• Ik ben heeeeel erg verlieft op 1 jongen hij is 18 en ik wordt over 1 maand pas 14 das 4 jaar verschil. Hij zit in de 5de ik in de 2de. Ik heb het ander half voor hem geheim kunnen houden tot zo'n stom kind uit mijn klas het aan hem vertelde. Hij weet het nu en staart me de hele tijd raar aan en zo. 1x heeft hij met uitgescholden voor hoer en daar ben ik nog steeds heel erg verdrietig om. Hebben jullie tips om hem te versieren of juist om hem te vergeten? HELP!
    Alvast bedankt.


    When words fail music speaks

    Je kan hem beter vergeten, hij ziet je blijkbaar niet zitten.Praat erover met vrienden, vind een nieuwe crush en probeer hem te vergeten

    [ bericht aangepast op 20 april 2010 - 19:09 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Je kan een persoon niet dwingen om je leuk te vinden, maar hier tips. :]
    Negeer hem. -dat vind ik aantrekkelijk weet niet of hij dat ook vind.
    Ga niet hyper doen met je vriendinnen. - schrikken ze van.

    Dus. gedraag je volwassen :]


    I hope you die :3

    Ik zit met hetzelfde probleem, ik vind ook iemand leuk van 18, en ben ook 14, maar ik heb contact met hem. Ik zou hem vergeten, iemand die jou uitscheld voor hoer is het niet waard.

    Versieren? Terwijl hij je zojuist uitschold? Hell no, dat is een Afrader, hoofdletter A.

    Als ie nog zoiets flikt, zorg ervoor dat jij je mondje klaar hebt staan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Versieren? Terwijl hij je zojuist uitschold? Hell no, dat is een Afrader, hoofdletter A.

    Als ie nog zoiets flikt, zorg ervoor dat jij je mondje klaar hebt staan.

    Precies.
    Jongens die je uitschelden voor hoer of wat dan ook zijn een echte no-go.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    wat Zaitsev zegt^^


    Some angels have no wings.

    ik kan je aleen maar zeggen dat je hem mischien maar beter niet kan gaan versieren.
    hij heeft namelijk al duidelijk gemaakt dat hij je niet ziet zitten.

    Nee sorry bij mensen vergeten moet je niet bij mij zijn., ;x

    En leeftijdsverschil is niet altijd een probllem ;]
    ik heb altijd met jongens die 4 tot 5 jaar ouder zijn., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hell no girl. Versieren is zoals Zaitsev zei een Afrader met hoofdletter A.
    Voor de rest snap ik die jongen wel. Like, achttienjarige willen een meisje dat niet nog zo jong is, dat is normaal?
    Forget him.

    Zaitsev schreef:
    Versieren? Terwijl hij je zojuist uitschold? Hell no, dat is een Afrader, hoofdletter A.

    Als ie nog zoiets flikt, zorg ervoor dat jij je mondje klaar hebt staan.

    Agree.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zaitsev schreef:
    Versieren? Terwijl hij je zojuist uitschold? Hell no, dat is een Afrader, hoofdletter A.

    Als ie nog zoiets flikt, zorg ervoor dat jij je mondje klaar hebt staan.

    Helemaal mee eens.

    Btw: Als een jongen je voro hoer uitscheld is hij, hoe dan ook, een jerk. Vergeet hem, serieus. Hij is jou niet waard.