• Jah ik ging daarstraks de trap af en m'n gsm viel uit m'n handen en die is helemaal naar beneden gevallen,batterij en al eruit maar hij werkt nog :') :Y)
    Ik heb mijne gsm (samsung star) al kei veel keer laten vallen (en dat terwijl ik hem nog niet zo heel lang heb) perongeluk.
    zelfs op de dag dat ik hem kreeg. :')

    Nog iemand hier die z'n gsm veel laat vallen (perongeluk) ?
    (krul)


    I need you like a heart needs a beat

    Ja. Zo vaak o-o


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nee nooit. :'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Mijn oude is van de trap getrapt toen ik hem net kreeg.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Samsung is echt wel kwaliteit. Heb mijn star text ook al vaak laten vallen. :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Nee,
    Maar wel mijn I pod Touch.
    Die zou erg breekbaar zijn maar een dag na dat ik hem had is hij op school al een verdieping naar beneden gevallen boven op het beeldscherm en nog niet kapot;D.
    Zelfs nu laat ik he van de trap vallen en met het fietsen valt hij zo vaak.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Bijna nooit, en daarom leeft die dan ook al bijna 7 jaar ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Entrustment schreef:
    Samsung is echt wel kwaliteit. Heb mijn star text ook al vaak laten vallen. :'D

    Ik dacht toen dat ik die eerste keer liet vallen dat die kapot ging zijn ofzo,maar op dat vlak is samsung van betere kwaliteit dan ik dacht. (:


    I need you like a heart needs a beat

    haha ik heb ook een samsung star en die van mij kan ook tegen een stootje.. die van mij was uit mijn zak toen ik op de fiets zat er uitgevallen en in de sloot gevallen.. er zat egt vet veel water in maar ik heb al het water er uit gekregen en ik heb hem op de verwarming gelegd om te drogen en nu doet ie het weer ! :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Ik laat hem elke dag zeker 2 keer vallen :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee, gelukkig nog nooit. Ben er altijd heel zuinig op, want als ie kapot gaat krijg ik geen nieuwe, tenzij ik hem zelf betaal. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    CBlover16 schreef:
    haha ik heb ook een samsung star en die van mij kan ook tegen een stootje.. die van mij was uit mijn zak toen ik op de fiets zat er uitgevallen en in de sloot gevallen.. er zat egt vet veel water in maar ik heb al het water er uit gekregen en ik heb hem op de verwarming gelegd om te drogen en nu doet ie het weer ! :Y)

    amai o_o


    I need you like a heart needs a beat

    Ik heb een super gsm ofzo x3

    -Ik heb hem al eens per ongelijk een keer in het afwaswater(met Dreft® er al in) laten vallen.
    - hij is al zo'n 100 keer gevallen x3 en nog steeds doet hij het.
    Het enige nadeel is dat hij nu geen foto's meer wilt maken x3


    .

    Ja, maar dat is expres omdat ik een nieuwe nodig heb :Y)

    Bijna nooit ;o


    *~* Proud Luxury *~*

    Elke dag, haha. Ik ben zelfs een paar weken geleden met mijn fiets over mijn gsm gereden. Hij viel uit mijn broekzak en mijn batterij vloog naar de andere kant van de straat en die gsm vloog voor mijn wielen.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.