOYA

    Rissl schreef:
    Het management gaat best wel ver met al die merchandize troep. Ik snap dat er veel geld in zit met die 1000000000000000 gillende fangirls, maar come on, dit is allemaal wel heel snel.

    Dat van Zayn en The Wanted wist ik niet, heftig! Waarom hebben/hadden ze ruzie?


    De hele ruzie slaat eigenlijk nergens op (Max had,als de oudtse van de twee, als 24 zijnde, best Zayn's opmerking kunnen negeren).
    Van wat ik tenminste begrijp had Max een foto geplaatst van hem en Usher op een of ander feestje, en daar had Zayn iets op geantwoord van 'geek' ofzo. Max had daarop geantwoord van 'That's right gorgeus'. Vervolgens postte Max nog een foto van hemzelf, maar dan met Psy en had 'ie er iets bij getweet van 'blahblah #geekandproud:)'
    En vanaf daar kregen de twee een beetje mot en vervolgens kwamen Tom en Louis er ook nog bij. Tom maakte een opmerking over Zayn's haar en Louis kwam op voor Zayn. Vanaf daar ging het weer tussen Max en Zayn. Het was eigenlijk een ruzietje van niks tot Max iets tweette over dat ze elkaar wel tegen zouden komen in NYC (One Direction en The Wanted treden allebei op op 7 december, bij de Z100 Jinle Ball bij Madison Square Garden).
    Aha, tweet gevonden. Max had dus getweet: "Tell your problems without the 8 security in NYC. The only problem I have with you is the s**t banter. Grow up son."
    Daarop had Zayn geantwoord: "I'd f**king love to, see you in New York big man ha u clown."
    Dus.. We zullen zien..

    De hele ruzie slaat dus eigenlijk helemaal nergens op en als volwassene had Max best Zayn's opmerkingen kunnen negeren(hoewel Zayn technisch gezien ook een volwassene is). Vervolgens hoefde zowel Tom en Louis zich niet eens te bemoeien met het hele gedoe. En gezien bijna iedereen in te Wanted boven de 20 is, hadden ze ook makkelijk op Max in kunnen praten zodat hij niet antwoordde op Zayn's opmerkingen.
    En op internet heb je nu al One Direction fans VS The Wanted fans dus... dat loopt wel erg snel uit de hand o__0


    You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have

    Wat een goed voorbeeld. :')


    Lees je mijn story al? http://www.quizlet.nl/chapters/941059/krunckletowns-mysterie/

    Ik vind het zeer triest van hen beide. Getuigd van niveau dit, allemaal volwassenen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dat is zo ontzettend laag.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Dat van die ruzie wist ik ja. Max had een foto van hem met een beroemd iemand geplaatst op twitter en Zayn had gereageerd dat het kinderachtig was of iets in die richting waarop Max boos ging doen en Zayn nogal apart reageerde. Iets met dat hij al klaar was met praten tegen Max bij de laatste reactie had geplaatst.
    Ik vind het maar kinderachtig in ieder geval.
    Dat parfum vind ik ook maar stom, het zijn vijf hele andere jongens en geen van allen is Justin Bieber. Ook zijn ze al heel beroemd, waarom zouden ze dan nog meer fans willen?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Doe dan op z'n minst nog een parfum voor mannen. Beyonce verkoopt toch ook geen parfum voor mannen? D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    PercyWood schreef:
    Dat van die ruzie wist ik ja. Max had een foto van hem met een beroemd iemand geplaatst op twitter en Zayn had gereageerd dat het kinderachtig was of iets in die richting waarop Max boos ging doen en Zayn nogal apart reageerde. Iets met dat hij al klaar was met praten tegen Max bij de laatste reactie had geplaatst.
    Ik vind het maar kinderachtig in ieder geval.
    Dat parfum vind ik ook maar stom, het zijn vijf hele andere jongens en geen van allen is Justin Bieber. Ook zijn ze al heel beroemd, waarom zouden ze dan nog meer fans willen?


    Om hun fans te behouden. Ik ben fan van ze, maar ik geloof zelf niet dat ze het heel lang gaan trekken als beroemdheid, dus. x'D


    Take me to wonderland

    IrishCharm schreef:
    Beide zijn waar.
    Ik vind die ruzie bijzonder kinderachtig. Voor beide.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Toen ik het las van die parfum, lag ik echt even in een deuk. Het slaat inderdaad allebei nergens op,
    ik had wel verwacht dat iedereen het al wist, maar ben niet de enige blijkbaar:Y)


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Yggdrasil schreef:
    (...)

