• Ik was gisteravond niet dronken!
    Ja, dit plaats ik nu maar alvast, voordat Sem hier rond gaat bazuinen dat ik gisteren dronken was. Ik had maar een paar - ik weet niet eens meer hoeveel - biertjes op en liep een beetje wankel. Maar ik kon wel nog tellen - alle drankjes waren €1,50 en er moest gewoon betaald worden - en ik weet alle namen van gisteren nog! Al probeerde Lana me wel dronken te voeren, stoute Lana!
    Maar toen zeiden Sem, Amanda en zelfs Ted dat ik niet meer moest drinken - wat goed was, want ik zou dood zijn als ik dronken thuis zou komen ;D

    Gisteravond was er Metalfest bij Jacx in Blerick. Ik was vrijwilliger en moest achter de bar staan. Wij kregen lekker gratis drinken :Y)
    Ik heb gewoon met random people gepraat - die bijna allemaal een paar jaar ouder waren, heb sjans gehad met een stel jongens - waaronder Bart a.k.a. Bertha, een vriend van hem en DAAN, de lichtman met zijn oversexy hoedje ;D
    En ik heb lol gehad met Sem, Semra, Esmée - dat kind jatte gewoon mijn telefoon uit mijn zak en zorgde ervoor dat ik een kopstoot kreeg Ö - Kenny a.k.a. ProNoob, en een jongen wiens naam ik de hele tijd vergeet :Y)

    En - en - en - en ik werd opgesloten in de wc door een stel dronken, blowende mensen. Dat was eigenlijk best grappig, maar ik ging Daan slaan toen hij me uit begon te lachen. Ik durfde daarna niet meer naar de wc toe :Y)

    En de bandjes waren echt tof, vooral de laatste was goed. Jammer dat het niet zo druk was, maar het was wel gezellig ;D
    ...
    Brand bier is eigenlijk helemaal niet zo'n lekker bier (cat)

    Hoe was jullie vrijdagavond? 8D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Daan :9~


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Klinkt als een geslaagde avond. ;D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Daan is hot ;x


    I live for the applause, you will die for it.

    Klinkt leuk :'D
    Mijn avond was... saai ^^ Tot 12 uur achter de pc gezeten 8D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik kan zijn hyves niet vinden ._.

    Ik wil nog een metalfest!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Aww :C Maar serieus, ik ga nu voortaan goed opletten als ik naar de MC ga :9~

    Ik ook, ik ook, ik ook D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja! Bij welke Mc werkte hij ook al weer?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    http://metal-hardcore.hyves.nl/?&pageid=6IUHZEGI16O0W4W Zocht je dees? (A)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Hier in Venlo langs de snelweg, langs Leurs :3


    I live for the applause, you will die for it.