• Héllo.

    Iedereen haat me hier op Quizlet, maar niemand durft het te zeggen tegen me. (huil) Ja, dat zei puuup -ik laat haar anoniem blijven-.

    Dus wie haat me allemaal? Ik zal niet boos worden. (krul)

    [ bericht aangepast op 17 april 2010 - 19:21 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Omg, ik moet je nog vermoorden ja!
    Bedankt dat je me eraan herinnerd.=3

    -Dus dit spreekt voor zich?-


    everything, in time

    Hingucker schreef:
    Ik ken je amper, hoe zou ik je dan kunnen haten? (krul)


    DUDE! Get a life!!!

    wees gerust ik haat je niet. :Y)
    ik vind je hip ! :Y) nee grapje (cat)
    maar ik haat je iig niet. (flower)
    aangezien ik je niet ken. ;x
    maar dat "lijstje" is best wel stom. wrm zou ik je moeten haten omdat je van belgië komt ? ö fok die haters ! :9~


    Life is a beautiful struggle

    nee hoor:Y) -ik ken je niet eens-


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik vind het wel vals dat je hierover een topic maakt. maar ik haat je niet.


    We can only learn to love by loving.

    Prevail schreef:
    ik vind het wel vals dat je hierover een topic maakt. maar ik haat je niet.

    En ik vind het vals dat ze me altijd maar uitscheld als lelijk wijf enzo verder. Dus boeit me het nog wat .


    Some people make the world special just by being in it

    Ferb schreef:
    (...)
    En ik vind het vals dat ze me altijd maar uitscheld als lelijk wijf enzo verder. Dus boeit me het nog wat .
    maar ze gooit het niet op het forum, dat vind ik wel laf van je Tanya. ik ben er zeker van dat jullie allebei wel iets gedaan hebben waarom jullie ruzie hebben maar dan zet je niet die ander in kwaad daglicht, dat is gewoon gemeen. maar dat is mijn mening.


    We can only learn to love by loving.

    Ik ben ook van België, ik ben ook lelijk, ik ben zeker en vast dom en soms ook kinderachtig. Laat ze mij dan ook maar haten! -vindt dat lijstje echt onlogisch-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Prevail schreef:
    (...) maar ze gooit het niet op het forum, dat vind ik wel laf van je Tanya. ik ben er zeker van dat jullie allebei wel iets gedaan hebben waarom jullie ruzie hebben maar dan zet je niet die ander in kwaad daglicht, dat is gewoon gemeen. maar dat is mijn mening.

    Dan ben ik maar laf, hé. Dan kan dat ook op haar lijstje. (krul)


    Some people make the world special just by being in it

    Ik haat je héééééééél erg (nerd)
    [dit was trouwens een grapje :X, voordat iemand het verkeerd opvat]

    [ bericht aangepast op 17 april 2010 - 19:33 ]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik ken je niet, dus kan ik je ook niet haten :]

    [ bericht aangepast op 17 april 2010 - 19:27 ]

    Ferb schreef:
    (...)
    Dan ben ik maar laf, hé. Dan kan dat ook op haar lijstje. (krul)


    kun je ook nog normaal doen? je hebt geen ruzie met mij weet je nog? ik vind het gewoon een naaistreek wat jij hier levert en oneerlijk tegenover Bo want zij is offline en kan zich niet eens verdedigen.
    ik snap heus wel dat je boos bent maar vecht dat lekker ergens anders uit en niet op het forum het forum hoort gezellig te zijn.


    We can only learn to love by loving.

    Weet je wat ik laf vind? Dat iemand je haat omdat je uit een ander land komt ,__, Neen seriously, er zijn mensen hier die ons haten omdat we hier in de minderheid zijn odmat we uit België komen? Like c'mon.

    Eloquently schreef:
    Weet je wat ik laf vind? Dat iemand je haat omdat je uit een ander land komt ,__, Neen seriously, er zijn mensen hier die ons haten omdat we hier in de minderheid zijn odmat we uit België komen? Like c'mon.

    Echt? Dat is wel heel extreem.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Prevail schreef:
    (...)

    kun je ook nog normaal doen? je hebt geen ruzie met mij weet je nog? ik vind het gewoon een naaistreek wat jij hier levert en oneerlijk tegenover Bo want zij is offline en kan zich niet eens verdedigen.
    ik snap heus wel dat je boos bent maar vecht dat lekker ergens anders uit en niet op het forum het forum hoort gezellig te zijn.

    Ze was nog online toen ik het maakte hoor. En ik doe normaal. Misschien ben ik gewoon abnormaal, ja. Dat zal het zijn.


    Some people make the world special just by being in it