• 1/2 jaar geleden begon ik mocht ik make-up opdoen komt mijn oom vandaag aanzetten waarom heb je make-up op? ik sla jou! haal eraf! heb je niet geleerd om normaal te lopen ! je ziet eruit als een hoer! stomme kuthoofd! stomme gezicht enzo..ik ben ik dacht ik..en mijn ''vader'' stond aan zijn kant. en na het gescheld van mijn kutoom ben ik weg gegaan van huis,, 3 kwartier niet thuis gekomen tot hij weg was..en toen ik zag dattie wegging rende ik naar me kamer..huilen..ik wil zoo graag een normaal leven..ik ben bang dat ik weer word geslagen..

    Omg..
    SPOORT DIE GAST WEL?!

    myn famillie noemt me gothic voor de grap om me beetje te stange maar voor de rest echt nie...


    We can only learn to love by loving.

    OMFG. Dit is niet normaal hoor. Je mag toch een menig hebben en waar haalt je 'vader' het lef vandaan om jou te slaan.. ><. Als ik jou was zou ik de kindertelefoon bellen of naar de politie gaan, het klinkt misschien raar maar dit kan echt niet. Dus ik zou hulp gaan zoeken..

    Sterkte meid :'(


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    O MY GOD O.O

    Zo erg voor je!
    Je mag toch zelf kiezen wie je bent ??
    En zegt je moeder daar niets op ofzo?
    En mijn raad is :

    Je moet ze gewoon straal negeren als ze dat nog eens doen moet je gewoon eens naar de keuken gaan ofzo en als ze je slaan dan moet je eens naar kjt kindertelefoon bellen misschien?.

    Veel sterkte <'3


    Take My Hand Take A Breath ...

    OMFG. Dit is niet normaal hoor. Je mag toch een menig hebben en waar haalt je 'vader' het lef vandaan om jou te slaan.. ><. Als ik jou was zou ik de kindertelefoon bellen of naar de politie gaan, het klinkt misschien raar maar dit kan echt niet. Dus ik zou hulp gaan zoeken..

    Sterkte meid :'(


    Jaa vind ik ook!
    echt hulp zoeken!
    die gast spoort niet!! ;O


    AAP

    OMFG. Dit is niet normaal hoor. Je mag toch een menig hebben en waar haalt je 'vader' het lef vandaan om jou te slaan.. ><. Als ik jou was zou ik de kindertelefoon bellen of naar de politie gaan, het klinkt misschien raar maar dit kan echt niet. Dus ik zou hulp gaan zoeken..

    Sterkte meid :'(


    kindertelefoon heb ik geprobeerd maar ik heb er nix aan...ik ben gewooon zometeen dakloos ik loop gewoon weg..

    Deryaa,Ik vind het serieus zo kut voor je!Als die gasten dat nog één keer flikken..Stuur ik mijn master papa op hun af en dan kom je bij mij wonen!Ik haat jouw oom-.-!!!


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)

    kindertelefoon heb ik geprobeerd maar ik heb er nix aan...ik ben gewooon zometeen dakloos ik loop gewoon weg..

    Ik denk niet dat dat een goed idee is,, je kan mss beter naar de politie gaan fzo,, die kunnen er dan iets aandoen.
    als je wegloopt moet je uiteindelijk toch terug en dan wordt het wss alleen maar erger.
    je kan ook vragen of je een dag of een paar dagen bij een vriendin mag gaan slapen ofzo

    OMFG wat een kut oom!
    sorry maar dat is mijn menig:$
    zeg het anders tegen je moeder :O Broer Zus?
    of zeg tegen hem dat hij gwn zijn mond over jou moet houden en dat je er uit wil zien zoals jij zelfd wilt.


    don't Worry...Be gay.

    O MY GAWD

    Meis, dat is écht ziek gewoon! Zoals BLACKxNAILS zegt ik quote: 'SPOORT DIE GAST WEL?!'. Dit kan je niet tollereren! Heb je het al aan mensen verteld die je vertrouwd? Wat vind je moeder ervan dat je familie je zo behandelt? En je zegt op het einde dat je bang bent dat hij je wéér gaat slaan. Dus dat betekent dat je al meerdere keren bent geslagen. Misschien kun je beter hulp zoeken, al is het maar bij een vriendin. Alle beetjes helpen. Mocht je liever niet met vriendinnen erover praten, praat er dan over met een vertrouwenspersoon, op dit moment kan je natuurlijk niet terecht op school aangzien er vakantie is, maar er zal vast wel iemand zijn bij wie je je hart kunt luchten en misschien kan die gene je nog helpen. Ik zou je graag verder willen helpen maar ik denk dat dat niet mogelijk is. In ieder geval veel sterkte! <3


    Your Words They Eat Right Through Me...

    Deryaa,Ik vind het serieus zo kut voor je!Als die gasten dat nog één keer flikken..Stuur ik mijn master papa op hun af en dan kom je bij mij wonen!Ik haat jouw oom-.-!!!



    tnX (H) maar tufan is eng en hij haat mij ook dus...liever niet =(

    (...)


    tnX (H) maar tufan is eng en hij haat mij ook dus...liever niet =(

    Dan schoppen we mijn broer een paar dagen weg;P Hij kan lief zijn hoowr(A)


    Pictures fade away, but memories are forever

    :O mfg zo erg! je bent toch geen hoer omdat je make-up draagt?:O mss zit je familie in problemen ofzo en werken ze dat wat uit op jou want het moet toch lukken dat ze dan NU pas na een half jaar op je beginnen te schelden?:O da kan toch niet!!
    nou hou je sterk meis;)

    Xx(K)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    dankjewel voor jullie hulp allemaal (H) heel erg lief(H)

    Deryaa mag niet weglopen,Wie is het met mij eens:O?!?!


    Pictures fade away, but memories are forever

    Deryaa mag niet weglopen,Wie is het met mij eens:O?!?!

    ikke!!