• Ja, ik keek net TMF. En wat zeggen ze: Deze zomer zijn de BH's 'uit'. Ik blijf ze mooi dragen hoor. (cat)


    it's so empty living behind these castle walls

    Hoe debiel xD K moet dr nie aan denken hoor :|


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Cacharel schreef:
    (...)
    Haha, ik wou al zeggen, ik ken meer jongens hoor :8
    Kom je dan samen met mij buiten zitten, gezellig? Lekker zonnen, haha ;d


    ;O
    en dan bruin worden.
    Ik doe al moeite om wit te blijven.. :Y)


    I hope you die :3

    Lagoon schreef:
    Ik hoef geen hangtieten hoor, haha.

    Lekker ik heb net een nieuwe. (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Echt niet, ook al is het een trend, ik wil niet dat jongens naar mijn tieten of tepels loeren, en zonder voelt ook niet fijn. Een BH is een soulmate geworden voor mij, min of meer. Doe hem nooit af, behalve als ik ga slapen. :3


    we've only said goodbye with words

    Weetje, in Australië dragen ze altijd van die low back shirts. En daar zie je nooit dat die een bh aan hebben :|


    everything you imagined, and more...

    PUKKELxDING schreef:
    Haha, grappig. Alsof zij kunnen bepalen of wij BH's moeten dragen of niet ¬¬

    Whaha ik ook x) anders is het veel te irri + ik moet geen hangtiete krijge Xp
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    haha,
    Ik ga dus echt wel bh's blijven dragen XD


    wth.

    Ik dus echt ook wel he. En ik hoef echt niet de wereld aan bh's te kopen voor onder iedere kleur hemdje of topje. Als ik in de zomer alleen een hemdje of topje draag, gaat daar gewoon een huidskleurige bh onder.

    Eloquently schreef:
    Ja, en hangtieten 'in'!
    No way D: Ik blijf ze mooi dragen (nerd)


    when words fail, music speaks.

    XTC schreef:
    hahahaha.
    Dan krijg je hangtieten.(cat)


    it's ok to be gay!

    Lermaniac schreef:
    Echt niet, ook al is het een trend, ik wil niet dat jongens naar mijn tieten of tepels loeren, en zonder voelt ook niet fijn. Een BH is een soulmate geworden voor mij, min of meer. Doe hem nooit af, behalve als ik ga slapen. :3


    *~* Proud Luxury *~*

    Pfff, meiden en hun BH'S :]
    ga gewoon met de mode mee.:9~ [hebben de jongens weer geluk] :]


    I hope you die :3

    Hingucker schreef:
    (...)

    Ik vind het allemaal maar een beetje op hetzelfde lijken...
    Hiphop, R&B, Overated tienersterretjes uit Amerika zoals Jonas Brothers, Miley en Jistin die uit het niets ineens je van het zijn. (Voor je over TH begint, daar was het gelijdelijk naar België gekomen en ik wed dat het ook zo was in NL.)
    Maar misschien ligt het ook een beetje aan mij, omdat voor mij de lyrics heel belangrijk zijn en de liedjes van tegenwoordig hebben amper nog een zinnige inhoud.
    Money lets the world go round tegenwoordig en dat is heel erg jammer.



    'tienersterretjes uit Amerika' (krul)
    Sorry, ookal ben ik zelf fan, Tokio Hotel zijn ook begonnen als 'tienersterretjes uit Duitsland'.

    Ontopic: Ja, lekker zonder BH, als je iets hebt waar je door kan kijken. 8D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson