• Er staat voortaan een link bij het hoofdstuk overzicht van je stories, waarmee je dat hoofdstuk als blog op kunt nemen op je Hyves-profiel.

    Daarnaast staat rechtsonder in beeld een knop waarmee je Quizlet.nl als tip op je Hyves profiel kunt noemen.

    Altijd leuk om je vrienden eens kennis te laten maken met je schrijfkunsten (Y)

    update
    Ook kun je je hoofdstuk als blog op Netlog plaatsen.

    [update]
    Op Netlog kun je nu ook een link naar Q. plaatsen (dmv een knop linksonderin beeld).

    [ bericht aangepast op 16 april 2010 - 16:29 ]


    Dit is mijn signature...

    Oke dat ga ik dus echt niet doen, ik laat hun niet mijn verhalen lezen haha.


    when words fail, music speaks.

    Rutger schreef:
    Zit toch niet zo te zeuren. Als je het niet wilt gebruiken dan gebruik je het toch niet? Is het echt zo lastig om 2 links per hoofdstuk te negeren? (doeg)

    Precies.
    Bovendien, als je die twee vakjes wilt zien, moet je helemaal naar beneden scrollen. Het is niet zo dat die twee er helemaal uitspringen!
    Rutger heeft trouwens gezegd waarom ze nu zo groot zijn; 'Het is net nieuw, en hij wil ervoor zorgen dat iedereen het dus opmerkt.'

    Ben blij dat hij wat doet. ._.


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)
    Precies.
    Bovendien, als je die twee vakjes wilt zien, moet je helemaal naar beneden scrollen. Het is niet zo dat die twee er helemaal uitspringen!
    Rutger heeft trouwens gezegd waarom ze nu zo groot zijn; 'Het is net nieuw, en hij wil ervoor zorgen dat iedereen het dus opmerkt.'

    Ben blij dat hij wat doet. ._.

    Volgens mij wordt er geklaagd om de linkjes bij je hoofdstukken. :')

    Dat is leuk. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Prodigy schreef:
    (...)
    Volgens mij wordt er geklaagd om de linkjes bij je hoofdstukken. :')

    Dat wist ik heus wel!:Y)

    Hah, nee, maar hier was een ander topic over.

    Maargoed, die linkjes. Kijk waar je klikt, zal ik zeggen? -zoals Rutger ook al deed.-
    En, je moet toch eerst nog een keer op 'verenden' klikken? Hoeveel moeite kan het nu werkelijk zijn om op dat pijltje 'terug' te klikken?(krul)


    everything, in time

    Desolate schreef:
    Vet leuk!
    Alleen jammer dat ik al mijn schrijfels er niet op durf te zetten.x;

    Enen, ik wil niet dat ze op Quizlet komen. Sorry Rutger! Maar nu kan ik hier alles neerzetten, wat me dwarszit bv in de vorm van een verhaal. Als die mensen dat lezen, gaan ze zich er dadelijk mee bemoeien.x;

    Maar het is wel vet leuk dat je hier aan dacht!

    wel leuk^-^


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    maar al die linkjes zijn idd irritant


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Neverland schreef:
    Sorry, maar ik vind het niet leuk. De knop met 'voeg toe aan je hyves' irriteert me heel erg bij het overzicht van mijn story.
    En ik ga ze er toch niet op plaatsen omdat mensen me dan uit gaan lachen dat ik fanfiction schrijf. Dus ik vind het vrij overbodig.


    huhu idd... ik irriteer me der best wel...vreselijk aan... en ik houd me school liever zo ver mogelijk bij Quizlet vandaan.... :'D Alleen Kimberley en merel[/virendinnen] zitten erop...ik ken nog 2 persoonlijk die erop zitten, nee 4 trouwends... maar maar... die zijn niet super actief xD Maar toh... als mijn kals en zo me verhalen zou lezne.. of me famillie.. oei... nee... die houd ik liever weg...

    maar die knoppen zijn dus écht vre-se-lijk irritant...:X


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Desolate schreef:
    (...)
    Dat wist ik heus wel!:Y)

    Hah, nee, maar hier was een ander topic over.

    Maargoed, die linkjes. Kijk waar je klikt, zal ik zeggen? -zoals Rutger ook al deed.-
    En, je moet toch eerst nog een keer op 'verenden' klikken? Hoeveel moeite kan het nu werkelijk zijn om op dat pijltje 'terug' te klikken?(krul)


    het is niet meoilijk... het kan makkelijk... ik heb er nog geen 1 keer op geklikt...maar tóch is het vreselijk irritinat...normaal had je de hoofdstukken gwn daar staan en nu zie je die dingen die gwn pijn doen aan je ogen er tussen door... het is gwn irritant...je moet ineens extra goed kijken xD er valt mee te leven... maar zonder was beter xD


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Coke schreef:
    Oke dat ga ik dus echt niet doen, ik laat hun niet mijn verhalen lezen haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    aah ik vind het zielig volgens mij vond rutger het een vet goed idee en iedereen is hem nu aan het afzeiken(N)
    Maar ja ik zal het zelf nooit doen en volgens mij vinden de meeste mensen dat. Er zijn vast mensen die het wel doen en er iets aan hebben.

    ps erger je toch niet zo aan die knopjes probeer over ze heen te kijken heb er echt geen last meer van nu al niet meer


    Het komt wel goed schatje <3

    jah kvin t wel leuk, handig vooral ! ^^


    I am Dave! Yognaught and I have the balls, BAZINGA

    De meesten van mijn vrienden weten niet eens dat ik schrijf, en als ik mensen het laat lezen, is het omdat ik ze volledig vertrouw. Dus het netlog en hyves ding is niet aan mij besteed :) ik heb btw geen hyves en op netlog kom ik nooit ^^ Wel leuk bedacht


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    wat is netlog eigenlijk:$
    en ik vind het echt niet fijn


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt