• Ik was gisteravond niet dronken!
    Ja, dit plaats ik nu maar alvast, voordat Sem hier rond gaat bazuinen dat ik gisteren dronken was. Ik had maar een paar - ik weet niet eens meer hoeveel - biertjes op en liep een beetje wankel. Maar ik kon wel nog tellen - alle drankjes waren €1,50 en er moest gewoon betaald worden - en ik weet alle namen van gisteren nog! Al probeerde Lana me wel dronken te voeren, stoute Lana!
    Maar toen zeiden Sem, Amanda en zelfs Ted dat ik niet meer moest drinken - wat goed was, want ik zou dood zijn als ik dronken thuis zou komen ;D

    Gisteravond was er Metalfest bij Jacx in Blerick. Ik was vrijwilliger en moest achter de bar staan. Wij kregen lekker gratis drinken :Y)
    Ik heb gewoon met random people gepraat - die bijna allemaal een paar jaar ouder waren, heb sjans gehad met een stel jongens - waaronder Bart a.k.a. Bertha, een vriend van hem en DAAN, de lichtman met zijn oversexy hoedje ;D
    En ik heb lol gehad met Sem, Semra, Esmée - dat kind jatte gewoon mijn telefoon uit mijn zak en zorgde ervoor dat ik een kopstoot kreeg Ö - Kenny a.k.a. ProNoob, en een jongen wiens naam ik de hele tijd vergeet :Y)

    En - en - en - en ik werd opgesloten in de wc door een stel dronken, blowende mensen. Dat was eigenlijk best grappig, maar ik ging Daan slaan toen hij me uit begon te lachen. Ik durfde daarna niet meer naar de wc toe :Y)

    En de bandjes waren echt tof, vooral de laatste was goed. Jammer dat het niet zo druk was, maar het was wel gezellig ;D
    ...
    Brand bier is eigenlijk helemaal niet zo'n lekker bier (cat)

    Hoe was jullie vrijdagavond? 8D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Dat klinkt als een geslaagde avond :'D

    Ik keek de halve avond film, like saai.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    - Heeft de neiging iemands nek om te draaien -
    Je bent persoon nummer 7 die aangeeft dat ze zo'n leuk weekend heb gehad, terwijl ik haast nooit weg mag. Goddamnit.
    I'm outta here.
    /Vat dit niet persoonlijk op, ik heb een kutbui.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb een première gespeeld. Kon beter, maar ik ben niet geheel ontevreden.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Elphaba schreef:
    Ik heb een première gespeeld. Kon beter, maar ik ben niet geheel ontevreden.

    Tof, wat voor stuk was het?

    @Zaitsev
    Sorry ;x


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Zaitsev schreef:
    - Heeft de neiging iemands nek om te draaien -
    Je bent persoon nummer 7 die aangeeft dat ze zo'n leuk weekend heb gehad, terwijl ik haast nooit weg mag. Goddamnit.
    I'm outta here.
    /Vat dit niet persoonlijk op, ik heb een kutbui.
    Poele, arme Sam.
    Bijna 18 meid, dan mag je het huis uit en zelf bepalen wat je doet :)

    Anyways Anouk, dat klinkt als een gezellige avond ='D


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Poele, arme Sam.
    Bijna 18 meid, dan mag je het huis uit en zelf bepalen wat je doet :)

    Anyways Anouk, dat klinkt als een gezellige avond ='D

    Was het ook, alleen nu wil ik Sem slaan, want ze sms'te me net hoe het met mijn kater ging (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Lagoon schreef:
    Dat klinkt als een geslaagde avond :'D

    Ik keek de halve avond film, like saai.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het was echt kickass awesome. Alleen waren die wietrokende iemo's vies :'D en die bands waren zeker awesome ._.

    En die hoed van de lichtman was idd sexy D: Netzoals zijn tattoo :3

    [ bericht aangepast op 17 april 2010 - 14:23 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Thingies schreef:
    (...)
    Was het ook, alleen nu wil ik Sem slaan, want ze sms'te me net hoe het met mijn kater ging (cat)
    HIHIHIHIHI.
    -lmao-


    I live for the applause, you will die for it.

    Leuke avond dus voor jou.
    Ik heb een film gekeken en op de pc gezeten,dat was het dus best saai.

    Ik hing gewoon met een vriendin rond in een parkje. =D

    @Sem
    Die wietrokende iemo's die mij in de wc opsloten ><
    Lichtman :9~

    En Semra is irritant bezig op hyves! Ze blijft maar zeggen dat ik dronken was (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    PHAHA, en de wildplasser :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat. Was. GOOR!
    Hé, toen stonden we ook gezellig met Daan te praten. Daan is onze nieuwe mattie (nerd)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Met zijn lasershow, kicks asses.


    I live for the applause, you will die for it.