• Er staat voortaan een link bij het hoofdstuk overzicht van je stories, waarmee je dat hoofdstuk als blog op kunt nemen op je Hyves-profiel.

    Daarnaast staat rechtsonder in beeld een knop waarmee je Quizlet.nl als tip op je Hyves profiel kunt noemen.

    Altijd leuk om je vrienden eens kennis te laten maken met je schrijfkunsten (Y)

    update
    Ook kun je je hoofdstuk als blog op Netlog plaatsen.

    [update]
    Op Netlog kun je nu ook een link naar Q. plaatsen (dmv een knop linksonderin beeld).

    [ bericht aangepast op 16 april 2010 - 16:29 ]


    Dit is mijn signature...

    Neverland schreef:
    Sorry, maar ik vind het niet leuk. De knop met 'voeg toe aan je hyves' irriteert me heel erg bij het overzicht van mijn story.
    En ik ga ze er toch niet op plaatsen omdat mensen me dan uit gaan lachen dat ik fanfiction schrijf. Dus ik vind het vrij overbodig.


    Ja ik vind het wel irritant.
    Daarnet ik wou op 'activeer' klikken, klikte ik op die hyvesknopje. ;x


    Smiling but close to tears.

    Nice, =D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ga niet meer op Hyves, en als ik het nog heb, dan zou ik dat zowiezo niet doen, ik wil ook niet uitgelachen worden.


    we've only said goodbye with words

    Phineas schreef:
    - Deelt mening met Desolate -
    Maar het is inderdaad wel leuk. :Y)


    Alis volat propriis.

    Desolate schreef:
    Vet leuk!
    Alleen jammer dat ik al mijn schrijfels er niet op durf te zetten.x;

    Enen, ik wil niet dat ze op Quizlet komen. Sorry Rutger! Maar nu kan ik hier alles neerzetten, wat me dwarszit bv in de vorm van een verhaal. Als die mensen dat lezen, gaan ze zich er dadelijk mee bemoeien.x;

    Maar het is wel vet leuk dat je hier aan dacht!


    Tom and Georg could write a bad romance.

    XTC schreef:
    (...)

    Ja ik vind het wel irritant.
    Daarnet ik wou op 'activeer' klikken, klikte ik op die hyvesknopje. ;x

    Altijd effe kijken waar je klikt he ;)

    Gelukkig staat het niet meteen op Hyves, maar moet je op de pagina erna ook nog even op Verzenden klikken.

    Ik snap trouwens dat een hoop mensen er niets mee gaan doen omdat ze anoniem willen blijven. Dat is uiteraard hun goed recht (Y)


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    Altijd effe kijken waar je klikt he ;)

    Gelukkig staat het niet meteen op Hyves, maar moet je op de pagina erna ook nog even op Verzenden klikken.

    Ik snap trouwens dat een hoop mensen er niets mee gaan doen omdat ze anoniem willen blijven. Dat is uiteraard hun goed recht (Y)


    Ja, haha, maar ik klik altijd scheef, daarom.
    En ik denk dat mensen het ook liever op Netlog, of Facebook hebben dan op hyves.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Desolate schreef:
    Vet leuk!
    Alleen jammer dat ik al mijn schrijfels er niet op durf te zetten.x;

    Enen, ik wil niet dat ze op Quizlet komen. Sorry Rutger! Maar nu kan ik hier alles neerzetten, wat me dwarszit bv in de vorm van een verhaal. Als die mensen dat lezen, gaan ze zich er dadelijk mee bemoeien.x;

    Maar het is wel vet leuk dat je hier aan dacht!


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    XTC schreef:
    (...)

    Ja, haha, maar ik klik altijd scheef, daarom.
    En ik denk dat mensen het ook liever op Netlog, of Facebook hebben dan op hyves.(krul)

    Nou, maar Quizlet is eigenlijk ook een Nederlandse site en aangezien de meeste Nederlanders Hyves hebben, is het wel logisch dat die knop voorlopig enkel voor Hyves is. (nerd)

    De eerste lijkt me vet.
    De 2de No Way.
    Quizlet is mine:9~

    XTC schreef:
    (...)

    Ja, haha, maar ik klik altijd scheef, daarom.
    En ik denk dat mensen het ook liever op Netlog, of Facebook hebben dan op hyves.(krul)

    Ik heb Netlog inmiddels ook toegevoegd (hoera)


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    Ik heb Netlog inmiddels ook toegevoegd (hoera)


    Cooooooool.:9~:9~
    Daar durf ik het wél op te zetten.
    Dankjewel lieve Rutger.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Veettt nu ook op Netlog XD.
    Maar ik zit zelf niet op Netlog, en niet zo vaak op Hyves, meer op Facebook D:

    Ook een knop voor een link naar Q op Netlog is inmiddels aangemaakt :)


    Dit is mijn signature...

    Desolate schreef:
    Vet leuk!
    Alleen jammer dat ik al mijn schrijfels er niet op durf te zetten.x;

    Enen, ik wil niet dat ze op Quizlet komen. Sorry Rutger! Maar nu kan ik hier alles neerzetten, wat me dwarszit bv in de vorm van een verhaal. Als die mensen dat lezen, gaan ze zich er dadelijk mee bemoeien.x;

    Maar het is wel vet leuk dat je hier aan dacht!


    agree.


    .