• Ik wist neit goed waar ik dit neer moest zetten, aangezien het met school, lifestyle en een beetje met relatie te maken heeft.

    Vandaag waren de voorondes voor de mission olympic, veldloop. Dat betekende dus voor mij 2.8 km hardlopen door het bos. Nou dat is niet heel moeilijk voor mij, dat kan ik best. Maar laat ik nou net heel slecht bezig zijn met mijn gezondheid.

    Ik eet de laatste tijd vrij weinig, of het zijn vreetbuien en dan eet ik daarna niks meer. En als ik wat eet dan zijn het van die hele droge crackers die alleen vullen maar niet vet bevatten, 's avonds eet ik wel altijd mee, want dat valt op, maar ik eet wel minimaal.

    Zo ook dus vandaag, ik leefde al heel de dag op 2 pakjes van die cracker-toostjes toen ik om 12 uur moest starten. Ik heb alles gegeven wat ik kon, op het laatst begon alles te draaien, ik ging steeds langzamer en dacht dat ik neer zou vallen. Maar ik had aan mijn team leden beloofd dat ik het uit zou lopen, anders maakte we namelijk geen kans om door te gaan naar de mission olympic.

    Toen ik bij de finish kwam, zakte ik ineen, alles draaide ik zag sterretjes en ik viel flauw, gelukkig was dat niet lang en kwam ik na 30 seconden al weer bij. Maar mijn gym docent heeft alles gezien en kwam me ook meteen helpen. Ze dacht eerst dat het kwam door mijn ademhaling, dus wij naar de EHBO. Maar die mensen daar zijn niet dom en vertelde haar meteen dat ik gewoon niet genoeg gegeten had. Toen ik terug mocht naar de groep hielp ze me met lopen. Ze begon te praten en ineens uit het niets zegt ze "Anouk je bent een heel sportief meisje, jij weet dat je voldoende moet eten voor een activiteit. Ik snap niet dat dit is gebeurd." Ik heb als smoesje gezegt dat ik te laat was en geen tijd had om brood mee te nemen. Ze bleef vragen of ik het niet expres deed, maar uiteindelijk stopte ze.

    Ik ben de laatste tijd gewoon heel erg onzeker over mijn lichaam. Ik kom steeds meer aan en als ik dan op school rond kijk hoe de meeste eruit zien. Ik hoorde daar eerst ook bij! Maar nu niet meer, ik begin een buikje te krijgen. Ik vind het zo erg!

    Maar de reden dat ik dus de lul/pieneut/sjaak ben is omdat mijn docent kent mijn vader heeeel goed. Ik ben bang dat ze naar huis belt omdat ze het niet vertrouwd. En dan ben ik dus dood (huil)

    Bedankt voor het lezen van mijn drama verhaal.


    -

    Sowieso is het al goed dat je wéét dat het slecht voor je is. Nu moet je er nog mee stoppen, sterkte!
    Want echt, Anouk -toch?- je bent prima zoals je bent.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    NYC schreef:
    Liefje, om te beginnen je bent perfect zoals je bent. Je hoeft niet perse graatmager te zijn weetje nog wat hij zei? Dat je niet moest veranderen?
    Naja sterkte liefje hopelijk doe je geen domme dingen!

    Hij heeft makkelijk praten, maar je hebt gelijk. Zoals iedereen hier. Ik moet het alleen nog doen...


    -

    L0VEDRUNK schreef:
    Sowieso is het al goed dat je wéét dat het slecht voor je is. Nu moet je er nog mee stoppen, sterkte!
    Want echt, Anouk -toch?- je bent prima zoals je bent.

    Jap, Anouk.
    dankje. <3


    -

    MakeBelieve schreef:
    (...)
    Hij heeft makkelijk praten, maar je hebt gelijk. Zoals iedereen hier. Ik moet het alleen nog doen...

    Liefje misschien heeft hij dat maar ik weet zeker dat hij ook niet wilt dat jij dit doet. Ik vind het wel goed dat je weet dat het slecht is en ik hoop dat je erdoor komt meid. Want echt je hoeft niet dun te wezen ben ik ook niet ik ben gewoon normaal en ben er blij mee en voor zover ik kan zijn ben jij wel dunner dan ik dus!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    MakeBelieve schreef:
    (...)
    Nee, ik wil het ze binnekort zelf gaan vertellen. Als ze het zo te horen krijgen worden ze zo boos.


    Dat is nog beter, maar zorg er in ieder geval voor dat je hulp krijgt. Want jij bent echt mooi zoals je bent!


