• .. heel veel Personages!

    Ik wil namelijk een verhaal beginnen over een internaat waar mensen opzitten die allemaal iets speciaals hebben dus bijvoorbeeld; iemand wiens ouders dood zijn, iemand die te vondeling is gelegd bij t internaat en er dus is opgegroeit, iemand die in de gevangenis heeft gezeten, enzovoort

    De precieze verhaallijn weet ik nog niet, ik wil eerst de personages hebben. Wel moeten ze tussen de 3 en 18 jaar oud zijn.

    omdat ik er heel wat nodig heb, word ieder personage gebruikt,
    per persoon mag je meerdere personages maken, aangezien ik er veel nodig heb
    .





    Ik heb nodig:

    Naam:
    Geboortedatum:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Goede eigenschap:
    Slechte eigenschap:
    Extra:
    Waarom & hoelang op het internaat:
    Foto:

    EDIT; ik ga er tussen de 10 & 15 gebruiken. :Y)

    DE PERSONAGES DIE ER NU NOG BIJ KOMEN, KOMEN ER LATER PAS IN.

    [ bericht aangepast op 5 april 2010 - 16:59 ]


    TOMADDICT. <3

    Oeps te laat.. Naja voor de zekerheid.. als je er nog eentje zoekt :P

    [ bericht aangepast op 5 april 2010 - 16:39 ]


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Shit :X Kom er net achter dat ik te laat ben.. (huil)


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Naam: Yuuki Kawashima
    Geboortedatum: 19 Maart
    Leeftijd: 15 ( je mag ook gewoon ouder doen als je dat liever hebt )
    Karakter: Lief en Aardig tegen de mensen die ze mag, houdt van jongens dingen enzo..
    Goede eigenschap: Gezellig en Grappig
    Slechte eigenschap: Té Nieuwschierig
    Extra: Haar ouders zijn overleden en haar zus ook. ze heeft geen familie en lijkt toch gelukkig maar is eigenlijk heel erg kwetsbaar
    Waarom & hoelang op het internaat: Net nieuw op het internaat omdat niemand voor haar kon zorgen dus ze moest maar gewoon naar een internaat
    Foto: Ben nog even aan het zoeken


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Je moet bij mij maar kiezen welke foto je het leukst vind. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    CloseToMe schreef:
    Naam: Jane Joy Summer
    Geboortedatum: 16 September 1992
    Leeftijd: 17
    Karakter: Bitchy, soms een echt kreng, houdt van al haar vrienden. Speels, grote mond maar wel tegen mensen die het verdienen.
    Goede eigenschap: Eerlijk
    Slechte eigenschap: Kan alleen maar met jongens omgaan; is niet aardig tegen mensen die ze niet kent.
    Extra: Nickname JJ. Ze is heel creatief, ze speelt gitaar & piano. Ze schrijft verhalen en in haar dagboek. Haar dagboek bewaakt ze met haar leven.
    Waarom & hoelang op het internaat: Al heel haar leven. Haar ouders waren beroemd maar beide gestorven aan hun verslavingen. Ze is hier naartoe gebracht door haar grootouders. Ze wilde haar niet omdat ze tegen het huwelijk van hun kinderen waren.
    Foto: http://gossipteen.com/wp-content/uploads/2009/09/demi-lovato-dating-dirk-mai-photos.jpg

    Krijg ik het te horen wanneer je begint met schrijven (A)
    x.


    Ja hoor (A) ikganubeginnenaandeproloog.


    TOMADDICT. <3

    CloseToMe schreef:
    Shit :X Kom er net achter dat ik te laat ben.. (huil)


    ben je niet. :Y)


    TOMADDICT. <3

    Naam: Naomi Anne Broadway.
    Geboortedatum: 11 oktober 1995.
    Leeftijd: 14.
    Karakter: verlegen, stil, lief, vriendelijk, pessimistisch, rap geïrriteerd, enthousiast als er iets te doen is, kwetsbaar, gevoelig, sarcastisch, heeft moeite met mensen te vertrouwen na het voorval met haar stiefvader.
    Goede eigenschap: ze luistert naar iedereens mening.
    Slechte eigenschap: ze laat over haar heenlopen.
    Extra: haar passie is schrijven.
    Waarom & hoelang op het internaat: ze heeft moeten toekijken hoe haar (krankzinnige) stiefvader haar moeder aan een stoel vastbond en leven verbrandde.
    Foto: Naomi!

    Naam: Anthony Nine.
    Geboortedatum: 22 augustus 1993.
    Leeftijd: 16.
    Karakter: stoer, grote mond, 'I-don't-care' additude, agressief, ego, maar bezorgd over diegene waarvan hij houdt.
    Goede eigenschap: komt op voor zichzelf en diegene die dat zelf niet kunnen.
    Slechte eigenschap: heeft last van woedeaanvallen.
    Extra: hij rookt, en als het even mag tot over zijn oren verliefd op Naomi (maar hij wilt het maar niet toegeven).
    Waarom & hoelang op het internaat: nadat zijn vader (maar Anths vader had wel nooit tijd voor zijn zoon) op de proppen kwam met een nieuw lief, zijn de stoppen bij Anthony doorgeslaan en zo heeft hij die vrouw in elkaar geslaan.
    Foto: Anth.

    Laat je me weten wanneer het eerste deel online staat :3?


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Naam: Desmond Errano
    Geboortedatum: 31/05/2000
    Leeftijd:9
    Karakter: Ijs en ijskoud. Amper een geweten, veel te slim voor zijn leeftijd, snel van begrip, manipulatief, weet gebruik te maken van de zwakkere kanten van mensen, zelfzeker, gemeen, een kille en cynische humor die veel te intelligent is voor zijn 9 jaar.
    Goede eigenschap: Heel, héél slim. Zijn intelligentie is buitengewoon, hierdoor voelt hij zich beter dan iedereen -omdat hij ook slimmer is dan iedereen-, maar het maakt hem ook eenzaam want hij voelt zich vaak onbegrepen.
    Slechte eigenschap: Hij heeft geen mededogen, whatsoever.
    Extra: Hij is een speciaal geval, mensen zijn soms bang van hem, er is maar een selecte groep personen waar hij soms wel iets tegen wil zeggen. Een enkeling geraakt zo hoog in zijn achting dat hij of zij zijn 'vriend' wordt, vaak is dit iemand waarin hij zichzelf herkent.
    Waarom & hoelang op het internaat: Desmond was altijd al een onhandelbaar kind. Vaak vonden zijn ouders hem terwijl hij dieren mishandelde. En hij wimpelde het altijd weg met het excuus dat hij nieuwsgierig was en wilde weten hoe zo'n beest functioneerde. Hij had een jonger broertje, Alexei, die bijlange niet op Desmond's niveau zat. Dat kon Desmond niet verdragen en hij werd jaloers toen hij merkte dat zijn ouders Alexei meer beschermden dan hem. Op een dag werd Alexei overreden door een wagen, Desmond was getuige. Een enkele buurman beweerde voor de politie dat hij Desmond Alexei had zien duwen. Maar hij was alleen en de toen zevenjarige Desmond bleek toen al over een machtig charisma en grote overtuigingskrachten te beschikken. Het was een ongeluk, volgens de politie, maar de buurman kon niet zwijgen, zijn ouders kregen ervan te horen en Desmond werd 'opgesloten'. Hij zit er ondertussen al twee jaar.
    Foto: Desmond

    [ bericht aangepast op 5 april 2010 - 23:20 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.