• Wat als er een plek bestond wat echt bestaat maar mensen denken dat het niet bestaat? Wat als die plek hier heel ver vandaan is? Zo'n plek bestaat, met magische wezentjes. Die kleine wezentjes staan ook wel bekend als elven en feeën. Die komen nu alleen nog maar voor in sprookjes. Mensen geloven niet meer in ze, zelfs kleine kinderen niet meer. Maar daardoor sterven die wezentjes langzaam uit. Mensen moeten weer in hun gaan geloven. Er bestaat een kamp met allemaal elven en feeën, die met vrede bij elkaar leven. Het kamp wordt geregeerd door een leider en leidster. De elven en feeën leven nu nog in rust maar die rust en vrede zal al snel ruw verstoord worden. Lukt het hun om rustig te blijven en zorgen dat er langzaam weer mensen in hun gaan geloven? Krijgen ze hulp van andere feeën en elven? Of staan ze er alleen voor? En zullen sommige elven en feeën nog wel aan de gedoe kant blijven na dit gedoe?

    We will succed if we work together, thats the key to everything.


    Rollen:

    Stop op vrouwelijke personages!

    De feeën/elven kampleden:


    Feeën/Elven vechters
    Noah Meghan Sunfield CrazyGirlxx
    Melody Avery White KIaine
    Chloë Megan Brown horseslover6
    Demetria ''Demi'' Liannea Kueane Nightingalex
    Sienna Olive Petal OhSoAria
    Miles Ray Smith KIaine


    Medicijnfee/elf: Vol! Er is maar 1 medicijnelf/fee!
    Dimaethor ''Thor'' Greenleaf Pwettyness



    Leerlingen elven en feeën:
    Lilly Brown bunnylover22
    Anthony ''Anton'' Robert Henderson SuperTOMMO


    Leider en Leidster: Vol!
    Damianne (Anna) Stavros Luna2013
    Morrinson ''Mor'' Andrew Henderson Nightingalex


    Zwangere fee(ën) :
    Duvainiel Eliana ''Eli'' Lasthlon Pwettyness



    Invullijstje:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (dus hun feeën of elvenuiterlijk)
    Extra:



    Regels:

    Minimaal 7 zinnen, 200 woorden ongeveer.
    Leestekens en hoofdletters.
    OOC graag met haakje: [] {} () - -
    Minimaal 1 of 2 keer per week reageren, als je langer dan een week niet reageert en je zegt niet waarom, lig je er zonder pardon uit.
    Reserveringen blijven 48 uur (2 dagen) staan.
    Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    Naamsveranderingen graag doorgeven.
    Geen personages van anderen besturen.
    Alleen ik maak de topics, tenzij ik iemand aanwijs daarvoor.
    Je mag altijd iets vragen als je het niet snapt.
    Fantasie zal ik graag op prijs stellen.
    Minimaal 2 personages.
    Hou de elven en feeën gelijk.
    Graag de naam van je personage('s) boven je post.

    En de belangrijkste: Have fun! :)





    De hutten van de elven en feeën:



    De hutjes lijken heel klein en zo zien ze er ook uit, maar dit is ongeveer de binnenkant: (Let niet op de buitenkant bij die foto xD)

    [ bericht aangepast op 31 maart 2014 - 19:05 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mt


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    [Hoe beginnen we?']


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Alle elven en feeën zijn bezig met hun dagelijkse klusjes, ze zijn aan het wandelen, vliegen of wat je maar wilt, de rust wordt in de avond verstoord door een enge zwarte mist, die de elven en feeën opslokt. Daartegen moeten ze vechten.]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [MT]


    We all just wanna be somebody

    [MT]


    I have a dream, You have a dream, We have a dream.

    Praattopic^^


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [CrazyGirlxx -> ZaIa, de I is een hoofdletter i.]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [MT]

    // MT


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    [MT]


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Chloë Megan Brown || Feeën vechter
    Langzaam wordt ik wakker. Ik stap uit me bed en kijk in de spiegel. *Zucht.* Er gebeurt niet vaak iets spannends. Ik kam mijn haar eens goed door en doe me haar in een staart. Ik kijk naar me zusje Lilly. Wat slaapt ze lief. 'Lilly. Wakker worden.' Zeg ik. Ik tover de stofzuiger te voor schijn. En stofzuig ik de hele hut schoon. Zo de hut is ook eens goed gestofzogen. Ik kijk tevreden in het rond. Zo en nu verder met de andere klusjes.


    We all just wanna be somebody

    [Heyy, het spijt me maar ik meld me af. Ik heb het echt heel erg druk en aangezien ik ook niet zo fit ben (gekneusde knie, duizelig, hoofdpijn etc.) weet ik niet of ik zo actief mee kan doen. Het spijt me echt heel erg. Ik vind het nog steeds een leuk idee :)]


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    MissMills schreef:
    [Heyy, het spijt me maar ik meld me af. Ik heb het echt heel erg druk en aangezien ik ook niet zo fit ben (gekneusde knie, duizelig, hoofdpijn etc.) weet ik niet of ik zo actief mee kan doen. Het spijt me echt heel erg. Ik vind het nog steeds een leuk idee :)]



    [Snap het helemaal, geeft niet, veel beterschap :)]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    horseslover6 schreef:
    Chloë Megan Brown || Feeën vechter
    Langzaam wordt ik wakker. Ik stap uit me bed en kijk in de spiegel. *Zucht.* Er gebeurt niet vaak iets spannends. Ik kam mijn haar eens goed door en doe me haar in een staart. Ik kijk naar me zusje Lilly. Wat slaapt ze lief. 'Lilly. Wakker worden.' Zeg ik. Ik tover de stofzuiger te voor schijn. En stofzuig ik de hele hut schoon. Zo de hut is ook eens goed gestofzogen. Ik kijk tevreden in het rond. Zo en nu verder met de andere klusjes.



    [Ten eerste: Ze hebben geen stofzuigers in die wereld, het is eigenlijk een natuurwereld, dus geen elektronica of modern spul, en ten tweede: Je hebt niet het voldoende woorden of zinnen geschreven terwijl het wel duidelijk in de beginpost staat, dus zou je dat even willen aanpassen? ^^]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    ZaIa schreef:
    (...)


    [Snap het helemaal, geeft niet, veel beterschap :)]


    [Haha oke. Bedankt :)]


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret