• Dat zinnetje hoor ik de laatste tijd veel te vaak,
    overal, in mijn klas, op Netlog staat 't op duizenden profielen en hier op Quizlet zijn er ook behoorlijk veel. En ik wordt het stil aan wel een beetje beu.
    Nu, kan het dat je op iemand verliefd bent zonder die ook maar te hebben gesproken?
    Ik vind van niet, want als je verliefd bent is 't om het innerlijk en niet om 't uiterlijk. Daarbij verwarren veel fans obsessief gedrag met ' verliefdheid '.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2010 - 13:29 ]


    You like that huh bitch

    Lareyne schreef:
    "Omg ik ben niet verliefd op Justin Bieber.":Y)


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    Kan ik het laten dat hij zo'n lekker ding is en zo geweldig zingt? Wie is nu niet verliefd op hem?



    No,no. Just kidding. Van mijn leven niet. ;D


    We'll never be as young as we are tonight

    Inderdaad, je kan niet verliefd zijn op iemand dat je niet persoonlijk kent. Ik zeg wel 'Tom Kaulitz is lekker en hij is the oné.' Maar ik weet zeker dat het niet écht is omdat ik hem niet ken... Dus, ik weet zeker dat niemand van al die meisjes echt verliefd zijn op Justin Bieber.


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Je kan verliefd worden op een idool.Je kan ook gewoon op iemand verliefd worden die je niet ken.je hoeft diegene niet perse te kennen


    I love BTR and One Direction!

    Desperation schreef:
    Je kan best verliefd worden op je idool? Als je een beeld hebt van hoe hij is of zo, dan kan je daarop vallen hoor (: Daar is trouwens niets mis mee, ha ;3


    Ja, dat klopt. Je hebt echt helemaal gelijk...


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Hoezo zou dat niet kunnen?
    Als je een bepaald beeld van iemand hebt zou het best kunnen dat je - je echt verliefd voelt.


    hoi, jij bent leuk.

    ik vind justin bieber ook leuk maar niet verliefd
    het komt gewoon door zijn liedjes
    dat het hij overkomt als eeen jongen die zo mooi en lief is
    maar hij is tog niet zo lief hij heeft een waterballon op eeen agent gegooit
    hihi

    Ik ben ook verliefd op Justin Bieber. Mijn vriendje vindt dat minder leuk, want die heeft nu het gevoel dat als ik de kans kreeg, ik hem meteen zou dumpen voor Justin Bieber en dus heeft hij álle posters op mijn kamer verscheurd.
    :'(

    [ bericht aangepast op 29 sep 2010 - 22:33 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    Ik ben ook verliefd op Justin Bieber. Mijn vriendje vindt dat minder leuk, want die heeft nu het gevoel dat als ik de kans kreeg, ik hem meteen zou dumpen voor Justin Bieber en dus heeft hij álle posters op mijn kamer verscheurd.
    :'(

    HAHA.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hobbelpaard schreef:
    Ik ben ook verliefd op Justin Bieber. Mijn vriendje vindt dat minder leuk, want die heeft nu het gevoel dat als ik de kans kreeg, ik hem meteen zou dumpen voor Justin Bieber en dus heeft hij álle posters op mijn kamer verscheurd.
    :'(


    Wie zegt dat nu tegen zijn vriendje? En ook wie zegt dat Justin Bieber is zoals jij het ziet? Je kent hem niet dusja...


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Ah! Ja maar dat komt gewoon omdat Justin Bieber zó geweldig is!!!
    XD

    Haha, tuurlijk.
    Ik word er ook echt mee overspoeld! Op school hebben mensen plaatjes van hem in hun kluisje hangen, er worden presentaties over gedaan.
    En toen de Engels leraar een keer een filmpje liet zien over 'mr. Geweldig' begon de halve klas te krijsen!!
    En toen ging die vragen waarom enzo, en ja, de klas werd helemaal gek toen 'ie eerlijk waar dacht dat hij Justin Beaver heette. ^^
    Echt gaaf dattie dat dacht!

    [ bericht aangepast op 29 sep 2010 - 22:36 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    ShanaCity schreef:
    (...)

    Wie zegt dat nu tegen zijn vriendje? En ook wie zegt dat Justin Bieber is zoals jij het ziet? Je kent hem niet dusja...

    Het was sarcasme.
    EEN GRAPJE.
    Ga het snappen dan.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Het was sarcasme.
    EEN GRAPJE.
    Ga het snappen dan.


    Sorry ik zag de sarcasme er niet echt in.


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Als je mij dat ooit hoort zeggen, shoot me.


    We'll never be as young as we are tonight

    ShawtyLovee schreef:
    Je kan verliefd worden op een idool.Je kan ook gewoon op iemand verliefd worden die je niet ken.je hoeft diegene niet perse te kennen


    Dat vind ik niet echt verliefd hoor, dat is meer 'leuk vinden'.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.