• De stelling van vandaag luidt:
    Excuses aanbieden is een teken van zwakte.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I clicked my heels and wished for you.

    Sensible schreef:
    Helemaal niet, eerder een teken van respect en spijt.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik vind het tegenovergestelde. Excuses aanbieden houd in dat je (normaal gesproken) inziet dat je fout zat, dat zie je onder ogen en dan ga je de confrontatie aan je excuses aan te bieden bij iemand. Dat vind ik alles behalve zwak, juist wanneer je vol blijft houden dat iets wel/niet zo is, terwijl je weet dat je ongelijk hebt, dat vind ik zwak (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    Just ni


    007

    Het is een teken van zwakte, waarmee je de ander respecteert. Een excuus wil zeggen dat je toegeeft dat je fout bent geweest, waardoor je je dus even zwak opstelt, en de ander erkent als superieur. Vind ik dan :'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Artemis zei op 9 april 2010 - 17:40:

    Het is een teken van zwakte, waarmee je de ander respecteert. Een excuus wil zeggen dat je toegeeft dat je fout bent geweest, waardoor je je dus even zwak opstelt, en de ander erkent als superieur. Vind ik dan :'D


    Ik ben het met Artemis eens:Y)

    [ bericht aangepast op 9 april 2010 - 18:08 ]


    A line is a dot that went for a walk.

    je excuses aanbieden toont moed, respect, menselijkheid en spijt...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Sensible schreef:
    Helemaal niet, eerder een teken van respect en spijt.


    None but ourselves can free our minds.

    Sensible schreef:
    Helemaal niet, eerder een teken van respect en spijt.


    Some people make the world special just by being in it

    Sensible schreef:
    Helemaal niet, eerder een teken van respect en spijt.


    I'll live every second like it is my last one <3

    een beetje eens.
    Ik haat het als ik mijn excuses moet aanbieden, ik vind het echt verschrikkelijk :(


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Oneens


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Alleen als je niets fout hebt gedaan, maar wel sorry gaat zeggen. Alleen maar om ruzie te voorkomen. Verder ben ik oneens met deze stelling.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    100% oneens

    het is juist een uiting van respect als je je verontschuldigd voor je fouten t.o.v. een ander


    *insert philosophical cringe expression here*

    Oneens, vaak is het aanbieden van je excuses zwaarder en moeilijker dan gewoon weg 'rennen' of volhouden dat jij niet degene bent die zich moet verontschuldigen


    express yourself

    Highmore schreef:
    Nee, het is juist een teken dat je sterk genoeg bent om je trots aan de kant te zetten en je fout toe te geven.


    /