• Dat zinnetje hoor ik de laatste tijd veel te vaak,
    overal, in mijn klas, op Netlog staat 't op duizenden profielen en hier op Quizlet zijn er ook behoorlijk veel. En ik wordt het stil aan wel een beetje beu.
    Nu, kan het dat je op iemand verliefd bent zonder die ook maar te hebben gesproken?
    Ik vind van niet, want als je verliefd bent is 't om het innerlijk en niet om 't uiterlijk. Daarbij verwarren veel fans obsessief gedrag met ' verliefdheid '.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2010 - 13:29 ]


    You like that huh bitch

    Agree.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind hem goed & hij is cute, maar ik ben er niet verliefd op. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Eloquently schreef:
    Je kan best verliefd worden op je idool? Als je een beeld hebt van hoe hij is of zo, dan kan je daarop vallen hoor (: Daar is trouwens niets mis mee, ha ;3


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Je wordt verliefd op het beeld dat jij van die persoon hebt, het is dus wel mogelijk.


    -

    TheJokerxx schreef:
    nee, inderdaad. Ik vind niet echt meteen dat je verliefd bent. Oké, kijk. Je vind iemand lekker of té hot ofzo. Maar je kan niet op iemand verliefd zijn die je niet eens kent. ö


    I hope you die :3

    Lucide schreef:
    "Omg ik ben niet verliefd op Justin Bieber.":Y)

    hij is hot maar verliefd no way

    [ bericht aangepast op 18 april 2010 - 15:10 ]

    Lucide schreef:
    "Omg ik ben niet verliefd op Justin Bieber.":Y)


    Haha :Y)

    Ik ben alleen gek van iemand omdat diegene me van alles heeft laten inzien.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    meee eens word er ook gek van


    Het komt wel goed schatje <3

    Zoals het gezegd wordt, is het heel normaal, ookal heeft ie MILJOENEN aanbidders. Maar ach, in het echt kennen ze hem nauwelijks.


    we've only said goodbye with words

    Embrace schreef:
    Gaat niet.
    Je hebt geen idee hoe hij in het echt zou zijn. Alhoewel, hij komt aardig arrogant over.

    I'm sorry :x



    Gaat wel I'm Sorry maar jij komt arroganter over >:D


    Believe.

    pompiedompim schreef:
    Je wordt verliefd op het beeld dat jij van die persoon hebt, het is dus wel mogelijk.


    Idd, je 'maakt' als het ware gewoon je eigen persoon xD, het klinkt raar, maar je hebt er een beeld bij, en je gaat er gewoon van uit dat dat zo is. En dus is de persoon in kwestie, in dit geval Justin Bieber, dus bij iedereen anders xD..

    Oke dit klinkt echt heel stom, maar ja xD


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik ben niet verliefd op hem haha. Ik vind dat je pas verliefd kan zijn als je die gene echt goed kent enz. Je kan iemand wel leuk vinden om het uiterlijk :')


    when words fail, music speaks.

    Chrysophylax schreef:
    nee, inderdaad. Ik vind niet echt meteen dat je verliefd bent. Oké, kijk. Je vind iemand lekker of té hot ofzo. Maar je kan niet op iemand verliefd zijn die je niet eens kent. ö


    'Hard Times, Nice Live'

    Je kan ook wel verliefd zijn op iemand die je nog nooit gesproken hebt. Maar who cares laat het gewoon? Ik ga toch al met Justin Bieber trouwen. :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    dit gaat shockerend worden voor de helft van Q
    ik HAAT jdb :$
    kweenie wrm gwn een soort van intense haat
    hij is gwn TE gelieft


    *insert philosophical cringe expression here*