• Dat zinnetje hoor ik de laatste tijd veel te vaak,
    overal, in mijn klas, op Netlog staat 't op duizenden profielen en hier op Quizlet zijn er ook behoorlijk veel. En ik wordt het stil aan wel een beetje beu.
    Nu, kan het dat je op iemand verliefd bent zonder die ook maar te hebben gesproken?
    Ik vind van niet, want als je verliefd bent is 't om het innerlijk en niet om 't uiterlijk. Daarbij verwarren veel fans obsessief gedrag met ' verliefdheid '.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2010 - 13:29 ]


    You like that huh bitch

    Mercury schreef:
    die "verliefdheid" is gewoon de verkeerde benaming voor obsessief fangedrag, opnaaierij van andere fans en adoratie.


    your song is like my heartbeat

    Arlena schreef:
    (...)

    Zo is 't ;p


    You like that huh bitch

    Het is irritant, maar als zij dat zo graag willen moeten ze het zelf weten.


    .

    Ik ben het zooo met je eens. Al zou ik niet eens op het uiterlijk van Justin Mieper vallen!


    When words fail music speaks

    Ik heb alleen een hele grote verslaving en ik vind het niet aardig als iemand hem mag ontmoeten want dat wil ik ook.:Y)


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    ja zo zeg je nu van OMg dat is onmogelijk dat je verliefd word op justin bieber en dan derna zeg je zo (als je fan bent van tokio) o ik ben zo op bill
    dus doe even nermaal
    en laat mensen gnieten van da gevoel mensen toch:@
    en trouwens ja ik ben ook op justin bieber(A)

    Echelon schreef:
    nee, inderdaad. Ik vind niet echt meteen dat je verliefd bent. Oké, kijk. Je vind iemand lekker of té hot ofzo. Maar je kan niet op iemand verliefd zijn die je niet eens kent. ö

    Lareyne schreef:
    "Omg ik ben niet verliefd op Justin Bieber.":Y)

    Embrace schreef:
    Gaat niet.
    Je hebt geen idee hoe hij in het echt zou zijn. Alhoewel, hij komt aardig arrogant over.

    I'm sorry :x

    Scandal schreef:
    Sommige mensjes overhaasten gewoon. :Y)
    Sommige zien het verschil soms niet tussen verliefd zijn en iets of iemand leuk vinden. x]

    Jullie hebben allenmaal gelijk 8D

    JBlover111xx schreef:
    ja zo zeg je nu van OMg dat is onmogelijk dat je verliefd word op justin bieber en dan derna zeg je zo (als je fan bent van tokio) o ik ben zo op bill
    dus doe even nermaal
    en laat mensen gnieten van da gevoel mensen toch:@
    en trouwens ja ik ben ook op justin bieber(A)

    Dat dikgedrukte deel, ben ik het mee eens, maar de rest niet. Je bent fan, je wardeert hem, en je vind hem hot. Maar je kent hem niet echt. Je kan je alleen maar voorstellen hoe hij is. En ja dat geld ook voor de rest. Dus mensen die dit zeggen maar even later komen aankakken van: 'OMG ik ben zo verliefd op Bill/Tom/Tayler/enz die zijn gewoon zielig!'
    Je hebt deels gelijk.

    Ik vind hem schattig en leuk maar ik ben d'r niet op hoor


    None but ourselves can free our minds.

    Lareyne schreef:
    "Omg ik ben niet verliefd op Justin Bieber.":Y)


    effort never betrays you

    Celeb-crush.
    Echte verliefdheid denk ik niet, maar ze hebben een bepaald beeld van hem en daar zijn ze 'verliefd' op. En ze kunnen trouwens interviews en blablabla met hem gezien/gelezen hebben. Zo weten ze ook hoe hij ongeveer is, en hoe hij op dingen reageerd.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Embrace schreef:
    Gaat niet.
    Je hebt geen idee hoe hij in het echt zou zijn. Alhoewel, hij komt aardig arrogant over.

    I'm sorry :x


    Has no one told you she's not breathing?

    Ze vinden jb gewoon knap en adoreren alles wat hij doet. Misschien zeggen ze wel dat ze verliefd op hem zijn, maar dat kan toch helemaal niet? Pas als je die persoon echt persoonlijk kent kan je van verliefheid spreken. Maar ik laat ze gewoon zogenaamd verliefd zijn. Kan mij het wat boeien :'D

    Dat zei ik eerst ook over Tom Kaulitz (krul) Maar voor mijn gevoel was dat ook écht zo :')


    -

    Pfft, jah, mm,, dat ligt gewoon aan de zovele fans... Zelf vind ik Justin Bieber vreselijk,, maar ik weet niet of het wel kan. Misschien dat het niet echt specifiek verliefdheid is, maar omdat je het zo graag wilt, verliefd zijn op hem, dat het gewoon zo lijkt ofzo...


    Dream not your live, live your dream!