• 1/2 jaar geleden begon ik mocht ik make-up opdoen komt mijn oom vandaag aanzetten waarom heb je make-up op? ik sla jou! haal eraf! heb je niet geleerd om normaal te lopen ! je ziet eruit als een hoer! stomme kuthoofd! stomme gezicht enzo..ik ben ik dacht ik..en mijn ''vader'' stond aan zijn kant. en na het gescheld van mijn kutoom ben ik weg gegaan van huis,, 3 kwartier niet thuis gekomen tot hij weg was..en toen ik zag dattie wegging rende ik naar me kamer..huilen..ik wil zoo graag een normaal leven..ik ben bang dat ik weer word geslagen..

    Deryaa mag niet weglopen,Wie is het met mij eens:O?!?!

    IK!

    Dat is niet zo slim! idd je kot later toch wel terug.
    Blijf gewoon makeup dragen en schijt hebben! het is niet normaal dat hij je slaat! zeg het je moeder. Wat ook kan zijn is dat je moeder er niks van zegt omdat ze ook geslagen word?

    Meid, veel sterkte.
    Ik ken het helemaal dat, jammer genoeg.

    Een paar jaar geleden had ik vanalles nieuw gekocht enzoo met me eigen geld waaronder en topje met een iets diepere boezem. Maar echt niet hard ofzoo! Ik kwam thuis en de volgende dag moesten we ergens naartoe. Ik deed een skinny aan en dat topje met daaronder laarzen met een hakje en m'n vader begon op me te schelden van : "Kijk hoe je erbij loopt! Net een luxe hoer! Slet doe die kleren uit of ga maar ergens anders wonen! Nee weetjewat? Ga gewoon soliciteren bij een hoerenkot!" I liep naar binnen naar m'n kamer, begon ie me te slaan! En dat doet hij nu nog...

    Fock ik haat hem!

    Maar het gaat hier over jou niet oer mij

    Sterkte ermee :)

    Meid, veel sterkte.
    Ik ken het helemaal dat, jammer genoeg.

    Een paar jaar geleden had ik vanalles nieuw gekocht enzoo met me eigen geld waaronder en topje met een iets diepere boezem. Maar echt niet hard ofzoo! Ik kwam thuis en de volgende dag moesten we ergens naartoe. Ik deed een skinny aan en dat topje met daaronder laarzen met een hakje en m'n vader begon op me te schelden van : "Kijk hoe je erbij loopt! Net een luxe hoer! Slet doe die kleren uit of ga maar ergens anders wonen! Nee weetjewat? Ga gewoon soliciteren bij een hoerenkot!" I liep naar binnen naar m'n kamer, begon ie me te slaan! En dat doet hij nu nog...

    Fock ik haat hem!

    Maar het gaat hier over jou niet oer mij

    Sterkte ermee :)


    ohh wat erg =O ik zou je wel willen helpen .. maar we wonen nogal ver uitmekaar denkik :$
    jij ook serkte! (H)

    wat een kut oom je moet toch altijd jezelf zijn want er is geen tijd om iemand anders te zijn!!!

    Ik kan dit niet normaal noemen hoor. Speachless.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Jhh Da gaat er anders wel zwaar over ik word vaak uitgescholde door mijn moeder omda die mij ni aakan als mijn vader ni thuis is mrr slagn egt ni Ö


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    (...)
    IK!

    Dat is niet zo slim! idd je kot later toch wel terug.
    Blijf gewoon makeup dragen en schijt hebben! het is niet normaal dat hij je slaat! zeg het je moeder. Wat ook kan zijn is dat je moeder er niks van zegt omdat ze ook geslagen word?


    Jaah zeker nie weglopen een vriendin van mij had da ook gedaan maar de politie heeft die haar laptop gsm alles inbeslag genomen om te onderzoeke of die was gekidnapt enal en de politie had die gevonden en die moest naar de jeugdrechter en mocht ni buiten meer onder toezicht van politie vr de rest van 't jaar


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    Okee, die vent spoort niet!
    Je mag je niet laten slaan!!!
    Dat is tegen de wet. De wet zal hem zeker niks schelen.


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    Deryaa mag niet weglopen,Wie is het met mij eens:O?!?!

    ik(A)


    don't Worry...Be gay.

    Neem hem terug , ik heb express lessen kickbox genomen omdat men nonkel me sloeg

    Wat een rot vent :@

    Ik ken dat wel
    Mijn moeder heeft ook wel eens buien, en dan, als ze heel boos is scheld ze me uit voor kutwijf enzo.

    OMG sorry hoor maar wat is jou'n oom een gore klootzak :S.

    Echt ik kan me er zo kwaad om maken. Om zinloos geweld en dan nog wel huiselijk zinloos geweld :@.

    Snap die achterlijke kutflikker nou echt niet het leven van een tienermeisje?

    Kijk als een famillielid mij ooit zou slaan zou ik ook keihard terug slaan vet volle vuist en ook letterijk de kop van diegene verbouwen. Maakt niet uit wie! En dan ook zo hard dat diegene ook in het ziekenhuis beland. ( ik spreek uit ervaring over een dorpsgenoot die ik ooit het ziekenhuis heb ingeslagen. Niet over famillie. )

    Ik had echt hulp gezocht bij een psygiathor ( of hoe je dat ook schrijft ). Maar ook sowiezo met je moeder gaan praten. Ik begrijp best dat jij je oom niet aan kunt.

    Heb je ook hyves of msn?

    Dan kunnen we er beter over praten. Als je wilt mag je je msn geven via een BP ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    OMG sorry hoor maar wat is jou'n oom een gore klootzak :S.

    Echt ik kan me er zo kwaad om maken. Om zinloos geweld en dan nog wel huiselijk zinloos geweld :@.

    Snap die achterlijke kutflikker nou echt niet het leven van een tienermeisje?

    Kijk als een famillielid mij ooit zou slaan zou ik ook keihard terug slaan vet volle vuist en ook letterijk de kop van diegene verbouwen. Maakt niet uit wie! En dan ook zo hard dat diegene ook in het ziekenhuis beland. ( ik spreek uit ervaring over een dorpsgenoot die ik ooit het ziekenhuis heb ingeslagen. Niet over famillie. )

    Ik had echt hulp gezocht bij een psygiathor ( of hoe je dat ook schrijft ). Maar ook sowiezo met je moeder gaan praten. Ik begrijp best dat jij je oom niet aan kunt.

    Heb je ook hyves of msn?

    Dan kunnen we er beter over praten. Als je wilt mag je je msn geven via een BP ;).


    is goed hoor :) ik ben trouwens ook DxTxZone

    Omg, die man spoort niet helemaal in zijn bovenkamer -_-

    Mijn neven en ik kunnen het ook niet soo goed maken, maar zei slaan mij niet ofzo.. we Haten elkaar alleen een BEETJE..

    Sterkte

    als mijn vader zijn kant had gekozen had ik iedereen (mijn vader+oom )
    dood gescholden en weggerend naar buiten zodat ze me niet kunnen slaan...
    en naar een vriendin gegaan om steun!!


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.