• De afgewerkte profielen komen in deze story. Daar kan je – indien gewenst – patronen kiezen voor je eigen profiel. Wij maken ook opmaken/lay-outs voor creaties.

    Aanvragen kan je hier indienen. Gelieve onderstaande vragenlijst zo goed mogelijk in de vullen.

    * Wil je foto's, gifs, tekeningen, etc op je profiel? Zo ja, welke en waar moeten die dan komen? (Links - midden - rechts)
    * Wil je quotes, teksten, info over jezelf, etc op je profiel? Zo ja, welke en waar moeten die dan staan?
    * Wil je gebruik maken van spoilers? Zo ja, waar moeten die dan staan en wat moet er onder de knop staan?
    * Welke lay-out had je in gedachten? Lettertype, lettergrootte, letterkleur? Kolommen, rijen? [Eventueel voorbeelden? - andere profielen -]
    * Wil je eventueel links naar een blog, story, foto, etc op je profiel? Zo ja, welke?

    Wachtlijst:

    * Amidala
    * The_Glue
    * LakeTown
    * Oakenshield

    Op de lijst
    Mee bezig
    Afgewerkt, wachtend op reactie


    Af:

    * Fabrizio - I
    * Canoodle - I
    * Natuurix - I
    * Amiable - I
    * Chuckles - I
    * Pippilotta - I
    * Calendis - I
    * Isimat - I
    * Shiki - I
    * Tylan - I
    * Angmar - I
    * LakeTown - I
    * The_Glue - I, II
    * Headey - I


    Official First Profilestore™

    [ bericht aangepast op 19 juli 2015 - 21:04 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Je moet even de story activeren, want anders doen de voorbeelden het niet (;


    It's never gonna happen, Guys.

    Shiki schreef:
    Je moet even de story activeren, want anders doen de voorbeelden het niet (;


    ik weet het, ik heb ze twee seconden geleden geactiveerd.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Offside schreef:
    (...)

    ik weet het, ik heb ze twee seconden geleden geactiveerd.


    Oh dan was ik iets te snel (a)
    Dan heb ik dus niets gezegd


    It's never gonna happen, Guys.

    .

    [ bericht aangepast op 12 jan 2015 - 15:25 ]

    Ik vind je profielen echt mooi! Als ik er ooit een nodig heb, laat ik het weten! ^^ (En niet om betweterig te doen, maar ik wil gewoon even melden dat het "jouw plaats" en niet "jou plaats" is. (: )


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wauw, zo mooi!


    - God only knows

    Nenya schreef:
    Ik vind je profielen echt mooi! Als ik er ooit een nodig heb, laat ik het weten! ^^ (En niet om betweterig te doen, maar ik wil gewoon even melden dat het "jouw plaats" en niet "jou plaats" is. (: )


    Een bèta mag dat. :') omg, waar staat het? Meh.

    Edit: gevonden. :') thanks.

    En bedankt. (:

    @WolfyBlackheart: euhm, de profielen die af zijn, zijn de profielen die ik of Rani hebben gemaakt...

    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 9:10 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Gezien ik zelf niet al te goed ben in profielen maken, vraag ik het toch maar even hier :')

    * Wil je foto's, gifs, tekeningen, etc op je profiel? Zo ja, welke en waar moeten die dan komen? Ja, graag. De foto's zullen worden weergegeven in de volgende spoiler, en ik zou ze ook graag op deze volgorde op mijn profiel willen hebben.




    De plaats waar ik ze graag wil is schuin op een rij. Eigenlijk in kolommen. Dus in de eerste kolom staat er een plaatje helemaal links, in de volgende kolom staat hij in het midden, en in de laatste kolom staat hij helemaal rechts.
    * Wil je quotes, teksten, info over jezelf, etc op je profiel? Zo ja, welke en waar moeten die dan staan? Ik wil graag quotes tot teksten op mijn profiel staan, geen informatie over mezelf.
    Ik wil dus graag dat jullie gebruik maken van kolommen, en de teksten naast de plaatjes zou ik graag op deze volgorde hebben staan:
    (foto hierboven aangegeven) “You take the good, you take the bad. You take them both, and there you have spiders crawling out of a red velvet cupcake.”

    "Velvet Darkness. Silken light. The rough burlap of evening.." (foto hierboven aangegeven) "..The frayed cotton of daybreak."

