• - dronken zijn -

    Gister was ik dus bij het paasvuur met mijn vrienden en ik wíst dat mijn crush er zou zijn, jaja. Was ie hartstikke dronken, wat opzich grappig was, maar hij vond dat ik ook dronken was omdat ik steeds waggelde. Een paar dingen :
    - ik drink niet
    - ik waggelde omdat ik anders weg zou zakken in die gore blubber.
    Ik heb de halve avond gediscussieerd met allemaal mensen die ik niet kende over dat ik niet dronken was. Ook hebben er heel veel gevraagd wat ik op had 'niets, zo ben ik van mezelf' was daarop mijn standaard antwoord.
    Ik heb het altijd leuker zonder drank haha :$

    MAAR
    om dit topic nut te geven :
    Vind jij het leuker met of zonder drank?


    We can only learn to love by loving.

    Zonder, want dan weet je de dag erna nog wat je hebt meegemaakt, en je wordt niet wakker met die vreselijke hoofdpijn. :Y)


    TOMADDICT. <3

    BROWSEBEAT schreef:
    Zonder, want dan weet je de dag erna nog wat je hebt meegemaakt, en je wordt niet wakker met die vreselijke hoofdpijn. :Y)
    haha, idd. ;d


    We can only learn to love by loving.

    Ik drink niet 8D
    Dus zonder [:


    all I want for christmas is a girlfriend

    Wasteland schreef:
    Ik drink niet 8D
    Dus zonder [:
    welkom bij de club.

    -box- de enige keren dat ik een x drink is het helemaal niet zoveel 1 of 2 glazen dus dronken word ik toch nooit ;d


    We can only learn to love by loving.

    Prevail schreef:
    (...) welkom bij de club.

    -box- de enige keren dat ik een x drink is het helemaal niet zoveel 1 of 2 glazen dus dronken word ik toch nooit ;d


    Same here :Y)
    En dronken zijn is toch niet eens leuk x.x?
    Ik bedoel; de helft van de avond zet je je voor gek, de andere helft hang je boven de wc alles uit te kotsen. ._.


    TOMADDICT. <3

    BROWSEBEAT schreef:
    (...)

    Same here :Y)
    En dronken zijn is toch niet eens leuk x.x?
    Ik bedoel; de helft van de avond zet je je voor gek, de andere helft hang je boven de wc alles uit te kotsen. ._.
    idd
    en zonder zet ik mezelf ook voor schut.


    We can only learn to love by loving.

    Prevail schreef:
    (...) idd
    en zonder zet ik mezelf ook voor schut.


    Ja, ik ook.


    TOMADDICT. <3

    uhm zonder.
    maar tegen een flesje smirnoff of een keertje een dropshot zeg ik geen nee (H)


    /

    Whaha, zonder. Als ik dronken ben, word ik enorm aanhankelijk. Dan wil ik de hele tijd nóg meer knuffels dan normaal en dat vinden anderen irritant XD Ik ben kinda verslaafd aan knuffelen ;3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Zonder, haha! Af en toe wat drank is best oké, maar ik ben zonder al melig genoeg :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Wasteland schreef:
    Ik drink niet 8D
    Dus zonder [:


    *~* Proud Luxury *~*

    Zonder. Van alcohol kom ik wel los, maar nog geen uurtje later ben ik altijd ontzettend misselijk.


    Tanya is de beste.

    met


    I'd rather go naked than wear fur.

    Zonder.
    Want met voel ik me altijd slecht na een tijdje, of de dag erna.

    Beide is leuk, maar ik heb het niet echt nodig.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.