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    NYC schreef:
    (...)
    Liefje misschien heeft hij dat maar ik weet zeker dat hij ook niet wilt dat jij dit doet. Ik vind het wel goed dat je weet dat het slecht is en ik hoop dat je erdoor komt meid. Want echt je hoeft niet dun te wezen ben ik ook niet ik ben gewoon normaal en ben er blij mee en voor zover ik kan zijn ben jij wel dunner dan ik dus!

    Dankje lieverd <3


    -

    Sterkte, meid! Meisjes met rondingen zijn sexy! Ikzelf heb ondergewicht, en ik zou een moord plegen om er wat ronder uit te zien en wat meer te wegen.
    Succes en veel sterkte
    xX.

    My god. Anouk, dit vind ik gewoon echt niet leuk van je.. Ik snap echt hoe het voelt om onzeker te zijn. Je bent een puber, en je laat je beïnvloeden, en je probeert dingen uit. Maar je weet zelf heel goed dat dit soort dingen niet kunnen. Zeker niet als je een veldloop gaat doen. Je weet dat het gevaarlijk is.
    Ik snap dat je wilt afvallen, want dat hebben veel meisjes op die leeftijd. Ik ga je niet tegenhouden, want dat lukt niet aangezien je te vastberaden bent op die leeftijd. Ik zeg wel één ding; je bent niet en zult ook nooit dik zijn. Of lelijk. Knoop dat alsjeblieft heel goed in je oren.
    Over het weinige eten; niet doen. Je bent ontzettend veel in beweging en juist dan moet je heel veel eten. Ik zeg niet dat je vette dingen moet eten, want dat is ook niet goed. Maar eet in ieder geval genoeg! Stop je vol met appels of andere gezonde dingen. Dingen waardoor je genoeg energie binnen krijgt en je niet te vet eet. Daar voel jij je dan ook beter bij.
    Niet meer zulke rare dingen doen he? Ik wil niet dat je ooit nog is in het ziekenhuis belandt.


    Life is hard and then we die

    Probeer niet niks te eten maar ga gewoon een leuke sport zoeken zodat je in beweging blijft. Eet elke ochtend, middag en avond gewoon goed en eet als tussendoortjes fruit. Want nu je niks meer eet en je krijgt eens vreetbuien, word je daar alleen maar dikker van.
    Gewoon blijven nadenken en het komt vast goed!
    x


    it's so empty living behind these castle walls

    PUKKELxDING schreef:
    My god. Anouk, dit vind ik gewoon echt niet leuk van je.. Ik snap echt hoe het voelt om onzeker te zijn. Je bent een puber, en je laat je beïnvloeden, en je probeert dingen uit. Maar je weet zelf heel goed dat dit soort dingen niet kunnen. Zeker niet als je een veldloop gaat doen. Je weet dat het gevaarlijk is.
    Ik snap dat je wilt afvallen, want dat hebben veel meisjes op die leeftijd. Ik ga je niet tegenhouden, want dat lukt niet aangezien je te vastberaden bent op die leeftijd. Ik zeg wel één ding; je bent niet en zult ook nooit dik zijn. Of lelijk. Knoop dat alsjeblieft heel goed in je oren.
    Over het weinige eten; niet doen. Je bent ontzettend veel in beweging en juist dan moet je heel veel eten. Ik zeg niet dat je vette dingen moet eten, want dat is ook niet goed. Maar eet in ieder geval genoeg! Stop je vol met appels of andere gezonde dingen. Dingen waardoor je genoeg energie binnen krijgt en je niet te vet eet. Daar voel jij je dan ook beter bij.
    Niet meer zulke rare dingen doen he? Ik wil niet dat je ooit nog is in het ziekenhuis belandt.

    Sorry Annick :'(


    -

    Asylum schreef:
    Wow, veel sterkte ö.
    En jij weet wat goed voor je is, en als je niet meer kan moet je het niet doen.. Ik denk dat je je eetpatroon weer een beetje moet opbouwen nu, hoe lastig het ook is, want dit is helemaal niet goed natuurlijk. Heel veel sterkte, nogmaals! <3

    Ik kan je nu vertellen dat het stom is, maar dat weet je zelf ook wel. Ik doe het zelf ook wel is, maar goed.

    Eet de volgende keer anders gewoon fruit van tevoren? Of iets anders kleins?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Misschien moet je express in de les van die docent iets eten. Dat hij ziet dat je eet dan heb je minder kans dat hij belt.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Weetje, dat gevoel heeft iedereen wel, dat ze te dik of te mager zijn. Ik ben namelijk heel mager, en zou graag ff wat meer spek hebben ;P
    Ik heb het alleen leren accepteren, en als je zelf denkt dat je een buikje hebt, is dat vaak niet zo :Y)
    Het zit aaaaaallemaal tussen je oren <3
    Suc6 ermee <33


    You can agree with me or you can be wrong

    Dankje voor jullie tips <3


    -