• Jah ik ging daarstraks de trap af en m'n gsm viel uit m'n handen en die is helemaal naar beneden gevallen,batterij en al eruit maar hij werkt nog :') :Y)
    Ik heb mijne gsm (samsung star) al kei veel keer laten vallen (en dat terwijl ik hem nog niet zo heel lang heb) perongeluk.
    zelfs op de dag dat ik hem kreeg. :')

    Nog iemand hier die z'n gsm veel laat vallen (perongeluk) ?
    (krul)


    I need you like a heart needs a beat

    Mijn Nokia laat ik echt vaak vallen, en er zijn wel wat krassen op, maar hij doet het nog prima, en alles werkt nog.

    21Guns schreef:
    Mijn Nokia laat ik echt vaak vallen, en er zijn wel wat krassen op, maar hij doet het nog prima, en alles werkt nog.

    Nokia staat daar wel een beetje bekend voor niet? Heb ik al gehoord.
    Dat als je hem echt een paar keer laat vallen dat hij niet stuk is.Met andere woorden,Nokia gsm's krijg je niet makelijk stuk.Toch?


    I need you like a heart needs a beat

    Constancy schreef:
    (...)
    Nokia staat daar wel een beetje bekend voor niet? Heb ik al gehoord.
    Dat als je hem echt een paar keer laat vallen dat hij niet stuk is.Met andere woorden,Nokia gsm's krijg je niet makelijk stuk.Toch?

    en da's helemaal correct ;)

    Neen, niet zo vaak.


    All this dampness is damp.

    Zo vaak XD
    Mijn vriendin is nóg erger,
    zij heeft 'n keer haar mobieltje in de plee laten vallen,
    moest ze een nieuwe kopen,
    Eerst moest ik keihard lachen toen ik het hoorde,
    maar even later toen ik er over nad8, vond ik het eigenlijk zwaar kut voor haar :/


    wth.

    xLilian schreef:
    Zo vaak XD
    Mijn vriendin is nóg erger,
    zij heeft 'n keer haar mobieltje in de plee laten vallen,
    moest ze een nieuwe kopen,
    Eerst moest ik keihard lachen toen ik het hoorde,
    maar even later toen ik er over nad8, vond ik het eigenlijk zwaar kut voor haar :/


    dat is best wel droog. x'D

    maar ja dat is kutter dan dat van mij. ):


    Life is a beautiful struggle

    Jaa, de samsung touch wizz (de samsung voor de star)De bloemetjes editie, heel schattig
    Ik had hem laatst ook laten vallen, en toen is er een hele barst gekomen onder het plaatje zeg maar.. niet op mijn scherm maar onder die knopjes.. en nou issie echt foei lelijk!! Ik baalde echt als een stekker:@

    mijn vorige mobieltjes liet ik ook 24/7 vallen, echt heel erg. Van de trap, op school, uit me bed, als ik mijn dekens opklopte.. toen vielen ze altijd met een salto naar beneden xD, I'm a clumsy one..(nerd)

    [ bericht aangepast op 13 april 2010 - 17:34 ]


    The grass is not always greener on the other side

    ik heb ook een samsung star en ik heb hem 1 keer laten vallen en de trilfunctie doet het ni meer o.o


    Magic never ends.

    Saltwater schreef:
    ik heb ook een samsung star en ik heb hem 1 keer laten vallen en de trilfunctie doet het ni meer o.o

    Ik heb hem al kei veel keer laten vallen en alles doet het nog prima.Wel vervelend voor je.


    I need you like a heart needs a beat

    Had jij geluk, haha.
    Maar ik heb 'm ook al zo'n miljoen -lekker overdreven- keer laten vallen, hij leeft nog C:


    I live for the applause, you will die for it.

    Constancy schreef:
    (...)
    Ik heb hem al kei veel keer laten vallen en alles doet het nog prima.Wel vervelend voor je.

    Ja idd nu weet ik nooit of ik een bericht heb Ö


    Magic never ends.

    Saltwater schreef:
    (...)
    Ja idd nu weet ik nooit of ik een bericht heb Ö

    En als je het geluid opzet?


    I need you like a heart needs a beat

    Joker schreef:
    Had jij geluk, haha.
    Maar ik heb 'm ook al zo'n miljoen -lekker overdreven- keer laten vallen, hij leeft nog C:

    Hebben we beiden geluk gehad. (:


    I need you like a heart needs a beat

    Ik heb mijn gsm nog ni late valle (denk ik :p)
    Nou ja mss zo is 1 of 2 keer want ik heb een Blackberry en ja da scherm ga dan kapot dus ja kmoet voorzichtig zijn :X


    Stop wishing, Start doing..

    JustLikeYou schreef:
    Ik heb mijn gsm nog ni late valle (denk ik :p)
    Nou ja mss zo is 1 of 2 keer want ik heb een Blackberry en ja da scherm ga dan kapot dus ja kmoet voorzichtig zijn :X

    jij hebt een coole gsm:Y)


    I need you like a heart needs a beat