• Er staat voortaan een link bij het hoofdstuk overzicht van je stories, waarmee je dat hoofdstuk als blog op kunt nemen op je Hyves-profiel.

    Daarnaast staat rechtsonder in beeld een knop waarmee je Quizlet.nl als tip op je Hyves profiel kunt noemen.

    Altijd leuk om je vrienden eens kennis te laten maken met je schrijfkunsten (Y)

    update
    Ook kun je je hoofdstuk als blog op Netlog plaatsen.

    [update]
    Op Netlog kun je nu ook een link naar Q. plaatsen (dmv een knop linksonderin beeld).

    [ bericht aangepast op 16 april 2010 - 16:29 ]


    Dit is mijn signature...

    Desolate schreef:
    Vet leuk!
    Alleen jammer dat ik al mijn schrijfels er niet op durf te zetten.x;

    Enen, ik wil niet dat ze op Quizlet komen. Sorry Rutger! Maar nu kan ik hier alles neerzetten, wat me dwarszit bv in de vorm van een verhaal. Als die mensen dat lezen, gaan ze zich er dadelijk mee bemoeien.x;

    Maar het is wel vet leuk dat je hier aan dacht!


    Inderdaad, mijn vrienden hebben er eigenlijk helemaal geen idee van dat ik verhalen schrijf. Eigenlijk ben ik langs de ene kant wel een beetje bang van hun reactie. Want dat zou eigenlijk de eerste keer dat ze zo de andere kant van je zien. Het zou wel raar zijn volgens mij moesten mijn vrienden zo ineens de verhalen lezen die ik heb geschreven. Volgens mij gaan ze me dan opeens een beetje raar bekijken.


    Believe in yourself.

    Ik probeerde net een chapter op m'n hyves te zetten, maar ik krijg een foutmelding.
    "Kan de webpagina niet vinden." staat er.
    Ligt dit aan mijn computer of is het iets anders?


    hoi, jij bent leuk.

    Ik heb een link op mijn Netlog geplaatst, maar verder durf ik niet.
    Mijn klasgenoten zitten op Netlog en ik zie het niet zitten dat hun mijn verhalen lezen. Dan kan je wel gerust 'bye bye Ellen' zeggen.


    Let the Night embrace you

    Leuk idee, maar ik ga er geen gebruik van maken. Maar één van mijn vrienden weet van deze site af en dat wil ik zo houden ook (:


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik vind dit niet leuk (huil) Ik vind die tekens irritant en ook bij je story hoofdstukken, zo onoverzichtelijk. Het is echt overbodig en als ik het aan iemand op hyves of netlog zou willen laten lezen, dan zou ik het persoonlijk zeggen en niet via het tekentje. Niet mooi. (huil) :@


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik snap hier dus werkelijk niks van. O.o

    [ bericht aangepast op 16 april 2010 - 17:40 ]

    Ik vind wel leuk! :)

    Mn story links staan toch al op mn hyves, en er zijn nie erg veel mensen die zich in mij echt intereseren, en het schrijven hoort bij mij, dus maakt mij niet echt uit wat mensen dr van vinden ;)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Thingies schreef:
    Leuk idee, maar ik ga er geen gebruik van maken. Maar één van mijn vrienden weet van deze site af en dat wil ik zo houden ook (:


    Helemaal mee eens ;p


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    Dat staat lekker in mijn weg bij de hoofdstukken. Oo

    Neverland schreef:
    Sorry, maar ik vind het niet leuk. De knop met 'voeg toe aan je hyves' irriteert me heel erg bij het overzicht van mijn story.
    En ik ga ze er toch niet op plaatsen omdat mensen me dan uit gaan lachen dat ik fanfiction schrijf. Dus ik vind het vrij overbodig.

    Agree, kan je misschien ook geen aan/uitknop plaatsen bij je instellingen?


    Let's do this poo

    Ik vind het eigenlijk niet zo leuk :$

    Desolate schreef:
    Vet leuk!
    Alleen jammer dat ik al mijn schrijfels er niet op durf te zetten.x;

    Enen, ik wil niet dat ze op Quizlet komen. Sorry Rutger! Maar nu kan ik hier alles neerzetten, wat me dwarszit bv in de vorm van een verhaal. Als die mensen dat lezen, gaan ze zich er dadelijk mee bemoeien.x;

    Maar het is wel vet leuk dat je hier aan dacht!

    Zit toch niet zo te zeuren. Als je het niet wilt gebruiken dan gebruik je het toch niet? Is het echt zo lastig om 2 links per hoofdstuk te negeren? (doeg)


    Dit is mijn signature...

    Mijn vrienden weten het ook niet:$
    En net zoals Neverland, vind ik het eigenlijk ook een beetje onoverzichtelijk... Maar ik wen er vast wel aan(A)
    Maar ik ga mijn verhalen echt niet op hyves zetten, dan lachen ze me vierkant uit!


    A line is a dot that went for a walk.

    Ezzlot schreef:
    Mijn vrienden weten het ook niet:$
    En net zoals Neverland, vind ik het eigenlijk ook een beetje onoverzichtelijk... Maar ik wen er vast wel aan(A)
    Maar ik ga mijn verhalen echt niet op hyves zetten, dan lachen ze me vierkant uit!

    Dan doe je dat toch niet, laat die knoopjes maar voor de mensen die ze wel willen gebruiken. (nerd)

    Aan de look wen je inderdaad wel. ^^