• Uhum.
    Ja, dit gaat misschien heel zielig klinken of zo, maar wij hebben best wel veel hete leraren bij ons op school =/ en ze zijn nog jong, en geven op een heel leuke manier les. En we stalken ze soms wel een beetje, en als ze dat dan door hebben vinden ze het meestal nog leuk/grappig ook. ^^
    Hoe zit dat bij jullie, hebben jullie ook zo'n hippe leraren? Of zijn wij gewoon heel zielig nu?


    Beeeeeeeesje :-)

    Preffection schreef:
    Hmm, bij mijn zijn ze wel jong, maar LELIJK.
    Like, mijn gymleraar heeft een vlechtje in zijn haar o.O En..

    Een vlechtje, nhaha! Daar wil ik mijn gymleraar ook wel eens mee zien x]


    Beeeeeeeesje :-)

    wij hebben alleen maar ouwe lullen!!!!


    love is in the air... but i can't fly

    missmusic97 schreef:
    wij hebben alleen maar ouwe lullen!!!!

    I feel sorry for you (:

    [ bericht aangepast op 6 april 2010 - 17:15 ]


    Beeeeeeeesje :-)

    Psychic schreef:
    Ik heb wel leuke leraren, maar bij de meesten moet je wel veel werken enzo. In de 1e klas had ik een hele leuke leraar voor Engels die ook nog eens vet knap is :3. Voor de rest hebben we wel knappe leraren maar die heb ik weer niet als leraar -baalt-

    Ik heb ook geen les van alle hotties hoor. Maar het is gewoon al leuk om ze in de gangen tegen te komen x)


    Beeeeeeeesje :-)

    RESCUExME schreef:
    (...)
    Haha, lijkt op Jezus? WTF lijkt er op Jezus Ö? Baardje toch niet hé? Want dan moet ik toch wel efkes strijk gaan hoor ^^
    trouwens, 't is nie mijne Foetsie hoor, dieje is van iemand anders (:

    JAWEL, wel Baardje (lijkt op zijn naam, btw :Y)) En, van Joyce? Want da kan k ook nog geloven :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    De heetste van heelt school begot! hahahaha, lol neen dat is niet waar ;3 maar hij is wel leraar bij ons
    Neen, bij ons zitten alleen lelijke leraren.
    Et Monsieur La Bouche alias de King Of Snow
    Nee serieus, bij ons zitten alleen schrokken.

    Nou. Er is die dikke man, wat de pik op me heeft. En ik volg hem altijd, en toen had ik hem "per-ongeluk" van de trap geduwd.


    All this dampness is damp.

    Soldier schreef:
    Nou. Er is die dikke man, wat de pik op me heeft. En ik volg hem altijd, en toen had ik hem "per-ongeluk" van de trap geduwd.

    Van de trap geduwd, haha extreem! Moet ik ook maar eens proberen met leraren die ik niet moet ^^


    Beeeeeeeesje :-)

    xTWINNIES schreef:
    (...)
    JAWEL, wel Baardje (lijkt op zijn naam, btw :Y)) En, van Joyce? Want da kan k ook nog geloven :Y)

    Haha droog! Joyce gaat da nie zo graag horen denk ik! En nee hoor, Foetsie is dus ook niet van Joyce ^^ Probeer nog een keer! ;D

    [ bericht aangepast op 6 april 2010 - 21:58 ]


    Beeeeeeeesje :-)

    Pliena schreef:
    Wij hebben allemaal oma's en opa's.


    I hope you die :3

    xTWINNIES schreef:
    (...)
    JAWEL, wel Baardje (lijkt op zijn naam, btw :Y)) En, van Joyce? Want da kan k ook nog geloven :Y)

    Haha, nee hoor, MIS!!
    Maar het zou wel een optie kunnen zijn...maar nee, sorry =P
    && Ik vind dit topic eigenlijk wel grappig hoor !


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    RESCUExME schreef:
    (...)
    Een vlechtje, nhaha! Daar wil ik mijn gymleraar ook wel eens mee zien x]

    Haha, ik zie de slip al geven met zo'n vlechtje^^


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    RESCUExME schreef:
    (...)
    Van de trap geduwd, haha extreem! Moet ik ook maar eens proberen met leraren die ik niet moet ^^

    Hmm...Misschien die van chemie van ullie ?? Nie stinky winky! Want die is wel hip he! Haha, vrijdag was droog met die !!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    RESCUExME schreef:
    (...)
    Ik heb ook geen les van alle hotties hoor. Maar het is gewoon al leuk om ze in de gangen tegen te komen x)

    Haha, ik heb toch lekker van de meeste hotties les (puh) Alleen boefke niet =(


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    missmusic97 schreef:
    wij hebben alleen maar ouwe lullen!!!!

    -heeft medelijden-


    Sarah; Boefke is nen heten beer!