• Sinds juni 2009 ken ik M via Omegle. Echter hebben we sinds november 2009 intensief msn-contact. We hebben al vanaf de kerstvakantie geprobeerd af te spreken, maar steeds was er wel iets (sneeuw/motorproblemen bij hem). Dit is zo’n zes keer voorgekomen. Steeds nam ik initiatief om iets af te spreken, dus na zes keer liet ik het initiatief bij hem liggen. En bij Pasen zou hij langskomen, alleen had hij mijn adres niet. Ik heb op hem zitten wachten, maar hij kwam maar niet en liet ook niks weten. Toen kwam hij in de namiddag op msn en vertelde dat hij motorvrienden was tegengekomen en omdat zijn mobiel leeg was, kon hij mij niet bellen om te vragen waar ik woonde. Toen had ik het helemaal gehad met hem, aangezien ik me verheugd op dat hij eindelijk zelf initiatief had genomen en zou langs komen.
    Naderhand heb ik ook besloten om geen contact meer met hem te hebben. Mijn ouders willen hem niet meer, aangezien hij mij dit zeven keer geflikt heeft, om een afspraak niet na te komen, met zulke “smoesjes”. Het heeft me veel moeite gekost, aangezien we een goede band hadden opgebouwd in al die maanden. Hij heeft zijn zwakke kanten verteld en dat vond ik heel moedig. Maar nu sprak hij zonet mij aan op msn.

    En nu weet ik nu niet wat ik moet doen, aangezien ik eigenlijk geen contact meer met hem wilde n.a.v. de niet doorgegane afspraken, maar alsnog heb ik de drang om met hem te praten, omdat hij best speciaal voor me is.

    Wat moet ik doen?

    Edit:


    Ik weet dat hij heel verlegen is. Bij zijn vrienden valt het mee, maar hij heeft ook nog nooit een serieuze relatie gehad i.v.m. zijn verlegenheid.

    Niet alleen mijn ouders, maar ook mijn vriendinnen zeggen het, dat hij het me niet waard is.

    Ik wil iedereen al bij voorbaat bedanken om jullie advies, aangezien mijn gehele omgeving zegt, dat ik hem moet dumpen. En jullie hebben hier een open blik voor.

    [ bericht aangepast op 10 april 2010 - 19:02 ]


    Think before you act.

    Je kunt maar beter wel even met hem gaan praten, denk ik.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    als hij een goede vriend van je is, zeker na intensief contact, moet je dat niet opgeven, naar mijn mening. misschien is hij gewoon bang dat het in het echt heel anders is om met je te praten enzo, en is hij bang dat jullie vriendschap dat op de klippen loopt.
    ik vind het wel kut voor je.


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Dat ken ik (: ik heb vorig jaar ook een jongen leren kennen maar hij heeft zelf het contact verbroken, ook al hadden we echt een goede band.

    Maar goed, wat ik in jou geval zou doen is misschien eerst nog even met hem praten en zeggen wat er allemaal op je lever ligt. Misschien was hij gewoon bang om af te spreken maar durfde hij het niet toe te geven? Als hij nog zulke smoesjes verzint, dan zouik 'm dumpen. Hoe speciaal de band ook was, als hij niet eerlijk tegen je is en je telkens weer laat wachten dan noem ik dat geen vrienden.
    Sterkte/succes (flower)

    Gewoon praten en eerlijk zeggen van dat hij geluk heeft dat je iets zegt omdat je het echt niet leuk vind. En dat hij geluk heeft dat speciaal is voor je want dat hij het anders mocht vergeten.

    Ik zou gewoon terugpraten. Sowieso, je hoeft niet altijd naar de mening van je ouders te luisteren.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mmmh... Ik zou het contact wat afbouwen.
    Hij heeft je 7 keer zoiets geflikt, dat doe je gewoon niet en dat moet hij maar snappen.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    Mmmh... Ik zou het contact wat afbouwen.
    Hij heeft je 7 keer zoiets geflikt, dat doe je gewoon niet en dat moet hij maar snappen.

    Dat zou ik ook doen

    Je moet hem gewoon eens zeggen wat je nou van hem denkt. Ik bedoel. Je kunt best zeggen dat je het helemaal gehad hebt nu, aangezien hij je al 7 keer heeft laten zitten. En als hij je dan zo graag wil ontmoeten, moet hij dat gewoon doen! En niet steeds afzeggen enzo. Laat hem kiezen; graag of helemaal niet. (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Sid schreef:
    Mmmh... Ik zou het contact wat afbouwen.
    Hij heeft je 7 keer zoiets geflikt, dat doe je gewoon niet en dat moet hij maar snappen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.