    De hele ruzie slaat eigenlijk nergens op (Max had,als de oudtse van de twee, als 24 zijnde, best Zayn's opmerking kunnen negeren).
    Van wat ik tenminste begrijp had Max een foto geplaatst van hem en Usher op een of ander feestje, en daar had Zayn iets op geantwoord van 'geek' ofzo. Max had daarop geantwoord van 'That's right gorgeus'. Vervolgens postte Max nog een foto van hemzelf, maar dan met Psy en had 'ie er iets bij getweet van 'blahblah #geekandproud:)'
    En vanaf daar kregen de twee een beetje mot en vervolgens kwamen Tom en Louis er ook nog bij. Tom maakte een opmerking over Zayn's haar en Louis kwam op voor Zayn. Vanaf daar ging het weer tussen Max en Zayn. Het was eigenlijk een ruzietje van niks tot Max iets tweette over dat ze elkaar wel tegen zouden komen in NYC (One Direction en The Wanted treden allebei op op 7 december, bij de Z100 Jinle Ball bij Madison Square Garden).
    Aha, tweet gevonden. Max had dus getweet: "Tell your problems without the 8 security in NYC. The only problem I have with you is the s**t banter. Grow up son."
    Daarop had Zayn geantwoord: "I'd f**king love to, see you in New York big man ha u clown."
    Dus.. We zullen zien..

    De hele ruzie slaat dus eigenlijk helemaal nergens op en als volwassene had Max best Zayn's opmerkingen kunnen negeren(hoewel Zayn technisch gezien ook een volwassene is). Vervolgens hoefde zowel Tom en Louis zich niet eens te bemoeien met het hele gedoe. En gezien bijna iedereen in te Wanted boven de 20 is, hadden ze ook makkelijk op Max in kunnen praten zodat hij niet antwoordde op Zayn's opmerkingen.
    En op internet heb je nu al One Direction fans VS The Wanted fans dus... dat loopt wel erg snel uit de hand o__0


    Het zijn beide kleuters. Maar zo zijn nu eenmaal jongens? Ik zal me er bij neer moeten leggen dat mijn gendergenoten soms fucked up zijn. x'D

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 18:57 ]


    Take me to wonderland

    Yggdrasil schreef:
    (...)

    De hele ruzie slaat eigenlijk nergens op (Max had,als de oudtse van de twee, als 24 zijnde, best Zayn's opmerking kunnen negeren).
    Van wat ik tenminste begrijp had Max een foto geplaatst van hem en Usher op een of ander feestje, en daar had Zayn iets op geantwoord van 'geek' ofzo. Max had daarop geantwoord van 'That's right gorgeus'. Vervolgens postte Max nog een foto van hemzelf, maar dan met Psy en had 'ie er iets bij getweet van 'blahblah #geekandproud:)'
    En vanaf daar kregen de twee een beetje mot en vervolgens kwamen Tom en Louis er ook nog bij. Tom maakte een opmerking over Zayn's haar en Louis kwam op voor Zayn. Vanaf daar ging het weer tussen Max en Zayn. Het was eigenlijk een ruzietje van niks tot Max iets tweette over dat ze elkaar wel tegen zouden komen in NYC (One Direction en The Wanted treden allebei op op 7 december, bij de Z100 Jinle Ball bij Madison Square Garden).
    Aha, tweet gevonden. Max had dus getweet: "Tell your problems without the 8 security in NYC. The only problem I have with you is the s**t banter. Grow up son."
    Daarop had Zayn geantwoord: "I'd f**king love to, see you in New York big man ha u clown."
    Dus.. We zullen zien..

    De hele ruzie slaat dus eigenlijk helemaal nergens op en als volwassene had Max best Zayn's opmerkingen kunnen negeren(hoewel Zayn technisch gezien ook een volwassene is). Vervolgens hoefde zowel Tom en Louis zich niet eens te bemoeien met het hele gedoe. En gezien bijna iedereen in te Wanted boven de 20 is, hadden ze ook makkelijk op Max in kunnen praten zodat hij niet antwoordde op Zayn's opmerkingen.
    En op internet heb je nu al One Direction fans VS The Wanted fans dus... dat loopt wel erg snel uit de hand o__0


    Jeetje, had Max (nu moet ik echt aan mijn kat denken, die heet ook max, heel vaag) toch ook zoiets kunnen zeggen van leuk geintje ofzo. Ik bedoel, kom op als je daar al serieus op in gaat. En dan later er nog op terug komen, beetje kinderachtig. Maar van Zayn is het ook niet goed.

    Soms gedragen sommige jongens zich niet helemaal naar hun leeftijd en dat is jammer.


    Physics is awesome

    IrishCharm schreef:
    (...)

    Om hun fans te behouden. Ik ben fan van ze, maar ik geloof zelf niet dat ze het heel lang gaan trekken als beroemdheid, dus. x'D


    Ze hebben het toch al twee jaar lang beroemd dus. Maar ik blijf fan tot het eind.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ze hebben het toch al twee jaar lang beroemd dus. Maar ik blijf fan tot het eind.


    Twee jaar is nog niks. x'D Er zijn bands die al 10 jaar bestaan. Ik weet, 1D kan zo lang nog niet bestaan, maar of ze ooit zolang gaan bestaan?
    Het fandom bestaat nu eenmaal uit veel fangirls die meegaan met de hype en uiteindelijk zijn ze het beu.
    Ik blijf ook fan, maar ik denk dat ze op een te korte tijd heel populair zijn geworden, en iets dat snel gaat blijft nooit lang duren.


    Take me to wonderland