• De stelling van vandaag luidt:
    Excuses aanbieden is een teken van zwakte.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I clicked my heels and wished for you.

    Joker schreef:
    Ligt eraan.
    Soms wel, soms niet.

    Want ik weet nog goed, wanneer ik iemand inmaakte met een ruzie begon ze gelijk met 'Sorry, sorry'. WEAK.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    oneens
    Het is juist dat je respectvol met elkaar om kunt gaan en je fouten kan toegeven.
    Maar het is ook weer niet dat je je excuses moet aanbieden als je niks gedaan hebt.


    Oops! Did my sarcasm hurt your feelings? Get over it.

    Oneens,het is een teken van respect.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat ligt eraan in wat voor situatie, maar over het algemeen ben ik het wel oneens. Ligt eraan wat voor bedoelingen je erachter hebt.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Sensible schreef:
    Helemaal niet, eerder een teken van respect en spijt.

    Helemaal waar :D


    I wish you were here.

    nee, het is een teken van nadenken O,o
    anders hou je voor de rest van je leven ruzie, nee dat is leuk.


    Alis volat propriis

    -hahaha mijn stelling xd-
    Naja oneens het is een teken dat je spijt hebt of gewoon sorry zegt omdat je wilt dat alles weer word zoals vroeger.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Het is een teken van lef hebben. ;o


    Smiling but close to tears.

    Totaal niet, het is juist beleefd als je je excuses aanbied.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Laat me raden, jij kijkt NCIS? (nerd) In dat programma zeggen ze dat ook altijd xD
    Ik ben het er half wel en half niet mee eens. Het hangt er van af in wat voor omstandigheid je zit. Ik bedoel.. als je echt iets ergs gedaan hebt waar je spijt van hebt, dan mag je best je excuses aanbieden!


    You are beautiful, you are love.

    Nee,
    Het betekend dat je een fout hebt gemaakt en dat je die hebt ingezien en je er spijt van hebt. En je leert van je fouten, dus toegeven dat je fout zit maakt je eerder sterker dan zwakker


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    nee helemaal niet


    michael joseph jackson

    Sensible schreef:
    Helemaal niet, eerder een teken van respect en spijt.

    Tuurlijk niet :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    hmmm, geen idee
    ikgeef nooit excuses -voormijn gevoel- de ander meot maar naar me toe komen, ikkan ookzonder degene leven ^^


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.