• Dat zinnetje hoor ik de laatste tijd veel te vaak,
    overal, in mijn klas, op Netlog staat 't op duizenden profielen en hier op Quizlet zijn er ook behoorlijk veel. En ik wordt het stil aan wel een beetje beu.
    Nu, kan het dat je op iemand verliefd bent zonder die ook maar te hebben gesproken?
    Ik vind van niet, want als je verliefd bent is 't om het innerlijk en niet om 't uiterlijk. Daarbij verwarren veel fans obsessief gedrag met ' verliefdheid '.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2010 - 13:29 ]


    You like that huh bitch

    Dat vind ik altijd zo dom. En wanneer ze zichzelf, ik zeg maar wat; Laura Bieber noemen ofzo.


    All this dampness is damp.

    ik zeg niet dat ik verliefd ben op justin maar......hij is wel f*cking lekker!!!!(yeah)xDxD(H)


    ........

    da snap ik echt nie! hoe kun je nou verliefd worden op iemand die je niet kent! strax blijkt ie qua karakter n eikel te zijn, is die verliefdheid meteen over natuurlijk


    Who needs love when there is chocolate

    Misschien als je er veel filmpjes over ziet, dan weet je ongeveer hoe hij is in rl ofzo, idunno. Ik ben nog nooit verliefd geweest op een celebrity. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Ik ben niet verliefd op Justin Bieber.
    En inderdaad, je kan niet écht verliefd worden op iemand die je niet echt in rl kent.


    Smiling but close to tears.

    Lucide schreef:
    "Omg ik ben niet verliefd op Justin Bieber.":Y)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik snap wat je bedoeld [:
    Veel mensen zijn fan, en ja, sommige fans zijn zelfs eng :']
    Maar dat is met veel dingen zo, en je hebt ook erge haters. Dat vind ik hetzelfde.
    Hoe kan je nou iemand haten als je hem niet kent? Je kan zijn muziek bijvoorbeeld niet goed vinden, iedereen heeft ofcourse een eigen smaak.

    Ik geef toe, ik vind Justin Bieber goed. En ja, ik vind hem cute. Maar verliefd? Nee, dat niet. Hij is voor mij gewoon een goede zanger.
    Als ik hem zo over straat had zien lopen, had ik gewoon gedacht; Oh hij's cute. Maar verder ook niet. Net zoals nu dus.

    Maar je wilt niet weten eigenlijk. Vriendinnen van mij flippen helemaal omdat ik hem goed vind. Ze háten Justin Bieber echt. En ik snap niet waarom, en hoe je iemand kan haten zonder hem te kennen :x
    Dus eigenlijk vind ik dat hetzelfde als niet snappen, hoe je op hem verliefd kan zijn zonder hem écht te kennen.
    Ach, weetje - ik geloof wel in liefde op het eerste gezicht, maar met de meeste fans.. Weetje toch dat het niet echt is :']


    And he's the only person who ever left me breathless.

    die "verliefdheid" is gewoon de verkeerde benaming voor obsessief fangedrag, opnaaierij van andere fans en adoratie.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2010 - 18:16 ]


    ars moriendi

    Je kan verliefd worden op het beeld dat je hebt van die persoon. Je kan gevoelens beginnen te krijgen waar je zelf niets aan kan doen omdat je begint te fantaseren en daardoor denkt dat hoe jij je hem voorsteld, hij ook is. Maar dat gaat over, na een tijd verlies je je intresse in iets wat onbereikbaar is, maar die tijd hangt af van persoon tot persoon.
    Ikzelf zou nooit op Justin Bieber kunnen vallen, Jak.


    The soul needs autumn.

    Lucide schreef:
    "Omg ik ben niet verliefd op Justin Bieber.":Y)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    hoe weet je dat nou
    misschien is ie in het echt wel een klootzak
    weet jij dat nou..
    misschien is hij wel leuk en hot en weetikveel allemaal maar het gaat toch om de binnenkant?


    Like the sunshine after the rain there's always good time behind the pain

    Imperfect schreef:
    Misschien als je er veel filmpjes over ziet, dan weet je ongeveer hoe hij is in rl ofzo, idunno. Ik ben nog nooit verliefd geweest op een celebrity. :3

    Soms gedragen mensen zich heel anders op filmpjes, om een goed imago te hebben.


    You like that huh bitch

    Conspiracy schreef:
    Je kan best verliefd worden op je idool? Als je een beeld hebt van hoe hij is of zo, dan kan je daarop vallen hoor (: Daar is trouwens niets mis mee, ha ;3

    ja idd helemaal mee eens :Y)


    DUDE! Get a life!!!

    Conspiracy schreef:
    Je kan best verliefd worden op je idool? Als je een beeld hebt van hoe hij is of zo, dan kan je daarop vallen hoor (: Daar is trouwens niets mis mee, ha ;3


    Life begins at the end of your comfort zone

    katrnaSOUNDS schreef:
    (...)

    ' Love isn't love until you give it away '
    How can you ever give your love away to Justin Bieber?
    Your opinion is completely nonsense.


    You like that huh bitch