• Uhum.
    Ja, dit gaat misschien heel zielig klinken of zo, maar wij hebben best wel veel hete leraren bij ons op school =/ en ze zijn nog jong, en geven op een heel leuke manier les. En we stalken ze soms wel een beetje, en als ze dat dan door hebben vinden ze het meestal nog leuk/grappig ook. ^^
    Hoe zit dat bij jullie, hebben jullie ook zo'n hippe leraren? Of zijn wij gewoon heel zielig nu?


    Beeeeeeeesje :-)

    xTWINNIES schreef:
    (...)
    Daar heeft Lise wel gelijk over.. Al is hij wel een beetje klein en heb ik hem zo goed als bijna omver gelopen ne keer. En moet hij DRINGEND een cursus "Hoe verzin ik nuttige spelletjes voor tijdens de les LO net na de vakantie" gaan volgen..

    Hahaha! ik lig echt dubbel van't lachen! Sorry Lise :X Een cursus "humor voor dummies" zou ook niet slecht zijn in zijn geval x) Maar... vindt gij dieje dan ook heet? Ö

    *Sarah is in shock*

    [ bericht aangepast op 21 april 2010 - 20:07 ]


    Beeeeeeeesje :-)

    RESCUExME schreef:
    (...)
    Hahaha! ik lig echt dubbel van't lachen! Sorry Lise :X Een cursus "humor voor dummies" zou ook niet slecht zijn in zijn geval x) Maar... vindt gij dieje dan ook heet? Ö
    *Sarah is in shock*

    Heet nie. Maar het lijf is nie mis. En, de andere cursus mag toch eerst komen..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xTWINNIES schreef:
    (...)
    Heet nie. Maar het lijf is nie mis. En, de andere cursus mag toch eerst komen..

    Hmm... Als ge daar ook Nederlands van krijgt is het toch vreselijk irritant als dieje heel de tijd debiele flauwe grappen zit te maken hoor! & stiekem vind ik de Poels zijn lijf toch heter dan... :9~


    Beeeeeeeesje :-)

    RESCUExME schreef:
    (...)
    Hmm... Als ge daar ook Nederlands van krijgt is het toch vreselijk irritant als dieje heel de tijd debiele flauwe grappen zit te maken hoor! & stiekem vind ik de Poels zijn lijf toch heter dan... :9~

    Dat is ook waar, maar daar ben ik bang van (die armspieren al gezien? :X) Dus ik pas.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xTWINNIES schreef:
    (...)
    Dat is ook waar, maar daar ben ik bang van (die armspieren al gezien? :X) Dus ik pas.

    Hahaha x) Ik zou die armspieren liever wa meer zien! Heeft hij nog verdacht gedaan deze week? & trouwens, hij is vandaag jarig! (cat)


    Beeeeeeeesje :-)

    RESCUExME schreef:
    (...)
    Hahaha x) Ik zou die armspieren liever wa meer zien! Heeft hij nog verdacht gedaan deze week? & trouwens, hij is vandaag jarig! (cat)

    Phhaa x) Das ook waar^^ Da staat op onze klaskalender ^^ (ik heb hem nog niet gezien btw)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xTWINNIES schreef:
    (...)
    Phhaa x) Das ook waar^^ Da staat op onze klaskalender ^^ (ik heb hem nog niet gezien btw)

    Haha, zalig x) 'k had het in de weekkalender gezien. Hoe oud wordt dieje eigenlijk al?
    Ik vind het trouwens wel grappig da wij daar zo gewoon op internet over praten, met de echte naam erbij, terwijl da dieje da eventueel zelf ook zou kunnen lezen.


    Beeeeeeeesje :-)

    neej mijn leraren zijn echt gewoon eng en oud -.-


    Procrastination is the art of keeping up with yesterday

    xTWINNIES schreef:
    (...)
    Daar heeft Lise wel gelijk over.. Al is hij wel een beetje klein en heb ik hem zo goed als bijna omver gelopen ne keer. En moet hij DRINGEND een cursus "Hoe verzin ik nuttige spelletjes voor tijdens de les LO net na de vakantie" gaan volgen..

    Phaha, dieje cursus^^
    Tja, ik weet niet of da tof was om zelf te doen, want ik deed nie mee x)
    Heeft die van nederlands nog iets gezegd trouwes over mijn taak van kaas ?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Whahaha :')
    Nee bij ons zijn ze allemaal kei lelijk!


    I don't need words to feel those lips.

    wij hebben van die oude zakken..!


    Don't dream your life, but live your dream!

    RESCUExME schreef:
    (...)
    Haha, zalig x) 'k had het in de weekkalender gezien. Hoe oud wordt dieje eigenlijk al?
    Ik vind het trouwens wel grappig da wij daar zo gewoon op internet over praten, met de echte naam erbij, terwijl da dieje da eventueel zelf ook zou kunnen lezen.

    Dieje is daar toch te tam om te zien f er iets interessant op internet staat..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Phaha, dieje cursus^^
    Tja, ik weet niet of da tof was om zelf te doen, want ik deed nie mee x)
    Heeft die van nederlands nog iets gezegd trouwes over mijn taak van kaas ?

    Nee, nie echt :) Komt ge morgen terug? Oh, die test van geschiedenis is wel enorm moeilijk..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xTWINNIES schreef:
    (...)
    Nee, nie echt :) Komt ge morgen terug? Oh, die test van geschiedenis is wel enorm moeilijk..

    Nee, ik zou mss wel kunne hoor, ma ik doe het nie, want ik heb soms plots van die momente waarin ik me terug ziek voel, en dan alleen maar in de zetel kan gaan ligge. En da dacht ik al =S En ik ga die wss dinsdag moeten inhalen "fzo, en ik heb daar nog altijd niks voor geleerd, en ik zit momenteel zonder hb, want de mijne ben ik kwijt :X


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Nee, ik zou mss wel kunne hoor, ma ik doe het nie, want ik heb soms plots van die momente waarin ik me terug ziek voel, en dan alleen maar in de zetel kan gaan ligge. En da dacht ik al =S En ik ga die wss dinsdag moeten inhalen "fzo, en ik heb daar nog altijd niks voor geleerd, en ik zit momenteel zonder hb, want de mijne ben ik kwijt :X

    Ik kan dieje van mij altijd kome bezorgen :) Maar dan is da wel morgenavond pas..
    En de expressieoef. van Nederlands is afgeschaft :D


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California