• Ja, ik keek net TMF. En wat zeggen ze: Deze zomer zijn de BH's 'uit'. Ik blijf ze mooi dragen hoor. (cat)


    it's so empty living behind these castle walls

    Alistair schreef:
    (...)
    haha, we hadden het er laatst over in de kleedkamer tijdens gym, want zo'n meisje ze was er toen niet bij mag van dr moeder geen BH voor dr 15e en nu heeft ze dus 2 van die piramides, haha. Ziet er vet.. lelijk uit. Ze is trouwens nog niet eens 14, dus ik wens haar veel succes!

    ja zoiemand ken ik ook xD die ouders zijn gewoon crazy!

    HateOrLoveMe schreef:
    (...)
    ja zoiemand ken ik ook xD die ouders zijn gewoon crazy!

    uhu, ik snap die mensen echt niet hoor, ik bedoel, wat is er mis aan een bh?


    Never give up on things that make you smile.

    Ik blijf deze zomer lekker bh's dragen hoor!


    If you want perfection, buy a Barbie

    Cheater schreef:
    (...)

    Pff.. Kleren? Dat is zóóó 2009!


    If you want perfection, buy a Barbie

    Eigenlijk vind ik het vulgair en goor als vrouwen/meisjes geen bh's dragen, vooral als je een grotere cup hebt -dan heb ik het niet over A en B :')- Tmf is sowieso de laatste paar jaar zwaar achteruit gegaan, dus dar kijk ik niet meer naar :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Whahaha, ik heb bijna cup E, laat ik dat maar even lekker negeren en gewoon trouw blijven aan m'n bh's. (nerd)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    KirstenSnaps schreef:
    Eigenlijk vind ik het vulgair en goor als vrouwen/meisjes geen bh's dragen, vooral als je een grotere cup hebt -dan heb ik het niet over A en B :')- Tmf is sowieso de laatste paar jaar zwaar achteruit gegaan, dus dar kijk ik niet meer naar :Y).


    Wat hou ik toch van jou als je commentaar hebt ergens op. Je zegt meestal exact waar ik aan gedacht heb dan. Net als nu weer.:Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    KirstenSnaps schreef:
    Eigenlijk vind ik het vulgair en goor als vrouwen/meisjes geen bh's dragen, vooral als je een grotere cup hebt -dan heb ik het niet over A en B :')- Tmf is sowieso de laatste paar jaar zwaar achteruit gegaan, dus dar kijk ik niet meer naar :Y).


    Met een volle B-cup is het anders ook niet zo fijn om zonder BH rond te lopen hoor:P


    If you want perfection, buy a Barbie