• Ik voor de eerste keer Weightless van All Time Low hoorde. 8) Ik herinner me nog dat het zo'n mooi weer was en dat ik naar de winkel moest van mijn moedertje. Ik had net dat liedje gedownload en ik had iets van 'wtf?!' toen ik het voor de eerste keer hoorde omdat dat raar begint voor All Time Lows doen - vind ik toch. Ik ging te voet naar de winkel en ik luisterde dat liedje de hele tijd. Ik werd er zó vrolijk van n_n nu nog eigenlijk. Nu ik erover nadenk, is het best gek dat ik me dat nog herinner. But I just do. _O_
    Herinneren jullie je ook nog zo'n dingies? :Y)

    Haha, dat jij je dat herrinert ö
    Nee, ik heb dat niet, haha :Y)


    Hope goes lost but never dies.

    Ja, ik herinner me ook zulke dingen, haha.
    Ik herinner me ook nog hoe ik sommige vrienden heb ontmoet. ;'D


    Smiling but close to tears.

    Ik herinner me de raarste dingen, maar dingen die ik juist moet onthouden vergeet ik.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ascendancy schreef:
    Ik herinner me de raarste dingen, maar dingen die ik juist moet onthouden vergeet ik.


    Ik ook.
    Bijvoorbeeld; Kruistocht in een Spijkerbroek (diefilm)
    ik had er geen idee van dat ik die gezien had,
    maar toen zag ik like; t eerste beeld
    en ik meteen;
    OH. DAS DIE FILM WAARIN DIE VENT DIE IPOD AFGEEFT AAN ZO'N VENT.
    en iedereen keek me echt zo aan van;
    Dudette; dat is t stomste detail uit die hele film.


    TOMADDICT. <3

    Ascendancy schreef:
    Ik herinner me de raarste dingen, maar dingen die ik juist moet onthouden vergeet ik.


    idd!:O
    dat heb ik ook..
    ik weet nog voetbaluitslagen van 3 jaar geleden, ik onthoud verjaardagen van kinderen waarbij ik een jaar in de klas heb gezeten, en niet eens mee om ging...
    maar de belangrijke dingen vergeet ik:S...xD


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik weet dat ook nog. Ik spoelde dat liedje heel de tijd terug om die opnieuw en opnieuw te luisteren. En toen ik moest ophouden van mijn moeder startte ik een hele zoekactie op internet om dat liedje te vinden. Aangezien de naam van het liedje er niet bij stond. Een vriendin vond hem uiteindelijk. :9~


    All this dampness is damp.

    Soldier schreef:
    Ik weet dat ook nog. Ik spoelde dat liedje heel de tijd terug om die opnieuw en opnieuw te luisteren. En toen ik moest ophouden van mijn moeder startte ik een hele zoekactie op internet om dat liedje te vinden. Aangezien de naam van het liedje er niet bij stond. Een vriendin vond hem uiteindelijk. :9~

    Haha, als je gewoon de lyrics ingetypt had, had je 'm ook gevonden? Denk ik? :'D Ah, n_____n

    Gaskarther schreef:
    (...)
    Haha, als je gewoon de lyrics ingetypt had, had je 'm ook gevonden? Denk ik? :'D Ah, n_____n


    Had ik ook gedaan. :'D
    Ik typte dit in; Turn a page i'm a book half unread Lyrics
    En dit; Maybe it's not my weekend but it's gonna be my year Lyrics
    En dit ook; I don't wanna waste another minute here Lyrics


    All this dampness is damp.

    Ascendancy schreef:
    Ik herinner me de raarste dingen, maar dingen die ik juist moet onthouden vergeet ik.


    -

    Ascendancy schreef:
    Ik herinner me de raarste dingen, maar dingen die ik juist moet onthouden vergeet ik.

    me ²


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Ik herinner me wanneer ik I Kisses A Girl van Katy Perry voor het eerst hoorde haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ascendancy schreef:
    Ik herinner me de raarste dingen, maar dingen die ik juist moet onthouden vergeet ik.


    Jep:Y)
    En daar ben ik trots op :'D
    ook al die titelsongs van stomme programma's van vroeger weet ik nog, Alleen men so van vorige week niet meer. Tada(krul)


    Beautiful people, are people who smile.

    Ascendancy schreef:
    Ik herinner me de raarste dingen, maar dingen die ik juist moet onthouden vergeet ik.


    your eyes are like stars in the night.

    Heroic schreef:
    Ik herinner me wanneer ik I Kisses A Girl van Katy Perry voor het eerst hoorde haha.


    Ik ook :'D
    Ik had toen in mijn msn naam gezet 'I kissed a girl and I liked it'. En aangezien ik mijn pa toen nog in mijn lijst had, dacht 'ie dat ik dat echt gedaan had =D


    Scream for mercy!

    Ghaha,ja de eerste keer dat ik Monsoon hoorde. Ik was met mijn nicht alleen in ons appartement. En ik luisterde haar mp3, en toen monsoon op was luisterde ik het de hele tijd opnieuw. Maar toen kende ik TokioHotel nog niet. En dacht ik zo van "hotel whatthehell?;p"


    Life begins at the end of your comfort zone