• Hello,

    Ik zit met een probleem. Ik heb namelijk een snakebite (= twee lippiercings) en ik heb gister gesolliciteerd bij een winkel. Als ik daar aangenomen wordt moeten die uit. Dan groeien ze dicht en daarom had ik van die retainers besteld, dat zijn doorzichtige staafjes zodat je niet ziet dat je piercings hebt. Vandaag zijn ze binnengekomen maar guess what: hij was er maar in 1 soort dikte. 1.5 mm dik, en mijn gaatjes zijn 1.2mm dik. Die kreeg ik er dus niet door.
    Ik verder zoeken en kwam bij een site terecht die ze ook heeft. Alleen dat was niet de goede léngte! Ik moet 8 mm, en hij was alleen beschikbaar in 6 of 10. Te klein en te groot dus. Ik nóg weer verder gekeken en kon ze alleen maar op buitenlandse sites vinden, en daar kan ik ze niet bestellen omdat het vliegverkeer dus vast zit en áls dat weer op gang komt duurt het nog wel twee weken voor het er eindelijk is en ik heb ze aankomende week nodig!

    Heeft iemand alsjebliéft een geniale oplossing voor mij?
    (flower)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nou dan doe je ze toch na en/of voor je werk in:Y)


    Beautiful people, are people who smile.

    Labyrinth schreef:
    Nou dan doe je ze toch na en/of voor je werk in:Y)


    Kon dat maar. Ik kan ze maar maximaal 2 uur uitdoen en ze gaan écht niet toestaan dat ik elke twee uur even wegga om mijn piercings vijf minuten in te doen. Daarbij gaan ze ontsteken als ik dat doe. ><


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik zag ooit een keer een filmpje op youtube,, dat meisje had zulke piercing dinggies die je normaal in je oor laat schieten, maar ze zorgde er dan voor dat er een knopje vast opzat, en toen deed ze de achterkant eraf en stopte ze de piercing er van de binnenkant in, dus dan had ze wel in maar kon niemand het zien.

    dat misschien een oplossing?


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!