• Uhum.
    Ja, dit gaat misschien heel zielig klinken of zo, maar wij hebben best wel veel hete leraren bij ons op school =/ en ze zijn nog jong, en geven op een heel leuke manier les. En we stalken ze soms wel een beetje, en als ze dat dan door hebben vinden ze het meestal nog leuk/grappig ook. ^^
    Hoe zit dat bij jullie, hebben jullie ook zo'n hippe leraren? Of zijn wij gewoon heel zielig nu?


    Beeeeeeeesje :-)

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Haha, ik heb toch lekker van de meeste hotties les (puh) Alleen boefke niet =(

    Maar ne ze! Wij hebben ook nog mompel hé! Das wel den topper! ;D


    Beeeeeeeesje :-)

    RESCUExME schreef:
    (...)
    Maar ne ze! Wij hebben ook nog mompel hé! Das wel den topper! ;D

    fack it! Da's just, ach ja...maar ik heb bueno, en gij niet (puh)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Haha, ik zie de slip al geven met zo'n vlechtje^^

    Dieje zou daar kei geil mee zijn Ö Hahaha x]


    Beeeeeeeesje :-)

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    fack it! Da's just, ach ja...maar ik heb bueno, en gij niet (puh)

    Ik heb Boefke, opperheetheid! (puh)


    Beeeeeeeesje :-)

    RESCUExME schreef:
    (...)
    Ik heb Boefke, opperheetheid! (puh)

    tsss...Ik heb bueno, baardmans, foetsie, slip! Nha! Baardmans is toch de heetste !!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    tsss...Ik heb bueno, baardmans, foetsie, slip! Nha! Baardmans is toch de heetste !!

    Nee want Baardmans is Jezus volgens sommigen(A)! Ik heb Slip wel zeven uur in de week hé! En Boefke ook wel vijf uur! En ik kan al met Bueno naar school fietsen, da's ook hip ;D


    Beeeeeeeesje :-)

    RESCUExME schreef:
    (...)
    Nee want Baardmans is Jezus volgens sommigen(A)! Ik heb Slip wel zeven uur in de week hé! En Boefke ook wel vijf uur! En ik kan al met Bueno naar school fietsen, da's ook hip ;D

    Haha, maar Jezus is hip :Y)
    && Ik heb bueno ook 5 uur hoor !
    && Damn! Kwou te zeggen dat ik in uren meer hete leerkrachten heb, maar da klopt niet -gaat uithuilen bij baardmans-


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Haha, maar Jezus is hip :Y)
    && Ik heb bueno ook 5 uur hoor !
    && Damn! Kwou te zeggen dat ik in uren meer hete leerkrachten heb, maar da klopt niet -gaat uithuilen bij baardmans-

    Da valt tegen hé! Haha! Maar in totaal wel, want gij hebt vijf uur Bueno en twee uur Baardje (of zo?) en twee uur Slip en één uur Foetsie... Whaah Zaalig! Gij hebt vier hete leraren op minder tijd dan da wij twee hete leraren hebben! Ownage! ;D


    Beeeeeeeesje :-)

    RESCUExME schreef:
    (...)
    Da valt tegen hé! Haha! Maar in totaal wel, want gij hebt vijf uur Bueno en twee uur Baardje (of zo?) en twee uur Slip en één uur Foetsie... Whaah Zaalig! Gij hebt vier hete leraren op minder tijd dan da wij twee hete leraren hebben! Ownage! ;D

    Ahum, 3 uur baardje !
    Dusja, gullie heb 12 uur hete leerkrachten, en ik maar 11 =(


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Ahum, 3 uur baardje !
    Dusja, gullie heb 12 uur hete leerkrachten, en ik maar 11 =(

    Oooh sorry, drie uur Ö Maar wij hebben stiekem ook nog twee uur mompel hé, dus da's dan 14 uur! Ahaha!


    Beeeeeeeesje :-)

    RESCUExME schreef:
    (...)
    Oooh sorry, drie uur Ö Maar wij hebben stiekem ook nog twee uur mompel hé, dus da's dan 14 uur! Ahaha!

    Mo ség! Dorien heeft 13 uur hete leerkrachten Ö Kvind het echt niet meer eerlijk hoor !


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Mo ség! Dorien heeft 13 uur hete leerkrachten Ö Kvind het echt niet meer eerlijk hoor !

    Uh, 13? Aahja, Mompeltje :Y) Maar gij hebt er wel de meeste hé jo! En trouwens, Slip ís helemaal niet heet! Slip is ne debiel! Dus gij mist eigenlijk alleen maar Boefke, terwijl dat ik Bueno en Baardje én Foetsie mis Ö Sorry, nu moet ik eventjes gaan wenen...


    Beeeeeeeesje :-)

    RESCUExME schreef:
    (...)
    Uh, 13? Aahja, Mompeltje :Y) Maar gij hebt er wel de meeste hé jo! En trouwens, Slip ís helemaal niet heet! Slip is ne debiel! Dus gij mist eigenlijk alleen maar Boefke, terwijl dat ik Bueno en Baardje én Foetsie mis Ö Sorry, nu moet ik eventjes gaan wenen...

    Ocharme !! Ga maar even naar boefke anders, het komt allemaal goed !
    && Gnaha! Slip is idd ne debiel =P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Ocharme !! Ga maar even naar boefke anders, het komt allemaal goed !
    && Gnaha! Slip is idd ne debiel =P

    Echt hé! En wij zitten daar 7 uur in de week mee opgescheept :( Maar nu ga ik stiekem vlechtjes in dieje zijn haar maken, dat wordt nog leuk ^^

    [ bericht aangepast op 7 april 2010 - 10:35 ]


    Beeeeeeeesje :-)

    RESCUExME schreef:
    (...)
    Echt hé! En wij zitten daar 7 uur in de week mee opgescheept :( Maar nu ga ik stiekem vlechtjes in dieje zijn haar maken, dat wordt nog leuk ^^

    Haha, wa zou Lise daar van zeggen ? =P
    && Wij ownen dit topic eigenlijk wel redelijk he?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!