• Ja, ik keek net TMF. En wat zeggen ze: Deze zomer zijn de BH's 'uit'. Ik blijf ze mooi dragen hoor. (cat)


    it's so empty living behind these castle walls

    En dan zeker met hangtieten rondlopen? Dacht het niet.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    nope geen denken aan,dan hebben we thee zakjes


    Some angels have no wings.

    Hiphopqueen schreef:
    (...)

    trek je doppen open, echt sorry maar de wordt meer dan alleen tiener sterrertjes gedraait, echt en jah ik ken der niks aan doen dat er hiphop enzoo wordt gedraait, waarik geen problemen mee heb want ik luister het. Alleen overdrijf je een beetje? Dus als jij uitgaat gaa jij een avond lang lopen letten van wat voor tekst wordt er gedraait?


    Ik ga niet uit naar dancings, ik ga uit naar de cinema of gewoon bij vrienden. Waarom zou ik dansen op muziek die me niet aanstaat?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Sinds wanneer zijn BH's 'in' en 'uit'? Die dingen heb je toch altijd nodig? (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    XTC schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je TH?
    En De meeste liedjes die ze daar draaien is ook voor de beat enzo.
    Jij houdt van de lyrics, ik denk dan aan liefdesliedjes enzo. De liedjes van tegenwoordig hebben inderdaad minder inhoud, maar ik dacht dus ook ooit, muziek raakt ooit op, ooit zullen ze geen leuke muziek meer maken. Omdat het anders Na-apen is of het bestaat al. Maaroke, de VJ's van TMF houden van R&B, hiphop, pop en Rap enzo. Daarom draaien ze het ook denk ik. De meeste mensen die TMF kijken houden ook van die muziek. TMF is ook juist zo'n zender die zulke muziek draait en waar soms ook wel in word gescholden. Daarom vind ik het ook een leuke zender. En ik snap dan ook best wel dat je het niet echt een leuke zender vind oke?
    Pfoe, soort van lulverhaal.


    Ja inderdaad.
    En met TH bedoel ik Tokio Hotel. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ja idd, ik had het al eens eerder gezien. Dit was een herhaling, maar echt; no way!
    Trouwens, zo'n meisje dat daar op de catwalk liep zit bij mij op school.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Omg ik blijf ze ook mooi drage hoor xD
    mij ga je ni zien zonders ookal is het 40 grade ofzo =)


    Stop wishing, Start doing..

    geen bh dragen zit zoo niet lekker...


    I don't bite, most of the time <3

    Ik draag geen BH's. (baby)


    I hope you die :3

    Als ik in pyjama de trap af loopt doet het al pijn. Mij niet gezien om de hele dag zonder te gaan rond huppelen. Daarbij krijg je er hangtieten van. Doe je nu leuk mee met de mode en later heb je spijt x'D.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Met deze hype - als het überhaupt een hype word - doe ik niet mee! Verschrikkelijk zonder BH rond lopen!

    Marvin is in de zomer elkedag buiten. :9~


    I hope you die :3

    Departure schreef:
    Marvin is in de zomer elkedag buiten. :9~

    Haha, viezerik!

    Cacharel schreef:
    (...)
    Haha, viezerik!


    Niet daarvoor. :]
    Omdat het dan warm is. :Y)
    Najaa, ook daarvoor. :]


    I hope you die :3

    Departure schreef:
    (...)

    Niet daarvoor. :]
    Omdat het dan warm is. :Y)
    Najaa, ook daarvoor. :]

    Haha, ik wou al zeggen, ik ken meer jongens hoor :8
    Kom je dan samen met mij buiten zitten, gezellig? Lekker zonnen, haha ;d