• Hebben jullie ook wel eens, dat je best wel geraakt wordt door een bepaald liedje? Soms omdat het ontzettend bij je hoort, soms omdat het gewoon een heel diepe betekenis heeft. Of omdat het gewoon prachtig klinkt.



    Hebben jullie nog een liedje te posten dat je raakt?

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 20:03 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Aye, deze twee:



    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hurt van Christina Aguilera en Listen van Beyoncé raken mij altijd wel. Erg cliché haha maar het zijn geweldig mooie liedjes, en ik kan me altijd erg goed inleven in de tekst.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Op de een of andere manier raakt Sarah van Loek Beermink me altijd, hoe kinderachtig dat ook mag klinken. Ik kan me gewoon heel goed in Sarah inleven, denk ik :')

    En dan vind ik Perfect van Pink zeker een tranentrekker.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Parachute-Forever & Always

    Daar heb ik echt wel ff een paar traantjes voor laten vallen, echt een heel mooi liedje! Vooral als je het afspeelt in je gedachten <3


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Gone To Soon - Simple Plan :/


    May StarClan light your path.

    IJskristal van Rikkert Zuiderveld, staat ook op mijn profiel.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso



    Op dit moment raakt dit nummer me altijd heel erg. Komt ook enigszins doordat het herinneringen oproept.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Family Portrait van P!nk.
    Alleen, zij heeft er sowieso wel een paar damn goede tussen zitten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Saviour van Black Veil Brides, en When You Can't Sleep At Night van Of Mice & Men blijft ook heel mooi.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 7:40 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    A Drop in The Ocean van Ron Pope (dacht ik, ik schrijf zijn naam altijd als Poop, maar dat is fout :')).
    Ik vind dit echt een heel mooi lied.

    What does the fox say. Op de ene of andere manier word ik daar altijd heel erg emotioneel van.

    Lazet schreef:
    Hurt van Christina Aguilera en Listen van Beyoncé Beautiful van Christina Aguilera raken mij altijd wel. Erg cliché haha maar het zijn geweldig mooie liedjes, en ik kan me altijd erg goed inleven in de tekst.


    26 - 02 - '16

    SmeerKeessie schreef:
    Parachute-Forever & Always

    Daar heb ik echt wel ff een paar traantjes voor laten vallen, echt een heel mooi liedje! Vooral als je het afspeelt in je gedachten <3


    Dit liedje inderdaag en His Daugther van Molly Kate


    Never forget who you are

    Where Did You Sleep Last Night van Nirvana. Altijd.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)