    "Black velvet if you please." (foto hierboven aangegeven)

    * Wil je gebruik maken van spoilers? Zo ja, waar moeten die dan staan en wat moet er onder de knop staan? Ja, graag bovenaan mijn profiel. En graag gecentreerd.

    * Welke lay-out had je in gedachten? Lettertype, lettergrootte, letterkleur? Kolommen, rijen? Lettertype: Times. Lettergrootte: Gewoon hetzelfde laten. Letterkleur: Grijs. Ook wil ik de tekst graag schuingedrukt hebben.
    Daarbij wil ik graag kolommen, zoals ik al eerder zei.
    * Wil je eventueel links naar een blog, story, foto, etc op je profiel? Zo ja, welke? De links die ik wil hebben staan in de spoiler bij vraag naar spoilers.
    Eventuele extra's? Ik zou graag een paar van deze: † in mijn profiel verwerkt zien, en ook zou ik graag een paar "tussenlijnen" tussen de kolommen zien, neem bijvoorbeeld dit <><><><><> maar dan een ander patroon. Ook zou ik de tekst graag gecentreerd hebbben.

    Ik hoop dat het niet te veel gevraagd is ^^

    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 13:50 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Even een mijn topics (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Handig, hier ga ik eens over nadenken (:


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    Handig, hier ga ik eens over nadenken (:

    En ik dacht dat jij degene was die samen met Qingsel aan de coverstore meewerkte. Passende usernames zijn zo confusing zeg :O

    On topic: Als ik eentje nodig heb, ga ik jullie lastig vallen xD


    -

    Aldea schreef:
    (...)
    En ik dacht dat jij degene was die samen met Qingsel aan de coverstore meewerkte. Passende usernames zijn zo confusing zeg :O

    On topic: Als ik eentje nodig heb, ga ik jullie lastig vallen xD


    Profilestore, Gaily. ^^.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dit gaat ook in mijn topics :3
    Ik heb een hele avond zitten klooien met de UBB voor mijn profiel ;D


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

    Calendis jouw profiel is klaar. Als je nog eventuele aanpassingen wil kan je deze altijd nog stellen (: Klik.
    De codes kan je ook altijd aanvragen en die sturen we dan via Pb door.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    * Wil je foto's, gifs, tekeningen, etc op je profiel? Zo ja, welke en waar moeten die dan komen? (Links - midden - rechts)

    Ik zou graag de volgende foto's willen:


    Deze wil ik links op mijn profiel met rechts daarvan een tekst (Zie volgende vraag)


    Rechts op mijn profiel, links daarvan een tekst (Zie volgende vraag)


    Ook links op het profiel met rechts daarvan een tekst (Zie volgende vraag)

    * Wil je quotes, teksten, info over jezelf, etc op je profiel? Zo ja, welke en waar moeten die dan staan?
    Bij foto 1 (Memphis Depay) wil ik rechts van de foto de tekst: Dreamchaser. -Memphis Depay
    Bij foto 2 (Gregory van der Wiel) wil ik links van de foto de tekst: Whatever you decide to do, make sure it makes you happy. -Gregory van der Wiel
    Bij foto 3 (Ibrahim Afellay) wil ik rechts van de foto de tekst: It was much more beautiful than my goal itself. More appreciation is not possible. If Messi is clapping for you… it can’t get more beautiful. - Ibrahim Afellay

    * Wil je gebruik maken van spoilers? Zo ja, waar moeten die dan staan en wat moet er onder de knop staan?
    Ja, onderin rechts, met de volgende tekst eronder: 01/05/2013 Take Me Home Tour, Sportpaleis
    25/08/2014 Where We Are Tour, Amsterdam ArenA

    * Welke lay-out had je in gedachten? Lettertype, lettergrootte, letterkleur? Kolommen, rijen? [Eventueel voorbeelden? - andere profielen -]
    Hetzelfde als bij het profiel van Canoodle (opbouw). Lettertype Times, grootte 13. Letterkleur zwart.
    * Wil je eventueel links naar een blog, story, foto, etc op je profiel? Zo ja, welke?
    Nee niks.

    Succes!

    [ bericht aangepast op 12 jan 2015 - 14:48 ]


    - God only knows