• Ja ik zit in het 4e leraar, VMBO en doe over minder dan een week mijn eindexamen. Wij als vmbo'ers mogen geen examenstunt doen, de havo wel. Ze zijn bang dat wij vmbo'ers weer de deur dicht kitten enzo. Want dat is al eens vaker gebeurd :')

    Maar ipv een examenstunt gingen we vandaag naar Dordrecht karten en lasergamen enzo. Nou dat was gaaf! Ik was het beste meisje met lasergamen, en met karten ben ik 10e geworden! :'D

    Het vervelende is, ik was te klein voor de kart waardoor een stang steeds in mijn kuit drukte en erover wreef. Als ik botste kreeg ik die stang dus nog harder in mijn been gedrukt. En een meisje dat het me niet gunde om een snellere ronde tijd te rijden, stopte niet bij de gele vlag (betekend stoppen, gevaar) en reed met 40km p/u op mijn stilstaande kart op! En ik zweer je, dat doet pijn. Heel mijn rug is blauw en ik kan bijna niet meer bukken!

    Alles bij alles, het was een super dag maar ik kwam pimpel paars met blauwe stippen thuis en heb de hockey af moeten zeggen, ik kan gewoon echt niet krom gaan en lopen doet zeer :')


    -

    ik heb een keer in mijn leven gekart en ik vind het wel leuk, maar kan het niet zo goed -ik durf niet zo hard te gaan x'D-

    En dat lijkt me echt pijnlijk!
    Beterschap! <3

    Auw...
    Beterschap<3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Duo schreef:
    ik heb een keer in mijn leven gekart en ik vind het wel leuk, maar kan het niet zo goed -ik durf niet zo hard te gaan x'D-

    En dat lijkt me echt pijnlijk!
    Beterschap! <3

    Ik zou het vandaag voor de 3e keer doen, maar omdat ik z'n goeie tijd had kwam ik in de finale, haha dus ik heb nu 4 keer gekart! Ik ben nietzo bang, die kick is echt zooo awesome! Echt, soms gaf ik net teveel gas en lag ik in de banden :')

    dankje allebij <3


    -

    Dat klinkt pijnlijk. Beterschap! ;o

    pompiedompim schreef:
    (...)
    Ik zou het vandaag voor de 3e keer doen, maar omdat ik z'n goeie tijd had kwam ik in de finale, haha dus ik heb nu 4 keer gekart! Ik ben nietzo bang, die kick is echt zooo awesome! Echt, soms gaf ik net teveel gas en lag ik in de banden :')

    dankje allebij <3

    ahah, ik vond dat te eng (cat) x'D
    haha,

    en geen dank! <3

    hahaha, kwam je PIMpelpaars thuis?
    Sorry, daar moest ik even om lachen :3
    Anyway, dat klinkt echt vervelend o.o
    Heel veel beterschap! <3

    Damn, dat lijkt me pijnlijk. Beterschap (flower)


    What's the point of living, when there's no death?

    AllyaRose schreef:
    Damn, dat lijkt me pijnlijk. Beterschap (flower)


    Only losers can act the way you do

    UNCOMMON schreef:
    hahaha, kwam je PIMpelpaars thuis?
    Sorry, daar moest ik even om lachen :3
    Anyway, dat klinkt echt vervelend o.o
    Heel veel beterschap! <3

    pimpelpaars ja! :'D
    it hurts like hell...


    -

    pompiedompim schreef:
    (...)
    pimpelpaars ja! :'D
    it hurts like hell...


    Arme Anouk

    UNCOMMON schreef:
    (...)

    Arme Anouk :'(


    -

    Stiekem vind ik dat Pim je gewoon moet komen verzorgen, gnagna..
    Dokter Pim :Y)

    UNCOMMON schreef:
    Stiekem vind ik dat Pim je gewoon moet komen verzorgen, gnagna..
    Dokter Pim :Y)

    Ja grapjas, ik denk dat hij me dan meteen kan gaan reanimeren :')


    -

    Daar zijn dokters toch voor? haha.

    Okeoke, ik zal mijn kop wel houden ;'D

    AllyaRose schreef:
    Damn, dat lijkt me pijnlijk. Beterschap (flower)


    -