• Want ik heb mijn vinger aan de binnenkant van de oven verbrand toen ik met de cake die ik voor mijn broer gebakken heb aan het klooien was.
    Mijn miniscule brandwondje doet geen pijn meer, maar het heeft een vage witachtige kleur - wat wijst naar een derdegraads brandwond, maar dat vind ik onzin :Y)
    En stiekem vind ik het wel grappig ;D

    Wat bewijst jullie lompheid?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    veel^^

    shameful


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik heb twee maand geleden met mijn lady shave een stuk uit mijn been gesneden. het was ongeveer een centimeter diep en heeft een centimeter diameter. En ik kwam er pas achter toen ik iets tussen het mesje zag zitten en ik het ervan tussen haalde. :S


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    *lacht stiekem uit*

    Pas gingen we in tussenuur buiten zitten. Ik smeet mijn tas neer naast de bank en ging zitten. Daarna stond ik op en struikelde ik over mijn eigen tas ._. Hetzelfde was bij muziek. Kut tassen :E


    I live for the applause, you will die for it.

    Delight schreef:
    Ik heb twee maand geleden met mijn lady shave een stuk uit mijn been gesneden. het was ongeveer een centimeter diep en heeft een centimeter diameter. En ik kwam er pas achter toen ik iets tussen het mesje zag zitten en ik het ervan tussen haalde. :S


    auwtch O.o


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    @Sem
    Dan lach ik jou nu fijn ook uit :Y)

    Kom je vanavond trouwens? ;D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    @Sem
    Dan lach ik jou nu fijn ook uit :Y)

    Kom je vanavond trouwens? ;D
    (puh)
    Ja, ik heb iemand over kunnen halen 8D En zowiezo komt er nog een vriend van me :3


    I live for the applause, you will die for it.

    Jippie ;D
    Ik hoop dat er bier is (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    hoe lomp ben ik..
    heel erg lomp!

    1 week terug.
    Gingen we uit, beetje erg veel gedronken. Kom ik thuis ik kruip de trap op naar mijn kamer, Alicia en mijn broertje staan nog onder aan de trap. Alicia pakt haar telefoon en gaat mij filmen. Ik zeg zo van, ik weet zeker dat ik kan vliegen - ofzoiets.
    en toen sprong ik van de trap af.. En toen bleef mijn been haken aan de trapleuning, papa 112 bellen. en toen had marvin zijn been gebroken. :]


    I hope you die :3

    Het klinkt best wel pijnlijk, eigenlijk. Ehh, mijn lompheid? Mijn bril zoeken of gsm ofzo, terwijl ik 'm in mijn handen heb.


    Tanya is de beste.

    Haha,eumh,nogal veel,maar dat ga ik niet allemaal vertellen.(A)

    Delight schreef:
    Ik heb twee maand geleden met mijn lady shave een stuk uit mijn been gesneden. het was ongeveer een centimeter diep en heeft een centimeter diameter. En ik kwam er pas achter toen ik iets tussen het mesje zag zitten en ik het ervan tussen haalde. :S
    DAT KLINKT ZO NASTY. Ik heb mezelf ook tig keer kapot gesneden met een scheermesje..


    it's so empty living behind these castle walls

    Departure schreef:
    hoe lomp ben ik..
    heel erg lomp!

    1 week terug.
    Gingen we uit, beetje erg veel gedronken. Kom ik thuis ik kruip de trap op naar mijn kamer, Alicia en mijn broertje staan nog onder aan de trap. Alicia pakt haar telefoon en gaat mij filmen. Ik zeg zo van, ik weet zeker dat ik kan vliegen - ofzoiets.
    en toen sprong ik van de trap af.. En toen bleef mijn been haken aan de trapleuning, papa 112 bellen. en toen had marvin zijn been gebroken. :]
    Mag ik dat flmpje ziennn :9~


    it's so empty living behind these castle walls

    Departure schreef:
    hoe lomp ben ik..
    heel erg lomp!

    1 week terug.
    Gingen we uit, beetje erg veel gedronken. Kom ik thuis ik kruip de trap op naar mijn kamer, Alicia en mijn broertje staan nog onder aan de trap. Alicia pakt haar telefoon en gaat mij filmen. Ik zeg zo van, ik weet zeker dat ik kan vliegen - ofzoiets.
    en toen sprong ik van de trap af.. En toen bleef mijn been haken aan de trapleuning, papa 112 bellen. en toen had marvin zijn been gebroken. :]


    Dat is niet zo slim he, haha.
    En nogmaals, beterschap.(flower)

    OT:
    Ik dacht eerst aan 'Dom, Lomp&Famous.'
    En mijn lompheid zie je overal aan, bijvoorbeeld aan de manier waarop ik loop en/of fiets, haha.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Delight schreef:
    Ik heb twee maand geleden met mijn lady shave een stuk uit mijn been gesneden. het was ongeveer een centimeter diep en heeft een centimeter diameter. En ik kwam er pas achter toen ik iets tussen het mesje zag zitten en ik het ervan tussen haalde. :S


    Dat had ik ook een keer, hahaha.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Washington schreef:
    (...)Mag ik dat flmpje ziennn :9~


    Ik vraag aan haar of ze hem erop wilt zetten. :]


    I hope you die :3