• Heeyyy aandacht aan alle gustav-lovers !!!
    ik ga een gustav-lovestory maken maar zoek nog een hoofdrol:P !!
    Vul dit gewoon in alles mag uiteraard verzonnen zijn!! Ik oordeel op originaliteit enzo niet op of je eerste bent of niet(K)

    Naam?

    Leeftijd?

    Uiterlijk?

    Hobby's en interesses?

    Waarom wil je de rol?

    Geef wat ideeën voor dates, uitstapjes enzo?

    IKKEEEE;DD
    Ik ga nu invullen (A)


    Sweet dreams will come true.

    ik nie maar ik ken wel een hele erge gustav-lover xD


    when words fail, music speaks.

    Naam? Renee

    Leeftijd? 17

    Uiterlijk? Mijn profiel foto ;]

    Hobby's en interesses? Ik hou vreselijk van muziek maken (gitaar spelen en zingen), dansen, met vriendinnen uitgaan & shoppen!

    Waarom wil je de rol? Omdat ik Gustav als tweede het leukst vind van TH en het ook atlijd leuk vind om in serie's mezelf terug telezen! En het me gewoon leuk lijkt jouwn serie om nog 1 extra reden te kunnen lezen!

    Geef wat ideeën voor dates, uitstapjes enzo?
    Een strandwandeling met zonsondergang, pretpark, Naar een romantisch plekje in de bergen en dan samen picknicken, zwemmen, kermis & wat lekkers gaan eten en/of drinken.

    vraag het aan punkchick die wil het heeeeel graag(A)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.


    Naam?

    Linda/Linn

    Leeftijd?

    18

    Uiterlijk?
    http://s245.photobucket.com/albums/gg47/tinkerbelliex/hannie%20dropkick/?action=view¤t=l_14502cfafeedaedaac5c01be65fd554a.jpg


    Hobby's
    Plagen/Gek doen/Uitgaan/Drummen/

    en interesses?
    Rockmuziek/drummen/



    Waarom wil je de rol?

    Omdat het me wel Leuk lijkt en Omdat Gustav een Cute isxD


    Geef wat ideeën voor dates, uitstapjes enzo?

    een date op een Kermis Op valentijns dag ofs/Naar de Bios gaan/en naar een Pretpark gaan.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Naam? Marloes
    Leeftijd? 17
    Uiterlijk? Kort blond haar, blauwgroenige ogen, Niet zo groot (rond de 1.71 ofzeuw), Beetje een wipneusje^^
    http://img139.imageshack.us/my.php?image=pict0270mg9.jpg

    Hobby's en interesses? PARANORMAAL (denk aan geesten voelen, schimmen zien, vlekken zien) - Muziek, Lezen, Schrijven, Gek doen, Lachen in winkels, Schaamd zich nergens voor.
    Waarom wil je de rol? Omdat Gustav lief is & omdat hij goed kan zingen xD EN OMDAT IE EEN GEWELDIGE DRUMMER IS :D & omdat ik doro Gustav soms minder bang ben door mijn 'stalkende geest'
    Geef wat ideeën voor dates, uitstapjes enzo? Pretpark, bos, Liever geen strand, Meer of vijver


    Sweet dreams will come true.

    Uhm kan je het laten weten wie de rol heeft via een pb'tje want ik moet weg! Naar mijn vriendin!

    xx Bye<3

    Uhm kan je het laten weten wie de rol heeft via een pb'tje want ik moet weg! Naar mijn vriendin!

    xx Bye<3



    jaah maar ik weet niejt of vandaag al meteen ga beslissen dus maar je hoort het wel:P

    ik nie maar ik ken wel een hele erge gustav-lover xD


    stuur haar dan maar naar hier xD

    vraag het aan punkchick die wil het heeeeel graag(A)


    zeg dan maar dat ze dit even komt invullen:D aub(A)

    Okeej nog kandidaten ???
    anders ga ik men beslissing maken hea:P

    xx

    (...)


    jaah maar ik weet niejt of vandaag al meteen ga beslissen dus maar je hoort het wel:P


    Okee is goed :3

    oké mijn keuze is gemaakt dus niet meer vragen:P

    ik was net te laatxD

    aah scheit net te laat:(:(


    I go wherever you will go..